leifen Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Undrar om Norwegian ska höja priserna ?? Fick ett sms att de vill höja kreditgränsen till 85000 på norwegiankortet Dom vill du ska köpa flera samtidigt, mängdrabatt Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 om jag boka idag på nätet som jag brukat resa på sommaren. 14/6 - 3/7 med norrbaggarna så med mat och bagage mm. 7 084 SEK med byte på Arlanda. Med Thai direkt 8,157.02 SEK med 10700p in på bonus-kortet Qatar 6572 SEK med 8 timmar på Doha på hemresan. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 om jag boka idag på nätet som jag brukat resa på sommaren. 14/6 - 3/7 med norrbaggarna så med mat och bagage mm. 7 084 SEK med byte på Arlanda. Med Thai direkt 8,157.02 SEK med 10700p in på bonus-kortet Qatar 6572 SEK med 8 timmar på Doha på hemresan. Hälsar pigge01 Konstigt att de är byte på Norwegian men Thai går direkt. Har fortfarande för mig att de går från samma "vinge" från ARN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Konstigt att de är byte på Norwegian men Thai går direkt. Har fortfarande för mig att de går från samma "vinge" från ARN Pigge är skauning eller nått /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Konstigt att de är byte på Norwegian men Thai går direkt. Har fortfarande för mig att de går från samma "vinge" från ARN Dom flyger väl vissa dagar från Oslo och andra dagar från Stockholm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Pigge är skauning eller nått /enis Kan inte hålla reda på sånt, bor inte alla i Stockholm för fan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Konstigt att de är byte på Norwegian men Thai går direkt. Har fortfarande för mig att de går från samma "vinge" från ARN Jag flyger från Kastrup. Har ca: 60 mil till Arlanda Sverige är inte Arlanda! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Jag flyger från Kastrup. Har ca: 60 mil till Arlanda Sverige är inte Arlanda! Hälsar pigge01 Flyger du från Kastrup med Thai ? du skriver ju Thai direkt . Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Flyger du från Kastrup med Thai ? du skriver ju Thai direkt . Ja Thai flyget direkt från Kastrup, Gardemon och Arlanda. Med sina B777-300ER. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Ja Thai flyget direkt från Kastrup, Gardemon och Arlanda. Med sina B777-300ER. Hälsar pigge01 Du måste väl ta dej dit med eller bor du nära ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Du måste väl ta dej dit med eller bor du nära ? Tar Öresundståget eller någon kör bil via Helsingör, Danska sidan av stan. Jag bor i Helsingborg 55km fågelvägen från Kastrup CPH och 30 km från AGH Ängelholms flygplats. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Kan inte hålla reda på sånt, bor inte alla i Stockholm för fan? .....man skulle nästan få för sig att de flesta bor i Göteborg enligt inläggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 ..man skulle nästan få för sig att de flesta bor i Göteborg enligt inläggen. unionskungen Erik av Pommern. hade inte fel! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 (ändrad) Jag flyger från Kastrup. Har ca: 60 mil till Arlanda Sverige är inte Arlanda! Hälsar pigge01 Sverige är alltså även Köpenhamn, Oslo och Helsingfors! Ändrades Maj 9, 2014 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Ehhh vaa. ja nu är jag med du måste tänka på B Rosengrens världskända uttalande ang Norge Jag missade att jobba i Norge pga rosengrens uttalande. Var i Oslo och installerade telestationer åt telia på prov men norrmännen ville inte vara med efter rosengrens groda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Sverige är alltså även Köpenhamn, Oslo och Helsingfors! I fråga sätta Thai....... Wow. I pigge land ligger allt inom skånes hjärtas gräns allt utom el stockholmia det ligger långt bort riktigt långt bort. Thai är bäst. mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 (ändrad) Sverige är alltså även Köpenhamn, Oslo och Helsingfors! Nej Men Skandinavien är en marknad. Gränsen att flyga via Arlanda ligger kring Tranås/Mjölby Eller kring Laxå. Mot Gardemon Göteborg kan välja alla tre Hälsar pigge01 Ändrades Maj 9, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Nej Men Skandinavien är en marknad. Gränsen att flyga via Arlanda ligger kring Tranås/Mjölby Eller kring Laxå. Göteborg kan välja alla tre Hälsar pigge01 Sicken tur då att man bor i Glennaborg stämmer som du säger Pigge för jag valde Oslo som nästa avreseort Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Nej Men Skandinavien är en marknad. Gränsen att flyga via Arlanda ligger kring Tranås/Mjölby Eller kring Laxå. Göteborg kan välja alla tre Hälsar pigge01 Laxå skrämmer mig...bara 11,1 mil bort det skrämmer mid ordenligt. Någon som rest nyligen från Laxå,finns det taxfree,Thai lounge,osv. Mvh från en som är lite rädd för storstan Laxå. jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Oslo är perfekt avreseort för oss som bor 13mil därifrån.(Arvika) .......fy tusan för Arlandaresor.....landar 07.00....sen 38mil hem.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Jag flyger från Kastrup. Har ca: 60 mil till Arlanda Sverige är inte Arlanda! Hälsar pigge01 Hmmm Stockholm är Sverige så är det bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Oslo är perfekt avreseort för oss som bor 13mil därifrån.(Arvika) ....fy tusan för Arlandaresor..landar 07.00.sen 38mil hem.. Arvika är ungefär halvvägs till jobbet,så för min del spelar det inte så stor roll om det är Oslo,Arlanda eller Göteborg.Lika långt till alla,men från jobbet är det bara 20min till Gardermoen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Nej Men Skandinavien är en marknad. Gränsen att flyga via Arlanda ligger kring Tranås/Mjölby Eller kring Laxå. Mot Gardemon Göteborg kan välja alla tre Hälsar pigge01 Nu tycker ju jag om jag bor i Holmsund att Tranås/Mjälby är en väldigt konstig gräns för mig. Vad blir det för skillnad för mig att flyga Umeå-Arlanda-BKK jämfört med Umeå-Helsingfors-BKK Ett annat alternativ som jag faktiskt åkte på 80-talet var BKK - Helsingfors tåg till Wasa båt till Holmsund. Ett mycket bra alternativ. Du har inte så mycket koll du! Men att dömma ut andras alternativ är du snabb på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Nu tycker ju jag om jag bor i Holmsund att Tranås/Mjälby är en väldigt konstig gräns för mig. Vad blir det för skillnad för mig att flyga Umeå-Arlanda-BKK jämfört med Umeå-Helsingfors-BKK Ett annat alternativ som jag faktiskt åkte på 80-talet var BKK - Helsingfors tåg till Wasa båt till Holmsund. Ett mycket bra alternativ. Du har inte så mycket koll du! Men att dömma ut andras alternativ är du snabb på! Nu finns inte Umeå-Helsingfors längre, men Arlanda duger för Holmsundsborna Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 9, 2014 Dela Inlagd Maj 9, 2014 Nu finns inte Umeå-Helsingfors längre, men Arlanda duger för Holmsundsborna Ibland så förekommer Umeå och en del andra norrländska alternativ som t.ex. Skellefteå till Helsingfors. En del uppskattar att ha andra alternativ än att åka över Oslo och Köpenhamn och en del gör det inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu