Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2018 Dela Inlagd Augusti 11, 2018 29 minuter sedan, skrev Soengsang: Skönt att någon förstår 55555555555 Allt jag vet, kan och förstår har jag lärt mig här på MPR ;) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 11, 2018 Dela Inlagd Augusti 11, 2018 Aviator De tjänster som tillhandahålls är bland annat passagerarhantering, lastning och lossning av bagage och frakt, vattenpåfyllning, toalettömning, markbogsering av flygplan, flygplanstvätt och avisning. Synd att man inte visste detta när man köpte sina biljetter med Norwegian, nu har vi två resor redan inköpta, en nu på söndag och nästa om två veckor. Ska jag köpa nya med SAS eller lita på att det är sommar och vi åker utan incheckat bagage? Är SJ ett alternativ till Umeå? Om jag checkar in själv i automat och vi tömmer blåsan innan vi går direkt till gate ökar väl säkerheten. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 11, 2018 Dela Inlagd Augusti 11, 2018 Många som är ute och cyklar i tråden, inkl Samnytt. Har egentligen ingen lust att kommentera detaljer, men kan säga att det är inte feta Ulla på posten som pratar i klippen. Vidare så var inte huvudanledningen till CNL av Orly-flighten att bagage-siffran inte stämde, utan att Orly stängde av någon anledning flygplatsen under kvällen/natten och kärran skulle inte hinna vända tillbaka till Arn om bagage-utpekning krävts vilket är gängse rutin i fall likt dessa. Finns mkt skit om det nämnda företaget som skulle behöva nagelfaras av berörda instanser, dock ej av varken hobbyexperter på MPR eller journalist-wannabes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 25, 2018 Dela Inlagd Oktober 25, 2018 Norwegian erbjudande i natt (26/10) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 26, 2018 Dela Inlagd Oktober 26, 2018 Satt uppe i natt och bokade biljetter Kom ner till 5450 krToR Lowfare+ (måltid, platsbokning & väska) Så nu blir det lättare att stå ut med vintern när man vet att det är en resa i februari som väntar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu