Jump to content
IGNORERAD

Dreambox och cardsharing i Thailand


Soengsang

Recommended Posts

Vet att det finns de som kör så i Thailand, men jag undrar om någon kan rekommendera någon "leverantör" i närheten av Korat?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hej!

Ja leverantören kan ju sitta var som helst eftersom det går över nätet, bor själv i Udon och är också väldigt intresserad av ev. leverantör, annars om vi blir några st så kan vi ju slå oss ihop och dela?

Paddan

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att True ändrade system och kryptering helt för nån vecka sen fungerar ännu inte några dreamboxar på det gamla viset alls.

Det krävs nog både hårdvaru- och mjukvaru-uppdateringar innan de fungerar som förut igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att True ändrade system och kryptering helt för nån vecka sen fungerar ännu inte några dreamboxar på det gamla viset alls.

Det krävs nog både hårdvaru- och mjukvaru-uppdateringar innan de fungerar som förut igen.

Surt sa räven..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Brukar inte ta sån lång tid innan någon kommer med en lösning, hoppas ju på att det bara hänger på mjukvaran, vi får hoppas på något tips om ämnet senare?

Paddan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ja leverantören kan ju sitta var som helst eftersom det går över nätet, bor själv i Udon och är också väldigt intresserad av ev. leverantör, annars om vi blir några st så kan vi ju slå oss ihop och dela?

Ja absolut visst kan leverantören av "mjukvaran" sitta var som, men jag vill gärna ha någon som kommer hem och installerar och kör igång det hela, då jag inte är så bevandrad i dessa maskiner.

Hoppas det kommer en lösning snart så det fungerar igen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja absolut visst kan leverantören av "mjukvaran" sitta var som, men jag vill gärna ha någon som kommer hem och installerar och kör igång det hela, då jag inte är så bevandrad i dessa maskiner.

Hoppas det kommer en lösning snart så det fungerar igen.

Det kan fungera redan om en timma

Köp en abonnemang är min lösning på problemet så att det fungerar igen utan problem

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan fungera redan om en timma

Köp en abonnemang är min lösning på problemet så att det fungerar igen utan problem

Jag har abbonnemang och dreambox med cardsharing lokalt i huset för att kunna titta i vardagsrummet eller sovrummet utan att behöva köra med nån lokal videolänk och fjärrkontrollsförlängare (Funkade inte genom mitt välarmerade golv mellen våningarna). Eller rättare sagt hade. Funkar inte numera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan fungera redan om en timma

Köp en abonnemang är min lösning på problemet så att det fungerar igen utan problem

Vad har det med Topic, "cardsharing" att göra? ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...