Jump to content
IGNORERAD

Feministomröstning


Joints

Varifrån kommer de snyggaste männen ifrån?  

54 röster

  1. 1. Varifrån kommer de snyggaste männen ifrån?

    • Göteborg
      10
    • övriga Sverige
      29
    • Gambia
      3
    • Jamaica
      1
    • Thailand
      1
    • Latinamerika
      3
    • Någon annanstans
      9


Recommended Posts

Eftersom jag är fanatisk feminist måste vi givetvis ha en omröstning gällande de snyggaste karlarna. Den här omröstningen blir lite enklare av praktiska orsaker. Vem som helst får rösta, var inte blyg nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • edvardpop

    5

  • ban99arne

    4

  • Joints

    4

  • broder tuk tuk

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest Falang

Har alltid fokuserat på kvinnans skönhet.  :yes:

Hur en av manligt kön ska kunna vara 'feminist' har jag aldrig förstått... ???   :kort:   :beurk:   :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, helt befängt. Det är ju som om en knegare skulle vara moderat.

[move]Modererade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skäms inte för att jag tycker de snyggaste männen kommer från Latinamerika.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Finns ju feminina män. Men för det mesta så tillhör de bögarnas skara.

Så många bögar finns det nog inte bland forumets medlemmar.

Möjligen en och annan katoeylover.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna omröstning kommer naturligtvis "Övriga Sverige" att vinna eftersom Flen tillhör denna kategori.

[move]Flensta Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag skäms inte för att jag tycker de snyggaste männen kommer från Latinamerika.

Herr Chang har talat.

Bra Herr Chang. Du verkar vara trygg i din sexualitet. Jag undrar varför män har så svårt att berömma andras män utseende när kvinnor glatt kommenterar andra kvinnors utseende. Bögnoja?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har alltid fokuserat på kvinnans skönhet.  :yes:

Hur en av manligt kön ska kunna vara 'feminist' har jag aldrig förstått... ???   :kort:   :beurk:   :bag:

Hej Falang!

Enligt den vanligaste definitionen är en feminist en människa som strävar efter kvinnans lika rättigheter och möjligheter i samhället jämfört med män.

I den meningen är jag också feminist. Jag förväntar att bl.a. min fru, min dotter, min mor, mina väninnor, m.fl., ska ha samma rättigheter som män.

Jag är även ”maskulinist” då jag förväntar att män ska ha samma rättigheter som kvinnor (som till exempel vårdnaden av barn, mm.).

Trevlig helg!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Joints!

Jag vet inte om det är noja att man finner män oattraktiva.

För mig kommer det ganska naturligt att inte gå omkring med tankar kring snygga män.

Oavsett om jag nu skulle vilja det så kan jag inte få fram den ådran.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Italienska fotbollspelare brukar ju se ganska ok ut. Kan hända att det har med de azzur blå tröjorna att göra.

Kläderna gör mannen som det heter.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT,

"För mig kommer det ganska naturligt att inte gå omkring med tankar kring snygga män."

Nu var det väl inte det som det var frågan om. Du tycks förknippa skönhet med sexualitet. Det går faktiskt att tycka någon är vacker/attraktiv utan att bli kåt på personen ifråga. Kanske inte möjligt för dig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bra Herr Chang. Du verkar vara trygg i din sexualitet. Jag undrar varför män har så svårt att berömma andras män utseende när kvinnor glatt kommenterar andra kvinnors utseende. Bögnoja?

Apropå Kläder så är det väl en grej som går för sej att kommentera men att sedan lägga till att t ex 'de där jeansen sitter djävligt

snyggt över röven' har i alla fall jag svårt att tänka mej. Bögnoja? Möjligt.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Jag tycker inte att denna undersökning passar här,möjligen på en bög site. Annars tycker jag att mina åsikter passar perfekt in på Herr Changs åsikter

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Flores! jag respekterar dej mycket,men nu förstår jag inte ditt inlägg. men jag måste säja att jag gillar dej ,även om jag är ett old freak

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Latinos me gusta mucho :)

Ole Ole, chickos!

Gudrun har tagit en tequila för mycket!

Såja Gudrun - ta det nu lugnt med tequilan, du har väl inte glömt att

vi ska till Tesco och handla imorgon...  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Labero, vilken bög site tycker du att denna undersökning i så fall skall in på?

[move]FrågVise Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt en del här på forumet så "måste" man vara BÖG om man tycker att en man är vacker. Varför? Om jag är ute och går på stan och passerar en man som ser bra ut och tycker han är vacker, är jag bög då? Vissa svenskar är idi*ter. Jag undrar om inte en del här på forumet sympatiserar med SD=Sverigedemokraterna. Jag går inte heller omkring och tänker på vackra män, jag går för den delen inte omkring och tänker på vackra kvinnor hela tiden.

Ha en trevlig helg med era vackra manskompisar som säkert är vackrare en ni.

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst Gubben. Håller med. Finns mycket vackert att titta på om man uppskattar skönhet och har synen i behåll.

Kvinnor, bilar, motorcyklar, skor, kläder, arkitektur, stränder, djur, mat för att ta några exempel. Till och med män.

Inget konstigt med det. Man behöver väl inte vara bög för att tycka det. Bara man inte går igång på det. I vilket fall

är det nog betydligt fler män som tycker Markus Schenkenberg ser bättre ut än Loket Olsson.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Om man kan avgöra om en annan man är ful, så kan man avgöra om en annan man är snygg/vacker. Allt annat är bara bs..

Tycker man kan hitta de snyggaste männen bland de av skandinavisk/västeuropeisk härkomst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...