Jump to content
IGNORERAD

En olycka kommer sällan ensam!


janne_h

Recommended Posts

Idag skulle jag och frun åka till Mukdahan för att hämta min motorcykel som var där på reparation i en big bike shop.

När vi kommer halvägs så råkar jag köra i ett potthål med bilen som var 45 grader snett vilket gjorde att vänster fram och bakdäck skars sönder.

Strax efter att vi stannat bilen. Så ringde min dotter från sverige. Och när jag hörde vad hon sa, så hörde jag fel. och hörde det som att hennes lillasyster min yngsta dotter Kajsa hade dött. Det snurrade friskt i skallen en stund där man kände att paniken spred sig i kroppen. innan min dotter upprepade vad hon sa. att farfar dött.

Då min pappa fick en stroke för 3 år sen. Och har sedan dess varit totalt väck när man träffat honom, då han på grund av detta bodde på hem. så var man i alla fall väldigt mentalt förberedd för hans frånfälle sedan länge. vilket gör att det går att ta detta på ett ganska sansat sätt. Han vart 82 år.

Dom sa att han för några dagar sedan fått urinvägsinfektion av katetern samt även åkt på lungininflamation och åkt in på Danderyds sjukhus. Det knäckte tydligen kroppen på honom.

Man tänker på morsan. samt mina andra barn som kan hjälpa och stötta min mor i denna stund.

Men med flera av barnen som snart kommer till Thailand. Så är det ju inte bara att boka en flybiljett till sverige. för att stötta henne.

Som tur är så finns ju telefon så man kan hålla kontakten den vägen så länge. Och jag har syskon.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Beklagar sorgen Janne.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...