Jump to content
IGNORERAD

DNA Test i Thailand


Nypan

Recommended Posts

Finns det någon här på forumet, som har varit involverad i DNA test , så har jag 2 frågor som jag söker svar på.

Vad i Thailand och på vilket laboratorium eller sjukhus skedde denna test??

Vad kostade den??

Ni som inte har något svar var vänliga att använd en annan tråd TACK

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var för länge sedan tillsammans med en tjej i Thailand som några år senare kontaktade mig och hävdade att jag var far till hennes son. Märkligt tyckte jag eftersom jag använt "regnrock" vid de intima tillfällena men kontaktade en vän som är advokat och han kontrollerade med ett sjukhus och med lite enkla kunskaper om blodgrupper och liknande konstaterades det att jag omöjligt kunde vara far till hennes son.

Hade vi behövt gå hela vägen till DNA test hade det kostat mig drygt 40 000 battingar (För 10-12 år sedan) men nu kunde läkaren snabbt räkna ut och intyga att jag inte var far till barnet utan att vi behövde ta DNA prov.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle kanske kunna göras pånden ambassad som den ev fadern på grund av sin nationalitet tillhör , borde ligga i deras

Intresse att reda ut barn till sina medborgare.

Svenska Ambassaden topsar ju För att utfärda ev färaldraskap till visumsökande barn ..

Läs mellan raderna Nypan

Mvh Phonta

Link to comment
Dela på andra sajter

Testa med den ev faderns ambassad, borde ligga i deras intresse att fasställa ev fadersskap

Mvh Phonta

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...