Jump to content
IGNORERAD

B Munich - Chelsea


smilet

Recommended Posts

Oregistrerad

Då segrade grisfotbollen än en gång. Ryssen måste varit oerhört stolt över sina miljardinvesteringar :thumbsup: .

Hur kan man vara stolt Chelsea supporter efter en sån seger. Visst Bayern får skylla sig själv som bränner chanser och missar straffar.

Men hur ett lag som på 6 halvlekar (semi,final) skrapar ihop 4-5 målchanser och vinner hela CL kan inte stavas annat än TUR och Peter Chech.

Men det var bara ett lag som ville dansa på den banan. Lagerbäck måste suttit med ståk:k hela matchen när han såg denna defensiv.

När han sen klämmer ur sej att Drogba är bäst på plan :ahh: så undrar man vilken match han kollar på.

Man får lyfta på hatten och gratulera Chelsea till segern och för "joga bonito" skull beklaga att det hände.

Mvh Hn

Påminner inte Chelsea lite om aik, lika tråkiga. :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rogigoal

    6

  • hamnoi

    4

  • nitramj77

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest wUThai

Jag tycker inte det var nån vacker fotboll. Men jag unnade verkligen Drogba att vinna CL. En stor spelare som går mot sitt slut och fick vinna en stor titel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eget citat:

Att du gillar det är inte så förvånande,du har väl AIK som favoritlag. 9 mål framåt och 7 insläppta säger en del om deras gladfotboll .

Misstänker att Lagerbäck hör till en av dina favorittränare :wink: .

Japp, :rotfl: det slår aldrig fel. Öppnar man brödf:ttan och skriver att AIK spelar defensivt och målsnålt.

Jo då slår det tillbaka innan man hinner blinka. (står 5-2 just nu)... och kunde varit ett par till...Grattis :thumbsup:

Undrar om det funkar på mitt älskade Blåvitt :crazy:.

Hmmm jag provar: Det finns inte en chans i helvetet att Blåvitt slår Gais imorgon. Dom kan aldrig göra 2 mål eller mer på makrillarna .Det är helt omöjligt.

Nä,det blir en lätt vinst för Gais imorgon.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Eget citat:

Att du gillar det är inte så förvånande,du har väl AIK som favoritlag. 9 mål framåt och 7 insläppta säger en del om deras gladfotboll .

Misstänker att Lagerbäck hör till en av dina favorittränare :wink: .

Japp, :rotfl: det slår aldrig fel. Öppnar man brödf:ttan och skriver att AIK spelar defensivt och målsnålt.

Jo då slår det tillbaka innan man hinner blinka. (står 5-2 just nu)... och kunde varit ett par till...Grattis :thumbsup:

Undrar om det funkar på mitt älskade Blåvitt :crazy:.

Hmmm jag provar: Det finns inte en chans i helvetet att Blåvitt slår Gais imorgon. Dom kan aldrig göra 2 mål eller mer på makrillarna .Det är helt omöjligt.

Nä,det blir en lätt vinst för Gais imorgon.

Mvh Hn

Tackar o bugar,,hehe

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...