Jump to content
IGNORERAD

MC-gäng i Thailand


Mistral

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Det finns ju även gott om unga thailändska snubbar som

vill vara med och leka gangster i form av att utföra "betällningsjobb", vapenhandel, narkotika, mm.

Exempelvis den här unge mannen är väl inte någon kille man skulle vilja se sin tonårdotter hänga ihop med.

Inte direkt någon "svärmorsdröm", skulle jag tro :wink:

http://tlemaichaipoo...?uid=5788788417

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nypan

    5

  • svampen

    3

  • Khemmarat

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest borichiangmai

Hittade detta linne i garderoben, är man kriminell då? eller tycker man om att köra hoj.

Ha det

post-8504-0-36473300-1338456252_thumb.jp

post-8504-0-36473300-1338456252_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns några klubbar i Thailand [media=]

Och det finns många många fler än dessa.Thaiklubbarna är mycket trevliga och håller en bra profil, det är killar som har stålar, och kommer från bra familjer, och dom allra flesta har högavlönade jobb.Bl.a från Commander City och Burapha Mc.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju även gott om unga thailändska snubbar som

vill vara med och leka gangster i form av att utföra "betällningsjobb", vapenhandel, narkotika, mm.

Exempelvis den här unge mannen är väl inte någon kille man skulle vilja se sin tonårdotter hänga ihop med.

Inte direkt någon "svärmorsdröm", skulle jag tro :wink:

http://tlemaichaipoo...?uid=5788788417

Han är bara en liten unge som åker moped ser du inte detta. Och leker med farsans leksaker ibland.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Han är bara en liten unge som åker moped ser du inte detta. Och leker med farsans leksaker ibland.

Det finns ett gäng här på MPR som åker moped också. MPR MOPED RIDERS. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett gäng här på MPR som åker moped också. MPR MOPED RIDERS. :crazy:

Skulle hemskt gärna vilja se deras fina väster på bild. :14::crazy:

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang

satt på walking med en thaikompis o grogga som har butik där. Då kom en thaiare med red and white crewes väst haltandes,presidenten sjàlv. Ville bara fråga om jag ville tatuera mig i hans butik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det finns ett gäng här på MPR som åker moped också. MPR MOPED RIDERS. :crazy:

Kanske skulle vi ta steget till en egen förening, likt Lions, Rotary, Frimurare eller någon mytomspunnen organisation.

Vi har möten (där ingen får berätta vad som händer) vi har ett speciellt sätt att hälsa på varandra, vi har ritualer, vi kan bära speciella kläder (Singha linnen...?)

Vi ägnar oss ju redan åt välgörande ändamål, som exempel.

Vi måste förstås ha en klatschig slogan, helst på engelska.

What happens within MPR stays within MPR

SN; DU kan väl skissa ihop en vapensköld.

:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Don't fuck with my moped

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

//..Du kan väl skissa ihop en vapensköld..

Typ något sådant här.

post-6637-0-06783600-1338548678.jpg

post-6637-0-06783600-1338548678.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Typ något sådant här.

post-6637-0-06783600-1338548678.jpg

För att det ska bli helt rätt måste nog en flaska Chang vara med också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Må dom brinna i helvetet. Jag har kompisar som umgås i dessa kretsar, mc-gängen är ett stort och allvarligt hot mot samhället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligen skall det vara en underskön kvinno varelse med.Det måste väl vara det som lockade de flesta(män och kvinnor) till Thailand :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Kanske skulle vi ta steget till en egen förening, likt Lions, Rotary, Frimurare eller någon mytomspunnen organisation.

Vi har möten (där ingen får berätta vad som händer) vi har ett speciellt sätt att hälsa på varandra, vi har ritualer, vi kan bära speciella kläder (Singha linnen...?)

Vi ägnar oss ju redan åt välgörande ändamål, som exempel.

Vi måste förstås ha en klatschig slogan, helst på engelska.

What happens within MPR stays within MPR

SN; DU kan väl skissa ihop en vapensköld.

:-)

Men påminner det inte lite om dom populära grupperna som fanns här förut ? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Var på europas största träff för harley åkare förra helgen inte en enda redandwhite men däremot en välddans massa storahattar killar(bandidos) men dom försvann ganska snart det var ca 20000 besökande där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Men påminner det inte lite om dom populära grupperna som fanns här förut ? :giggle:

:-)

Nu skall vi inte dra förhastade slutsatser.

Detta skulle förstås vara något som alla per automatik tillhör - som alla är både glada och stolta att tillhöra - och som varken kräver extra musklick eller gruppindelningar!

(Vi var ju inne på detta spår tidigare med att köpa en plattform med eget territorium och skapa MPR land med egna regler och valuta.hehe...fast jag ser ju att problemet uppstår när vi skall välja färg på skjortan på vår ledare förstås.)

:14:

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Detta skulle förstås vara något som alla per automatik tillhör - som alla är både glada och stolta att tillhöra - och som varken kräver extra musklick eller gruppindelningar!

. ungefär som Ölargänget alltså? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Må dom brinna i helvetet. Jag har kompisar som umgås i dessa kretsar, mc-gängen är ett stort och allvarligt hot mot samhället.

Och varför har du kompisar som är med i dessa kretsar?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och varför har du kompisar som är med i dessa kretsar?

Och varför har du kompisar som är med i dessa kretsar?

För att denna diskussionen skall vara relevant, så måste vi skilja på MC -livet Thai och SWE

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

För att denna diskussionen skall vara relevant, så måste vi skilja på MC -livet Thai och SWE

Vad är skillnaden ?

Bandidos SVerige ---Bandidos Thailand

HA Sverige ----HA Thailand

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstig tråd alla kriminella drar sig till Koruption lätta pengar!!!!!

Dra En tråd om KGB Istället????????????????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är skillnaden ?

Bandidos SVerige ---Bandidos Thailand

HA Sverige ----HA Thailand

Från början om jag minns rätt så handlade tråden om MC klubbar, men nu har den övergått till HA / Bandidos.

Jag vet inte hur mycket du VET om MC i Thai, men förmodligen ingenting.

I Thai finns det precis som hemma, en massa bra och trevliga människor som har detta som hobby, att putsa och mecka med sin Hoj.

Sluta med att dra alla över en kam, skaffa information, eller besök någon klubb, så ser du att det är precis samma folk som i Båt/Golfklubben.

Själv bor jag och åker Big BIKE med både Falanger och Thai, för det mesta har jag större utbyte, med mina ridningar tillsammans med Thai. Detta beror för det mesta att dom Thai som jag åker med tar mig till platser som jag aldrig skulle få se annars.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt e inte dom djävla HA eller Bandidos finns en massa bra hojklubbar runt om i världen som skiter totalt i dom o i Thailand finns det många bra klubbar me underbara medlemmar har åkt me en hel del av dom o dom e fanimej motsatsen till det där andra drägget

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...