Jump to content
IGNORERAD

Ryssland - Sverige


smilet

Recommended Posts

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • flor

    6

  • Wwax

    4

  • Rob

    4

  • Drik

    3

Mest aktiva i denna tråd

Tyvärr har nog Ryssarna större spets, inte för att förringa Zetterberg mfl. men tror inte att dom räcker till, men hoppas som vanligt.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi förlorar men å andra sidan brukar jag ha fel så oddsen är på vår sida...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hoppas Sverige gör minst 5 mål en nubbe för varje mål

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet någon/några suspekta siter som livestreamar detta?

livetv.ru

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så arg så jag kokar! Jävla ryssar!

Yemelin hör inte hemma på en rink, får Ronaldo att framstå som en filmstjärna!!!

Jävla sopor till domare och Franzen ur balans..

Link to comment
Dela på andra sajter

Så arg så jag kokar! Jävla ryssar!

Yemelin hör inte hemma på en rink, får Ronaldo att framstå som en filmstjärna!!!

Jävla sopor till domare och Franzen ur balans..

Kan bara instämma!

Fin kille denna Yemelin...

Link to comment
Dela på andra sajter

dummarna är de sämsta jag sett. sämre än lägre divisioner i sverige

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hur är håkkyspelare funtade egentligen? Visst, ryssen är en jävla pajas, men att rutinerade spelare brusar upp sig så pass att de ska börja fightas med denne är väl ändå mer pajasaktigt. Det slutar ju med utvisning och mål...

Franzen är därmed den störste pajasen.

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

största paiasen är väl ändå dumarna som är kanske inte totalt blinda men nästan ska vi ha skådespelare föreslår jag dramaten-

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hände ?

Sverige förlorade till ett bättre lag (Ryssland) och folk försöker hitta ursäkter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hur är håkkyspelare funtade egentligen? Visst, ryssen är en jävla pajas, men att rutinerade spelare brusar upp sig så pass att de ska börja fightas med denne är väl ändå mer pajasaktigt. Det slutar ju med utvisning och mål...

Franzen är därmed den störste pajasen.

Korkat av Franzén javisst men kalla Sveriges bästa spelare för pajas gör du bara för att provocera.

Domarna har förstört matchen, tur att den inte har någon större betydelse och hoppas dom aldrig får dömma en match på högre nivå igen.

Glöm inte att dessa NHL-stjärnor kommer knappast för pengarna utan för att spela för sitt land!

Jaja han får väl skämmas nu när han fick näsbenet brutet och du sitter väl och myser kanske mummlar lite om karma men då hoppas jag att Yemelin halkar i duschen och får hela klubban rakt upp i rektum.

EDIT: Irriterade stavfel.

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Domarna var kass men låg inte bakom alla 7 målen, Sverige hade inte en enda back som höll vm-klass idag det i kombination med en målvakt som släppte ett par för många gör det svårt att vinna. Men visst hade det blivit en annan match om filmstjärnan fått en 5:a i första perioden, dock inget som säger att Sverige hade vunnit för det

Link to comment
Dela på andra sajter

vist vann dom kanske rättvist ? men med dommare som dömt efter regler kanske det blivit ett annat resultat,

nu spelade det kanske ingen roll eftersom vi säkert möter dom ännu en gång men blir förvånad om dessa domare får en chans till

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige leder med 1-3 och förlorar med 7-3.

Inte var det domarna som gjorde de 6 mål som Sverige släppte in på slutet. Utan det var dåligt av det svenska laget. 5 minuter i numerärt överläge utan att göra mål. Visar klassen. Att de dessutom har en av de sämre målvakterna av topplagen gör det hela inte bättre.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

Domarna var kass men låg inte bakom alla 7 målen, Sverige hade inte en enda back som höll vm-klass idag det i kombination med en målvakt som släppte ett par för många gör det svårt att vinna. Men visst hade det blivit en annan match om filmstjärnan fått en 5:a i första perioden, dock inget som säger att Sverige hade vunnit för det

Känns som svenskarna "dog" efter Yemelin's piruett och Franzéns frispel.

Ryssarna var proffsigare än oss. *punkt*

Edit: Nää inte punkt, hoppas Yemelin blir avstängd i efterhand... Fan vad jag hatar den mannen just nu. :y14:

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...