Jump to content
IGNORERAD

Gissa instrument panelen i 10 bilar


Kjell

Recommended Posts

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Inaktiv Medlem

    5

  • BanFang

    3

  • Kjell

    2

  • nalle

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 av 10. Ändrade 2 rätta till felaktiga, men o andra sidan halvchansade jag på alla frågor :crazy:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 av 10 möjliga för mig. :47: Fanken, bilar frågor brukar alltid gå bra men skyller på att jag inte har varit inne i en bilhall på många år men trodde nog att det skulle gå bättre :pray2:

http://www.expressen...an/quizresults/

Samma här - en 4:a.

A 6:an har blivit läcker sedan jag överlämnade nycklarna till x-frun för 10 år sedan.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

3/10 och ändå chansade jag på de flesta. Otur!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Svårt, jag åker ju mest i min egen bil och taxi men då är man ju alltid lite dragen! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 endast! :not_i: Men va fan, det e juh F1 i mojjn! :thumbsup::meuh:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Du hade grejat det om det hade varit fler av snygga DKW-paneler så misströsta inte !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

4 av 10 vilken looser man är men så är jag inte intresserad av nytt skit heller

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade 6 rätt. Då kändes jag ändå ganska säker på tyska och svenska bilar.

Men hade ändå -4. :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste erkänna att jag inte kan ett skit om nya bilar, hade det varit -50 -60 -70 talare så hade det varit enklare.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste erkänna att jag inte kan ett skit om nya bilar, hade det varit -50 -60 -70 talare så hade det varit enklare.

Å tusan.

Är du så gammal det kan man inte tro när man ser din vackra fru. :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag svarade slumpmässigt och fick 3 rätt av 10.

Egentligen skulle jag ha fått 3.33333333333333333333333333.. rätt enligt statistikens lagar men jag få nog böja mig för slumpen även denna gång...

Mvh

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Å tusan.

Är du så gammal det kan man inte tro när man ser din vackra fru. :na:

Hehe tack... Nee de e bara dom bilarna som e intressanta, skit samma om en Saab V40 har fyra förgasare...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Jag svarade slumpmässigt och fick 3 rätt av 10.

Egentligen skulle jag ha fått 3.33333333333333333333333333.. rätt enligt statistikens lagar men jag få nog böja mig för slumpen även denna gång...

Mvh

//Singha711

Jag är inte något om statistiker men tror inte att värdet 3.3333333 stämmer. Om man får en (1) fråga med tre alternativ så är chansen 33.3% om man gissar. Men får man fel på nästa fråga kommer det att sänka genomsnittet hela tiden även om man svara rätt på 33.3% av resterande frågor. Genom att det finns fler möjligheter att ha fel än rätt så kommer man att hamna under 33.3 om det är många frågor. Tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 Rätt lyckades jag med, mest tur tror jag för det va ingen bil jag kände igen direkt.

Vi tar en annan bil tycker jag

post-5552-0-47159000-1335074922_thumb.jp

post-5552-0-47159000-1335074922_thumb.jp

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe tack... Nee de e bara dom bilarna som e intressanta, skit samma om en Saab V40 har fyra förgasare...

Nu tänkte du fel det var volvo sonett men den hadde 6 förgasare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv hade jag 4/10

Hade dom haft äldre bilar hade dom flesta 10/10

alla bilar i dag är för lika

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

Du fick 10 rätt svar på 10 frågor

Av de 3965 personer som har gjort testet fick du ett bättre resultat än 3896 (98%)

Fråga Svarsalternativ

Gott mos.. :)

Du är yrkesskadad.

Själv fick jag 6/10 vilket var helt okej eftersom jag bara var säker på 3 av bilarna (Volvo V70, Skoda Octavia och Audi A6)

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...