Jump to content
IGNORERAD

Folk vatten och döden.


honken

Recommended Posts

Då var det nästan slut för många, men totalt slut för mig.

Orkar inte en dag till med vatten (kört 2 dagar nu).

Känns som man fått se en satans massa.

Jobbade på fredagen, så blev inte så mycket vatten då (fick en spray på mig utanför jobbet).

Sen var det iväg till Nontaburi för att softa resten av dagen.

Lördagen vart det lite mer, dock var det lungt på den gata jag var på pga ett slagsmål dagen innan, så fick hjälpa små kidsen kasta vatten, och de fick dränka mig i vatten.

Lite senare kom tjejens polare med sin pickup, så vi fyllde tunnan med vatten och drog iväg i nontaburi, först började vi i närområdet och det var kul men kände mig mer utsatt, för alla ville kasta på utlänningen och kladda ner mig med pulvret.

Vi drog oss vidare in närmare mot bangkoks innre, men endå bara i thai populerade områden, där lyckades vi flagga ner en isbil, och köpte 2 isblock för 50b.

Lite mer drag och så mycket roligare (för stunden).

Efter ett par timmar, hade vi kommit ner till Ratchada och det stora elefant huset (blir väl runt soi 15 eller 25 skulle jag gissa).

Vi började åka tillbaka men stannade och kastade lite vatten på folk på vägen, och det var vid en punkt det vart tråkigt.

När folk kastar vatten för att skada.

Sa till kärringen jäveln, att kastar hon på mig som hon gjorde en gång till kommer jag trycka ner hennes huvud under vatten tills hon ej kan andas.

Verkat ha gett resultat, de övriga där verkade hålla med, och kände ingen sympati för henne och det var nån som sa tack för att vart lack på henen.

Men iaf, resan gick vidare in i distrikt som jag inte ens vet vad de heter, men jävligt många dojjor, trodde först ett tag om det var Silom, men det var helt andra sidan stan det.

Väl framme i Nontaburi Sai noi så såg vi den första dödsolyckan.,

En moppe hade total crashat, och kroppen låg på vägen med en vit filt över hela kroppen, och blod som rann, trist som fan.

Sen in på stora party-gatan, 2 meters högtalar ställningarna stod tätt packat och ekade högt med sin uptempo musik.

Folk hade kul och vi hade kul, försökte tända en cigg, men den vart släckt nästan direkt.

Efter det vart det hem till familjen, duscha av sig, och iväg o spela lite biljard.

Söndagen var vi tillbaka i Bangkoks innre, och bestämmde oss för att dra till Sukhumvit för att fira lite.

Det blev Soi 7, och New Wave där vi stod och kastade vatten från 1 tiden till 5 tiden, men även besök på Nana (för där var det krigszon men vatten).

Dock ogillas det när folk skjuter sina vattenpickor med högtryck rakt i ansiktet och ögat, fick hyvla av några araber som höll på.

Folk ska ha kul, men de kan ta och tänka sig lite för och inte sikta på känsliga områden på kroppen, själv gillar jag isvattnet och hinkar, bakhuvet blir jag inte sne över alls känns lite men ser ingen skada på mig själv att få högtryck där.

Sen finns det den grupp med folk, som glider runt och tror dom inte ska bli blöta och svär och kastar stolar på de som har kul.

Sitt hemma isånna fall, finns telefonbeställningar ni kan göra.

foodbyphone.com

chefsxp.com

Nu vet jag inte tiderna som är OK att köra på, men tycker 12-18:00 är rätt ok, de som vill utföra ärenden innan det kickar igång har tid för det, och de som vill gå ut efter 18 slipper att bli blöta, så jag personligen kör efter dessa tider och börjar inte innan och kör inte efter den tiden.

Betyget för denna helg har varit en stor tumme upp!

PS: Trodde att PVC rören skulle vara förbjudna? men det kryllade med dom, lyckligtvis så var det ingen som sköt mig med en sådant i ögat detta året.

Vi hörs!

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...