Jump to content
IGNORERAD

Chopper + Projekt


Mr Ning Ning

Recommended Posts

Mr Ning Ning

Den här HDn stannade mittemot där jag satt och åt.

Efter maten bar de iväg över gatan för en bild.

Fick även gå in i garaget där det bygggdes en Honda chopper.

Trevliga maskiner båda 2.

post-6510-0-32684600-1334484745_thumb.jp

post-6510-0-68402800-1334484798_thumb.jp

post-6510-0-32684600-1334484745_thumb.jp

post-6510-0-68402800-1334484798_thumb.jp

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina korta rör på HD:n.

Ngn info om vad det kan tänkas vara för ursprung på projektet?

Jag skickar en vild gissning på att det är en gammal Steed 400cc.

Kommer även att tänka på att vissa parkerar sina hojjar med "arslet in mot trottoaren".

Kom lite i konflikt med en amerikan som vart tjurig när jag parkerade.

Han står och velar med sin tracker 250cc eller vad det var en bra stund, Medans jag glider in med min hoj i 20-25km/h in skit fränt brevid honom, Jag var väldigt bakis. Han gick på och gnällde "såg du inte att jag var påväg att parkera?" Jag sa" jag vete fan vad du höll/håller på med men lycka till". och var på väg att gå därifrån. när han förklarar för mig att "om man har en stor hoj som mej så parkererar man med röven innåt". Den långa blicken blicken både han och hans såkallade "monster-maskin" han fick efter att han sagt det måste gjort att han skämts ganska hårt för han såg inte så tuff ut längre utan gick därifrån och tittade ner i marken. Stog ju förfan 250cc på hans hoj. MOPPE!

Själv kan jag förstå att det kan vara praktist att parkera så, Dock aldrig för mig.

Jag parkerar ALLTID med fram-lyset mot gatan, Senare efter ett par timmar är det hel lugnt och mörkt ute och då kan jag rulla ut röven på hojen finfint i trafiken och släppa upp kopplingen och puttra iväg föratt sedan trycka full gas och peta 2-3-4-5-6 :D!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...