Jump to content
IGNORERAD

Bantar - Har tråkigt


Peter_BKK

Recommended Posts

Jag har kört en gi-variant sedan i augusti. Tappat 23 kg. Lchf körde jag får några år sedan och tappade 25 pannor då. Dessa gick jag sedan upp igen då jag börjde fuska mer och mer med maten. Kör man Lchf på veckorna och lever som en grosshandlare på helgerna blir Lchfmaten rena rama raketbränslet.

Det gäller att vara uthållig och att inte tro att man någongång är färdig med att äta "rätt". Det är en förändring för livet som gäller. Tydligen tar det två år efter en stor viktnergång innan kroppen vant sig vid den nya kosten. Så det är till att jobba på. Men jag tar en vecka i taget. Kan inte säga att det här är den gång jag kommer att lyckas.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peter_BKK

    20

  • andrejsdenruskige

    9

  • bond1

    5

  • Towe

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag provade LCHF strikt ett år sedan gick ned 11 kg från 96 kg på tre veckor. Ligger nu på 87 kilo och äter som tidigare det som förvånar mig är att jag stannat på denna vikten nu.

Har funderat på att köra en ny LCHF kur men det som är problemet är att var så strikt som krävs ett misstag och allt är förstört vet jag av egen erfarenhet.

Sockersuget blir vansinnigt jobbigt men efter en två veckor läger det sig med socker menar jag allt som innehar kolhydrater.

När jag gick ut på byn snappsade jag vodka och tuggade på 99% kakao choklad för att släcka söt suget en bra blandning.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör invägning på Måndag. Men vet inte riktigt hur eller vilken diet jag ska köra med... Men ska iaf ner från ca 93-95 till 80 är tanken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag kör invägning på Måndag. Men vet inte riktigt hur eller vilken diet jag ska köra med... Men ska iaf ner från ca 93-95 till 80 är tanken.

Könöölla micket som fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kör invägning på Måndag. Men vet inte riktigt hur eller vilken diet jag ska köra med... Men ska iaf ner från ca 93-95 till 80 är tanken.

NjaNja gå ner 15 kg på semmester i LOS:::: Humhum tror ej det :crazy::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

En del av "herrarna" använder i sin fåfänga säkerligen korsett.

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att du menar att vara ironisk i ditt inlägg. Om inte, hur kom du fram till detta påstående?

16 kg på 4 månader är utmärkt viktreducering.

Hans karma mängd talar nog sitt...:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade ingen aning om att det fanns så många fruntimmer på MPR, trodde det va mest män.

Besviken ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

En del av "herrarna" använder i sin fåfänga säkerligen korsett.

I dina drömmar ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...