Jump to content
IGNORERAD

Bantar - Har tråkigt


Peter_BKK

Recommended Posts

Sam sip sam

Dom är nog inte att rekommendera

Skulle vara kul att skicka dom på analys

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peter_BKK

    20

  • andrejsdenruskige

    9

  • bond1

    5

  • Towe

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Njae, dessa funkar kanonbra och därför kör vi vidare med dessa. Säkert livsfarliga men funkar kanonbra.

Nu blev nog många att bli nyfikna på vad nu detta är.. Piller som jag köper på ett Pharmacy i Pattis som tar bort lite av hungerkänslan. 1200baht för 30 dagsdoser. Säljs på ett enda ställe, på Soi Diana. Tror att dom har "kokat" ihop det själva...

Dagsdosen innehåller förhoppningsvis inte två (eller flera piller) där ett speciellt piller ska tas innan sänggång för isåfall är det med stor sannolikhet amfetamin i dom och något lugnande som tas på kvällen för att kunna sova.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom är nog inte att rekommendera

Skulle vara kul att skicka dom på analys

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Har faktiskt funderat på det lite, men var vänder man sig?

En dagsdos är en kapsel och 5st piller i två olika "påsar". Den ena påsen står det "Morgon" på den andra "Kväll", fast på thai.

Skulle kunna tänka mig att morgonpillerna är Ephedrin i kapseln, ett koffeinpiller och ett vätskedrivande piller. Ett ganska vanligt bantningspillerrecept... Men vad är det i "kvällspåsen" undrar jag dock faktiskt lite över... Någon som kan tänkas har någon ide?

/

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

Dagsdosen innehåller förhoppningsvis inte två (eller flera piller) där ett speciellt piller ska tas innan sänggång för isåfall är det med stor sannolikhet amfetamin i dom och något lugnande som tas på kvällen för att kunna sova.

Har svårt att tro att ett Pharmacy skulle sälja Amfetamin till kreti o pleti, och speciellt inte för endast 40baht per dos. Ephedrin är det troligtvis. Är vanligt i bl.a. hostmediciner.

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har svårt att tro att ett Pharmacy skulle sälja Amfetamin till kreti o pleti, och speciellt inte för endast 40baht per dos. Ephedrin är det troligtvis. Är vanligt i bl.a. hostmediciner.

Polade med en dam förut som åt någon sån där bantningskur som hon köpt på något pharmacy, som någon rekommenderat. En dag satt vi och pratade om dom där pillerna med en lirare som inte stack under stolen med att han höll på med droger som förklarade hur det funkade och enligt honom så var det amfetamin i morgonkuren och valium i kvällskuren. Damen slutade med dessa piller samma dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag blev dålig som fan av dom

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, dessa funkar kanonbra och därför kör vi vidare med dessa. Säkert livsfarliga men funkar kanonbra.

Nu blev nog många att bli nyfikna på vad nu detta är.. Piller som jag köper på ett Pharmacy i Pattis som tar bort lite av hungerkänslan. 1200baht för 30 dagsdoser. Säljs på ett enda ställe, på Soi Diana. Tror att dom har "kokat" ihop det själva...

finns nått liknande på butiken Life oxxå här i sweden, kostar 399:- för en 30 dagars kur, heter 30 days.

Ändrades av HajKaj

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

finns nått liknande på butiken Life oxxå här i sweden, kostar 399:- för en 30 dagars kur, heter 30 days.

Jag köpte en sådanhär kur i januari. Den funkar bra faktiskt. Man blir inte lika småsugen på att stoppa ngt i käften. De första två dagarna på kuren kände jag mig dock lite småspeedad. Lite som man tagit en microskopisk dutt tjack. post-3429-1341384461,65_thumb.jpg

Skickat från en halvfet helgalkis.

post-3429-1341384461,65_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag köpte en sådanhär kur i januari. Den funkar bra faktiskt. Man blir inte lika småsugen på att stoppa ngt i käften. De första två dagarna på kuren kände jag mig dock lite småspeedad. Lite som man tagit en microskopisk dutt tjack. post-3429-1341384461,65_thumb.jpg

Skickat från en halvfet helgalkis.

Miracle Perfecta Srim.

Undrar vad om menar med srim?

Link to comment
Dela på andra sajter

Miracle Perfecta Srim.

Undrar vad om menar med srim?

Be frugan uttala det så förstår du :wink: .

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Be frugan uttala det så förstår du :wink: .

Mvh Hn

Sa'lim säger hon. :crazy:

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Sa'lim säger hon. :crazy:

Ok hon är från södra Thailand, funkar bara på isaantjejer :crazy: .

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad händer om man äter såna där piller och festar loss som vanligt? Låter för bra för att vara sant, är det för bra för att vara sant?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag köpte en sådanhär kur i januari. Den funkar bra faktiskt. Man blir inte lika småsugen på att stoppa ngt i käften. De första två dagarna på kuren kände jag mig dock lite småspeedad. Lite som man tagit en microskopisk dutt tjack. post-3429-1341384461,65_thumb.jpg

Skickat från en halvfet helgalkis.

Vad säger tullen, är det likställt med narkotika? Finns ju en del kryphål i lagen där (om de inte tagit bort dem).

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Vad rekomenderar ni för gym i Pattaya? Helst med löpband, träningscykel och AC... Gärna nära Nirun Condo (big c extra, Pattaya klang) området :)..

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

1,3-Dimetylamylamin. Lite lätt centralstmulerande. Gråzon som kanske funkar

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Vad säger tullen, är det likställt med narkotika? Finns ju en del kryphål i lagen där (om de inte tagit bort dem).

Det vet jag inte. Jag blev i vart fall inte stoppad. Hade jag blivit det och det var något man inte fått ta med sig är det väl bara att lämna det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, efter en massa stress och omständigheter och en massa god mat så har man inte riktigt hållit sin nya vikt. 107,5 stod vågen på i Lördags.. Ja, jag vet, jojobantning, men det kom lite emellan så att säga. Men nu är jag igång igen... Vi får se vad vågen står på nu på lördag...

Lördag... En vecka har gått och dags för invägning: 101,6kg, nästan 6kg på en veckan. Klart över förväntan :crazy:

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Amfetamin blandat med klorin och avfettning har jag hört ska fungera.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Ät som en höna, skit som en elefant!

Det konceptet är oslagbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Efter många om och men står nu vågen på 99.3 kg (skitsvårt med alla frestelser överallt här i Thailand där nästan allt kretsar runt mat och dryck)

Jag kör en lite "snällare" diet nu så det går lite långsammare plus att jag ibland syndar med lite vin... Kör lite endurohoj på stigar och gyttjehål några timmar 4-5 dagar i veckan som extra motion.

Var uppe som mest på 112,5kg och 110,5kg när jag började denna tråd i april.

Är helt på det klara med att jag måste sluta drick öl och käka falangmat framöver.. Shit, jag som har 4 kilo svensk ost på väg in.. Får köra LCHF tills osten är slut då, hehe

Någon annan här som "hänger" på? Nä, inte på osten utan bantingen såklart :crazy:

Ändrades av Peter_BKK
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaförfaen, ja e med. Har idagsläget förlorat ca 10,3kg på ca 2,5månader.

Sakta o säkert, men har inte skippat biran bara för det.

Det jag har gjort är helt enkelt att ge faen i allt socker och även stärkelserik mat, förutom att ta ett gäng bira som belöning då o då bara för att jag e SÅ DUKTIG. Detta funkar för mig. Lite mer naturligt fett, kött o grönt istället för chips,smågodis, o allt annat skit man har tryckt i sig.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bara ge en länk till en kille som jag precis har börjat läsa om.

http://coltingblogg.com/

Vilken superman.

Upplyftande för alla.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

LCHF funkar inte för mig i kombination med öl... Jag äter normalt inte ris, potatis, pasta eller bröd... Och väldigt sällan choklad, glass eller godis. Mest blir det magert kött, seafood och en talrik grönsaker. Dock blir det 2-4 krogrundor i veckorna när jag inte har så mycket jobb att stå i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...