Jump to content
IGNORERAD

Thaislafsets vänner


Sam sip sam

Recommended Posts

Sam sip sam

Ja om ni vill vara med i min grupp thaislafsets vänner skickar ni PM till Suren släpper han in er

Här diskterar vi var vi kan hitta bästa thaislafset och tipsar om recept osv

Sedan träffas vi en gång i månaden och dricker oss redlösa på beer chang classic

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 394
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    141

  • Odin

    25

  • Kenneth4618

    15

  • Khemmarat

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Som det ser ut nu med omröstningen om grupper så kommer dessa att återinföras ganska så snart och då kan vi flytta denna tråd till en grupp om du vill, bara att höra av dig till någon av oss.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja om ni vill vara med i min grupp thaislafsets vänner skickar ni PM till Suren släpper han in er

Här diskterar vi var vi kan hitta bästa thaislafset och tipsar om recept osv

Sedan träffas vi en gång i månaden och dricker oss redlösa på beer chang classic

Vafan steker du pannkakor i plast-pannor.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag tycker att detta stället har det bästa thaislafset! Ni får inga ledtrådar om vad stället heter eller var det ligger. Vet ni så vet ni! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Som det ser ut nu med omröstningen om grupper så kommer dessa att återinföras ganska så snart och då kan vi flytta denna tråd till en grupp om du vill, bara att höra av dig till någon av oss.

Är du dum eller ?denna grupp har alltid funnits och kommer alltid att finnas

bara skicka pm till Suren får du vara med

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag tycker att detta stället har det bästa thaislafset! Ni får inga ledtrådar om vad stället heter eller var det ligger. Vet ni så vet ni! :)

Känner igen ketchupflaska ,bra thaislafs ställen ska ha heinz ketchup så bra val där du kan få bli moderator

i gruppen är så många medlemmar nu så hinner inte med allt själv längre

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja om ni vill vara med i min grupp thaislafsets vänner skickar ni PM till Suren släpper han in er

Här diskterar vi var vi kan hitta bästa thaislafset och tipsar om recept osv

Sedan träffas vi en gång i månaden och dricker oss redlösa på beer chang classic

Går det bra att få dricka annat än Chang? Isåfall skulle jag tänka mig vara med och se till att inga avarter på falangmat kommer med, utan bara riktigt thaislafs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

tänkte detsamma sicket sunk

Njae det är en thailändsk teflonpanna , håller med ang sunk

hemma kör jag med gjutjärnspanna

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Går det bra att få dricka annat än Chang? Isåfall skulle jag tänka mig vara med och se till att inga avarter på falangmat kommer med, utan bara riktigt thaislafs.

Ja om du hittar ngt som är gjort på ris går det bra

Link to comment
Dela på andra sajter

tänkte detsamma sicket sunk

Jepp..någon stekpanna var det inte iaf..där sjönk chef de 33 några pinnsteg :wink:

Edit: ok var det borta.då godkänner vi det.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jepp..någon stekpanna var det inte iaf..där sjönk chef de 33 några pinnsteg :wink:

Edit: ok var det borta.då godkänner vi det.

Det var i Thailand i en hyreslägenhet ,har nog funderat på att ta ner en gjutjärnspanna men dom väger ju

ju en del

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja om du hittar ngt som är gjort på ris går det bra

Måste bli Saeng Som isåfall, tror det är gjort på ris. Lao Kao är gjort på ris men vem vill riskera att bli begravd i förtid. Då får hellre thaislafset klara sig självt.

Link to comment
Dela på andra sajter

funderat en del på hur mycket gifter thai får i sig av upphettad plast.

all den varma maten de köper i plastpåse

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste bli Saeng Som isåfall, tror det är gjort på ris. Lao Kao är gjort på ris men vem vill riskera att bli begravd i förtid. Då får hellre thaislafset klara sig självt.

Sangsom görs på sockerrör

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Sangsom görs på sockerrör

Ante mig nästan. Att göra öl på myrägg där går väl gränsen ändå. Thaislafset får klara sig bäst det går. Lycka till 33'an.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du dum eller ?denna grupp har alltid funnits och kommer alltid att finnas

bara skicka pm till Suren får du vara med

Nej jag är inte dum, är du? Jag behöver inte skicka PM till Suren för att vara med, behövde du det?

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nej jag är inte dum, är du? Jag behöver inte skicka PM till Suren för att vara med, behövde du det?

Nej jag behöver inte skicka pm till Suren det är nämligen min grupp eller mitt fora

kalla det för vilket du vill

men vill du vara med så skicka ett pm till Suren

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag behöver inte skicka pm till Suren det är nämligen min grupp eller mitt fora

kalla det för vilket du vill

men vill du vara med så skicka ett pm till Suren

Jag behöver inte skicka något PM till Suren. ;)

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag behöver inte skicka något PM till Suren. :wink:

Det är frivilligt du har säkert inget att tillföra i detta eminenta fora i alla fall :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle bara veta...

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Du skulle bara veta...

Jag tror du är oduglig på thaislafs

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska nog inte tro så mycket

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Du ska nog inte tro så mycket

Ok jag vet att du är oduglig på thaislafs , som moderator visste du inte ens att

denna grupp existerade , så helt klart är du oduglig på thaislafs

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...