Jump to content
IGNORERAD

Din son ser äldre ut än dig!


Herr Chang

Recommended Posts

Guest larbejo

Banarne! Jag tänkte i en kommande intressant redogörelse angående tidigare skrivelser revidera min åsikt om dej och även andra aktörer. Men ditt inlägg ändrar min åsikt. Du och andra har sårat mej mycket djupt Senast idag tänkte jag att jag skulle skriva något som kanske skulle vara något som övergreppa de eventuella problem som skulle finnas oss emellan. Men med detta inlägg så visar du att du ingenting förstår. Du vill med billiga poäng fram stå som en humoristisk guru. Om du respekterar mej så är mitt nicknamn larbejo,inget annat. Jag kan acceptera att mina vänner ändrar mitt nickname men jag är jävligt trött på att en halvfigur som signaturen banarne spelar Allan på min bekostnad

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • ban99arne

    3

  • Magrood

    3

  • andrejsdenruskige

    3

Mest aktiva i denna tråd

Hej Larbejo,

Tja, om det var 5-6 MC-gubbar som höll på så skulle jag nog nöja mig med att ringa 112...

Jag är ju förhoppningsvis ingen idi*t. En person kan jag konfrontera, blir det flera bör man nog tänka sig för.

Helt osökt kommer jag nu in på hur det är i Thailand. Låt oss säga att en farang kommer i bråk med en thai. Mycket snabbt kommer då tio andra thai till hjälp för att slå ner den bråkande farangen. Detta har jag sett med egna ögon i Chiang Mai.

Det tycks icke finnas någon känsla för "fair play" i Thailand. Förstår man ens begreppet?

Herr Chang har talat.

P.S. Larbejo, bry dig inte om Arne. Han är inte värd besväret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, Men ganska intressant! Hör du till den fega eller till den med civilkurage? Törs du ingripa? Eller hör du till den fega varianten?

Vill du med detta verklingen deklarera att du vore korkad nog att själv attackera dessa våldsverkare? Då är du inte bara dum utan totalt i avsaknad av intelligens. En sak vore att ta nallen och skrika efter hjälp bums - det hade jag förmodligen gjort idag. Men att du som en liten brakskit skulle kasta dej över, och här citerar jag: "5-6 mc gubbar" låter ganska pinsamt. Och för att slippa mer BS, jag utgår då från att man med "5-6 mc gubbar" avser påtagligt stereoidstinna i läderväst utspökade psykopater.

Det spelar ingen roll i det läget om du är feg eller inte, den enda nyttan du kan göra är faktiskt att ropa på hjälp.

Att du får på käften är bara en bonus för dom, nått man skrattar gott åt över holken efteråt. Tro mej.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Labero, personligen så är jag ganska mätt på intressanta redogörelser och ovänner kan man aldrig få för många av.

[move]Guru & Halfigurinen Allan-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Och dagens skratt går till labero  :D

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang och larbejo

Skulle uppskatta om ni kunde förtydliga vad som menas med "MC-gubbar"? Är det personer som färdas på motorcykel?

Eller finns det rentav någon annan definition på ert uttryck "MC-gubbar". Tacksam för ett klargörande!

Mvh

Biker...som kört MC sedan 1974

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Blir ganska förbannad,jag har skrivit inlägg som inte kommit fram. Jag vill säga till Banare + banarnen, tycker ni inte att man ska ingripa efter den förmåga man har när någon misshandlas eller utsätts för kränkande behandling.Svar till biker,med mc-gubbar menar jag mc-åkare med kriminell belastning. Jag har själv mc och vet att de flesta mc åkare är vanliga trevliga människor

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag känner till en kriminellt belastad gubbe. Han kör en Renault. De där Reanult-gubbarna är inte att leka med.

/biker 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag vill säga till Banare + banarnen

Om du respekterar mej så är mitt nicknamn bananen,inget annat..

Beträffande 5-6 "mc gubbar", så är jag väl inte så kaxig så jag tar till knytnävarna, men det är du eller?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Bananen! Om  mitt stavfel har skadad dej så ber jag dej om ursäkt.

Hälsningar Larbejo

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet också att de flesta MC-åkare är trevliga människor.

Men det finns en minoritet som är ganska otrevliga. Det var dem jag syftade på när jag skrev MC-gubbar. Skulle kanske skrivit MC-gängmedlemmmar. Fast det stämmer väl heller inte riktigt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Matte! Jag tycker att du ska läsa det jag skriver innan du reagerar så starkt. Man agerar efter de förmågor man har! Det säger sig självt att man inte hoppar på några sådana killar.I ett sådant fall ringer man efter polis,då har gjort vad man kunnat efter sin förmåga. Huvudsaken är att man gör något!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Herr Chang och larbejo

Skulle uppskatta om ni kunde förtydliga vad som menas med "MC-gubbar"? Är det personer som färdas på motorcykel?

Eller finns det rentav någon annan definition på ert uttryck "MC-gubbar". Tacksam för ett klargörande!

Ojdå!!! Trodde ni menade Mc Donalds personal

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...