Jump to content
IGNORERAD

Thai tv via en CA-modul


Penny

Recommended Posts

Finns det någon tv operatör i Sverige som erbjuder thai tv via en CA-modul i TV_n?

Har sökt efter svar men hittar inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag vet så är det ingen svenska operatör som har thai kanaler i sitt utbud.

Om du har möjlighet att sätta upp en parabol så kan du få in 2 thaikanaler på Hotbird.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag vet så är det ingen svenska operatör som har thai kanaler i sitt utbud.

Om du har möjlighet att sätta upp en parabol så kan du få in 2 thaikanaler på Hotbird.

Har hotbird men kan bara få in1 kanal5,viken är den andra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har hotbird men kan bara få in1 kanal5,viken är den andra?

Thai TV Global Network (TGN) som ligger på transponder 115- 10815H

Dhamma Media Channel (DMC) som ligger på transponder 122- 10949V

TGN är en blandning ifrån alla thaikanaler

DMC är det bara någon munk som sitter och mässar, iaf de gånger frun har tittat.

//Jonas

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det någon tv operatör i Sverige som erbjuder thai tv via en CA-modul i TV_n?

Har sökt efter svar men hittar inget.

Har du kollat möjligheterna med att streama ifrån datorn till tv?Googlar du hittar du en massa ställen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är min mamma som vill se på thai tv och enligt hennes väninna behövde man bara ett programkort i tv:n.

Jag berättade att det fungerade inte på det sättet. Försök att förklara för en envis thailändska att man behöver en parabol eller internet. Hon vägrar använda internet. Parabol finns det inte möjlighet till.

Tack för svaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är min mamma som vill se på thai tv och enligt hennes väninna behövde man bara ett programkort i tv:n.

Jag berättade att det fungerade inte på det sättet. Försök att förklara för en envis thailändska att man behöver en parabol eller internet. Hon vägrar använda internet. Parabol finns det inte möjlighet till.

Tack för svaren.

Då förslår jag att du säger till din mamma att ni två gör ett studiebesök hos hennes vännina så denne kan visa upp sitt programkort som gör att man får thai-tv. För något sådant finns ej.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Mammans vännina bor kanske i Thailand ? ^_^ och då funkar det jo :14::13:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...