Jump to content
IGNORERAD

Barbrud utan bankkonto?


edvardpop

Recommended Posts

Har en kompis som i sin tur har en faster vars ex just nu strular med en barbrud nere i Thailand. Hörde nu att tjejen inte hade ngt bankkonto vilket lät nästan lika märkligt som att det skulle snöa i södra Sverige under midsommar. Finns det någon medlem här som varit med om desamma?

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • zwa

    5

  • leifen

    5

  • MaiChai

    3

  • swedenfarang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Finns nog ingen här som har strulat med en barbrud. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Har tyvärr ingen erfarenhet av barbrudar och har sällan satt min fot i en bar. Låter dock ytterst orimligt att hon verkligen är en barbrud.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en kompis som i sin tur har en faster vars ex just nu strular med en barbrud nere i Thailand. Hörde nu att tjejen inte hade ngt bankkonto vilket lät nästan lika märkligt som att det skulle snöa i södra Sverige under midsommar. Finns det någon medlem här som varit med om desamma?

Inte snö direkt men jag minns faktiskt att det har varit nattfrost i göingetrakten under min barndom

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Min barbrud har både bank konto + minst 1 barn eller fler..

Towe, nån dag,,,kan du inte ropa ut i högtalaren. Next Station Nana... det vore nåt :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Towe, nån dag,,,kan du inte ropa ut i högtalaren. Next Station Nana... det vore nåt :)

Sataanee torpai Nana, Karuuna rawang Kanakawök djarklåd ... eller vad är det dom säger?

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Inget bankkonto = Ingenstans att skicka pengar

vad är problemet ? :crazy:

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en kompis som i sin tur har en faster vars ex just nu strular med en barbrud nere i Thailand. Hörde nu att tjejen inte hade ngt bankkonto vilket lät nästan lika märkligt som att det skulle snöa i södra Sverige under midsommar. Finns det någon medlem här som varit med om desamma?

Hon borde ställas ut på ett museum, en barbrud utan bankkonto är som en snickare utan en hammare...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sataanee torpai Nana, Karuuna rawang Kanakawök djarklåd ... eller vad är det dom säger?

Så här låter det.

Nana.mp3

Nana.mp3

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Har tyvärr ingen erfarenhet av barbrudar och har sällan satt min fot i en bar. Låter dock ytterst orimligt att hon verkligen är en barbrud.

Hm...har träffat dig IRL två ggr och en av gångerna såg du väldigt hemtam ut i baren? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

andra sidan soien

Hm...har träffat dig IRL två ggr och en av gångerna såg du väldigt hemtam ut i baren? :wink:

Han väntade ju på att laundryn skulle bli klar, :wink:

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Har tyvärr ingen erfarenhet av barbrudar och har sällan satt min fot i en bar. Låter dock ytterst orimligt att hon verkligen är en barbrud.

Haha och jag har aldrig vart i Thailand heller :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

andra sidan soien

Han väntade ju på att laundryn skulle bli klar, :wink:

Haha...den tvätten tog lång tid :)

Och tur var det för oss för kul hade vi.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hm...har träffat dig IRL två ggr och en av gångerna såg du väldigt hemtam ut i baren? :wink:

andra sidan soien

Han väntade ju på att laundryn skulle bli klar, :wink:

Haha och jag har aldrig vart i Thailand heller :P

Haha...den tvätten tog lång tid :)

Och tur var det för oss för kul hade vi.

Ja, jag satt och väntade på tvätten. Det sa jag ju hela tiden. Tog bara nån drink medans. ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Sataanee torpai Nana, Karuuna rawang Kanakawök djarklåd ... eller vad är det dom säger?

Så här låter det.

fast den är avhuggen, saknar ... Karuuna rawang Ka nakawök djarklåd ?? ...please mind the gap between the train and platform ..

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Senast det begav sig föddes ett gossebarn i Jerusalem, sedan blev det ett helsikes bestyr att ta livet av honom, och du har aldrig varit i en bar!

Där får du lära dig de rätta vägarna och de äro icke de smalaste!.

Å andra sidan..det visste du redan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

falukorven

Har en kompis som i sin tur har en faster vars ex just nu strular med en barbrud nere i Thailand. Hörde nu att tjejen inte hade ngt bankkonto vilket lät nästan lika märkligt som att det skulle snöa i södra Sverige under midsommar. Finns det någon medlem här som varit med om desamma?

Mycket konstigt tycker jag att hon inte hade ett konto.

Det står nog inte på förens tjejerna sliter upp en sådan här från handväskan och tar betalningen innan de lämnar hotellrummet ifall man inte har kontanter på fickan.

Eller är det någon som redan stött på en med kortterminal i handväskan bland löskuk och kondomer ?

post-3429-0-92522800-1331043454.jpg

post-3429-0-96596100-1331043454.jpg

post-3429-0-92522800-1331043454.jpg

post-3429-0-96596100-1331043454.jpg

Ändrades av falukorven
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Har en kompis som i sin tur har en faster vars ex just nu strular med en barbrud nere i Thailand. Hörde nu att tjejen inte hade ngt bankkonto vilket lät nästan lika märkligt som att det skulle snöa i södra Sverige under midsommar. Finns det någon medlem här som varit med om desamma?

Hej

Inte helt ovanligt, betänk att många av dom kommer ifrån enkla förhållanden och jag har själv hjälpt flera tjejer att ordna sin första bankbok, och då menar jag med att följa med till banken och öppna ett konto inte att jag skulle eller förväntades sätta in några pengar åt dessa.

och det är vanligt att tjejerna mer eller mindre stjäl av varandra och att man lånar av den som har och inte betalar tillbaka och då är det dumt att ha pengar liggande i en lägenhet som man kanske delar med 4-5 andra, och då är en bankbok eller ett bankkort inte så dumt.

Om hon vill att han ska sätta in pengar åt henne så brukar dom vilja ha ett separat konto för varje klient, det är ju svårt att förklara för en kille som tror sig vara ensam om tjejen varför det kommer pengar ifrån flera olika länder och personer.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Inte helt ovanligt, betänk att många av dom kommer ifrån enkla förhållanden och jag har själv hjälpt flera tjejer att ordna sin första bankbok, och då menar jag med att följa med till banken och öppna ett konto inte att jag skulle eller förväntades sätta in några pengar åt dessa.

och det är vanligt att tjejerna mer eller mindre stjäl av varandra och att man lånar av den som har och inte betalar tillbaka och då är det dumt att ha pengar liggande i en lägenhet som man kanske delar med 4-5 andra, och då är en bankbok eller ett bankkort inte så dumt.

Om hon vill att han ska sätta in pengar åt henne så brukar dom vilja ha ett separat konto för varje klient, det är ju svårt att förklara för en kille som tror sig vara ensam om tjejen varför det kommer pengar ifrån flera olika länder och personer.

Mvh isan lover

Oj, vad dom som jobbar på banken i Issan, skall fundera vad du är för en?

Komma in flera gånger på banken, med olika tjejer för att ordna bankkonton åt dom.

Vad ryktet skall gå.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Till min kännedom har nu kommit att tjejen har jobbat från och till i bar under de senaste tre åren. Tjejen verkar dessutom vara populär då hon har för vana att bli utlöst från baren. Så man kanske kunde tycka att hon borde ha en del sponsorer. Tydligen vill hon att han sätter in pengar på hennes kompis bankkonto istället.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Till min kännedom har nu kommit att tjejen har jobbat från och till i bar under de senaste tre åren. Tjejen verkar dessutom vara populär då hon har för vana att bli utlöst från baren. Så man kanske kunde tycka att hon borde ha en del sponsorer. Tydligen vill hon att han sätter in pengar på hennes kompis bankkonto istället.

Hmmm, vad tror du händer om din polare säger att det blir inga pengar insatta på något konto, varken hennes eller hennes kompis?

Farang kiinjao?

Jag kan sponsra barbrudar med ladydrinks och liknande de gånger jag är i deras bar men aldrig agera ATM åt dem.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...