Jump to content
IGNORERAD

Köpes: Bubbla folka


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Hittills har du bara "lyft" tråden, jag väntade på det där du skulle uppdatera.

Har du köpt nån bubbla ännu?

MVH Tommy

Nej inte köpt nått än utan väntar tills jag får lite bilder eller kan see in real

fick ett pm om en buss så jag inväntar bilder på den

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    8

  • MaiChai

    2

  • Inaktiv Medlem

    2

  • Nypan

    1

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Glöm inte att skaffa dig ett fräckt överdrag till bubblan innan den kalla säsongen börjar...

post-3473-0-67262400-1348208611_thumb.jp

Längs med Ratchada i Bangkok finns hundratals bilhandlare och verkstäder, titta in på deras bakgårdar så ska du nog hitta något lämpligt objekt.

post-3473-0-67262400-1348208611_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Glöm inte att skaffa dig ett fräckt överdrag till bubblan innan den kalla säsongen börjar...

post-3473-0-67262400-1348208611_thumb.jp

Längs med Ratchada i Bangkok finns hundratals bilhandlare och verkstäder, titta in på deras bakgårdar så ska du nog hitta något lämpligt objekt.

Ratchada är för mig helt okänt då jag inte trivs så bra i Bkk å inte har varit dår mer än nödvändigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ratchada är för mig helt okänt då jag inte trivs så bra i Bkk å inte har varit dår mer än nödvändigt

Det är synd, för den bilintresserade finns där massvis med fynd att göra.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bkk är centrum, och de har störst utbud, som jag skrev för ett ett halvår sen, så står det Bubblor på en massa bilverkstäder runt om i staden.

Kolla upp nån folkvagnsklubb i Bkk så kan du kanske knyta lite kontakter och få bra tips!

Många av dem som leler med bilar i Bkk talar strålande engelska.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...