Jump to content
IGNORERAD

33 svenskar har dött i Thailand under 2012


Sam sip sam

Recommended Posts

FemmeDeFatale

Beror på förarna som ger sig ut i vänstertrafiken, promillehalt, kompetens etc etc

Försöker man köra högertrafik i ett land med vänstertrafik så är man antingen full, korkad eller ovanligt klantig och bör nog inte sitta bakom ratten/styret från början

Jag håller så jävla fullkomligt med dig!!!!

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • FemmeDeFatale

    7

  • Tallviking

    3

  • Baa

    3

  • HajKaj

    2

Mest aktiva i denna tråd

Senast för ett par dagar sen så såg jag en brutta som skulle köra iväg på en hyrmoppe och hon visste inte vad som var gas och broms...så där var jag lycklig som satt i en fet Cheva, för då slapp jag bli ett offer för hennes dumdristighet...det finns alldeles för många av den sorten ute på vägarna här, det är så billigt att ta moppetaxi eller tuktuk för att slippa vara en fara i trafiken och riskera andra folks liv...

Skulle det va bättre, dom är ju för fan efterblivna. Nä det bästa är att gå.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Skulle det va bättre, dom är ju för fan efterblivna. Nä det bästa är att gå.

Har man aldrig kört 2-hjuligt, varför göra det i Thailand??? Så jävla idi*tiskt att riskera andras liv för sin egen dumhet...

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

jaja naturliga skinnbyxor , men att åka mc-taxi och tuk tuk är ju inte heller så jävla smart dom kör ju bara något bättre än alkoholiserade schimpanser

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

jaja naturliga skinnbyxor , men att åka mc-taxi och tuk tuk är ju inte heller så jävla smart dom kör ju bara något bättre än alkoholiserade schimpanser

Ja det är ju så, men att åka ut själv och vingla på vägen och antingen ta livet av sig själva eller nån annan verkar ju inte så smart heller...

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det va bättre, dom är ju för fan efterblivna. Nä det bästa är att gå.

Jag skulle vilja påstå att det är farligt att gå också. Jag har blivit påkörd två gånger i Thailand. Båda gångerna har jag gått. Jag är som tur är hårdare än moppar så jag har klarat mig med en lårkaka som värsta blessyr.

Ang. att många kör ihjäl sig på Phuket så kan det bero på att vägarna mellan stränderna är väldigt backiga och krokiga. Samt att folk som kör stora bilar inte tar hänsyn till de som kör moppar/mc. Det är ju inte så lite irriterande att ha en pick-up 1 meter bakom sig och sen kommer det en skarp kurva med ett stort hål i vägbanan... min filosofi är att det är bättre att köra snabbare än medtrafikanterna för att det är större risk att någon inkompetent förare kör in i mig än att jag kör in i någon. Det har fungerat bra hittills iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

... min filosofi är att det är bättre att köra snabbare än medtrafikanterna för att det är större risk att någon inkompetent förare kör in i mig än att jag kör in i någon. Det har fungerat bra hittills iaf.

Man får väl hoppas att inte alla andra anammar din filosofi om att det är bäst att köra snabbare än sina medtrafikanter. :ahh:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får väl hoppas att inte alla andra anammar din filosofi om att det är bäst att köra snabbare än sina medtrafikanter. :ahh:

Fritz..

Man ska såklart inte köra snabbare än sin förmåga... gör man det så träder darwinismen in och sorterar bort dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska såklart inte köra snabbare än sin förmåga... gör man det så träder darwinismen in och sorterar bort dem.

Skillnaden i hastighet mellan olika trafikanter är större olycksanledning än den höga hastigheten i sej.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden i hastighet mellan olika trafikanter är större olycksanledning än den höga hastigheten i sej.

Precis min uppfattning också + alla dessa grisbilar i pattis som tvärnitar mitt i vägen

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden i hastighet mellan olika trafikanter är större olycksanledning än den höga hastigheten i sej.

Absolut en av de största farorna då det färdas en buffelpickis i samma körfält som en Seb. Vettelwannabee, det är då det ofta drabbar tredje part!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...