Jump to content
IGNORERAD

surin issan


pelleofmalmoe@hotmail.com

Recommended Posts

pelleofmalmoe@hotmail.com

Fan var och åt som vi alltid har gjort på farang connt i surin det var det sämsta jag har ätit någon gång i Thailand vad har hänt ny ägare kanske? fick gå över till norrmannen där var ok nää man behöver väl inte kunna laga falang food bara pengarna kommer så ger väl han som äger stället fan funkar ett tag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med Fårrden.

Ok inget gorme't ställe, men helt ok käk alla gånger jag varit där..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan käkar på farangconnection när man är i Surin? När man är där så ska man sitta ute på risfälten och käka råttor, myror, insekter och grisöron! Jävla amatörer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Vem fan käkar på farangconnection när man är i Surin? När man är där så ska man sitta ute på risfälten och käka råttor, myror, insekter och grisöron! Jävla amatörer!

Men då får man ju en politisk råtthjärna

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget fel på maten där inte

Vad hade du väntat dig?? Felix pulvermos???

Det är som med flygplansmaten, man får ta det för vad det är och inte ha för höga förväntningar... :wink:

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag tar inte flygplansmaten för vad den är, jag är utan den helt enkelt å det går utomordentligt utmärkt att vara utan

Jag har inga problem med maten på FC å då har jag provat köttet som är mört å gott, snitsel med blåosten men den osten går bort då jag inte gillar såt typ av ost

potatisen är bra kokt, jag har provat det mesta, men som TS sa att han gick till norrmanen å käka å då kan jag tala om att där smakar maten skit i allafall det jag åt på julbordet

Köttbullar? nej, pannbiff kladdiga inget tuggmotstånd, Prinskorv? Nej, typ frukost korv, Revbensspjäll?? Njaa, benknotor å fett å vidbränt

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...