Jump to content
IGNORERAD

Fördomar som Thai har om faranger


Guest paw-76

Recommended Posts

Tjena!

Håller på att packa lilla väskan,bilen nytvättad. Ska ge mig iväg 45 mil om en liten stund.

Resemål:en lite fiskeby som heter Pattaya.

Ensam utan min kära fru:

Fördomar från Thai.

1. Nu ska falangen iväg och supa.

2. Träffa kompisar och ha kul.

3. Äta som en gris(falangkäk)

4. Spendera massor av pengar.

5. Bo på hotell.

6. Få massage.

7. Flirta med unga damer.

8. Ligga på stranden o steka sitt fläsk.

9. Betala för massor av snuskig sex.

Rätt på punkt 1-7

Fel på punkt 8 o 9 (är trogen och hatar att ligga i solen)

Startar upp bilen om ca 30 min. Trevlig resa till mig själv :thumbsup::17:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    5

  • evert 1

    4

  • Tallviking

    3

  • hamnoi

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Forden34

Tjena!

Håller på att packa lilla väskan,bilen nytvättad. Ska ge mig iväg 45 mil om en liten stund.

Resemål:en lite fiskeby som heter Pattaya.

Ensam utan min kära fru:

Fördomar från Thai.

1. Nu ska falangen iväg och supa.

2. Träffa kompisar och ha kul.

3. Äta som en gris(falangkäk)

4. Spendera massor av pengar.

5. Bo på hotell.

6. Få massage.

7. Flirta med unga damer.

8. Ligga på stranden o steka sitt fläsk.

9. Betala för massor av snuskig sex.

Rätt på punkt 1-7

Fel på punkt 8 o 9 (är trogen och hatar att ligga i solen)

Startar upp bilen om ca 30 min. Trevlig resa till mig själv :thumbsup::17:

Ja ha det så jävla kul då, jag kör alla punkterna förutom #8

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vi svenska män i snitt har 50% längre penis vid stånd än en Thailändsk man är väl inget att hymla om, den information kan ni väl inte gått miste om. Hur ofta fick man inte i ungdomen höra take it easy, too big too long for me.

Att sen kvinnan successivt kan vänja sig vid en något större penis är ju en självklarhet, hur skulle det annars fungera med en farang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vi svenska män i snitt har 50% längre penis vid stånd än en Thailändsk man är väl inget att hymla om, den information kan ni väl inte gått miste om. Hur ofta fick man inte i ungdomen höra take it easy, too big too long for me.

Att sen kvinnan successivt kan vänja sig vid en något större penis är ju en självklarhet, hur skulle det annars fungera med en farang.

Till mig säger de:Is that all :ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Min första kärring som var från Roiet höll alltid i kuken om natten. Varför vet jag ej ! Det skulle bara va så...

Tycker jag låter som en tradition vi borde ha i alla familjer. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är du undantaget som bekräftar regeln. Va gla för det, du lär slippa en masa ryggproblem.

Har inte lärt mig lägga ut smiles, är för krångligt för en gammal gubbe, annars skulle måne fått två..

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är du undantaget som bekräftar regeln. Va gla för det, du lär slippa en masa ryggproblem.

Har inte lärt mig lägga ut smiles, är för krångligt för en gammal gubbe, annars skulle måne fått två..

När du besvarar ett inlägg så har du en sol ovanför,tryck på den så får du smileyalternativ :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag med i "snabbmakaron klubben" liten, krokig och blir mjuk på 3 minuter.. :)

Och om inte det räcker så säger mitt nickname allt :bag:

Trevlig kväll MR GlennGrant :17:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man få medlemsskap i den beryktade snabbmakaron klubben?Den antar jag är för mogna män.Min tjej säger alltid jag tror ham börjar bli gammal.Så därför ansöker jag. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man få medlemsskap i den beryktade snabbmakaron klubben?Den antar jag är för mogna män.Min tjej säger alltid jag tror ham börjar bli gammal.Så därför ansöker jag. :crazy:

Du får bli vicepresident bara jag får se bildbevis på "makaronen" :D

Trevlig kväll/Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kan jag nämna att min sambo trodde att om inte alla så iallafall många falanger var sadister sexuellt.

Då hör det till saken att jag hade turen att bli hennes första man.Men hennes fördom hade hon ju fått

från sina kompisar varav ingen lever med en falang.Så nog har dom fördomar alltid liksom vi.

Tråkigt att läsa, men hennes kompisar har nog träffat idi*t(falang). Alla är ju inte så men de dåliga sprider ryktet.

Ha en bra dag och sprid ryktet att vi är bra.

:D

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att läsa, men hennes kompisar har nog träffat idi*t(falang). Alla är ju inte så men de dåliga sprider ryktet.

Ha en bra dag och sprid ryktet att vi är bra.

:D

Jag glömde att säga att ingen av hennes kompisar har träffat en falang så det är tvättäkta fördomar.Men hon verkar nöjd med mej

så då kan vi hoppas att det är upprättelse på gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Moipenyang

Efter mitt första besök i Isa an. Så frågade en granne till frugan om hon måste hålla i min drulle när vi sover, det hade hon hört att man måste när man är tillsammans med en farang. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Haha,är det därför min fru envisas om att hålla i min varje natt..tyckte d va lite skumt i början men vant mig nu egter 3 år,hehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en ytligt bekant som som är bög och hänger mycket Thailand. Enligt honom så är det bara en myt att Thaikillar har små snoppar. Han menade att han har träffat flera "välhängda" thaikillar och att storleken i övrigt är att jämföras med de svenska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...