Jump to content
IGNORERAD

Lillkillen blev Ladyboy


Guest paw-76

Recommended Posts

Skit å bli gammal sa Astrid.- Nu när man ente funkar längre får man väl åga te Fjollträsk kasta lösgaddarna å bli kuksugare på Plattan ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    4

  • clas391

    3

  • korp

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fantastiskt. Kanske skulle testa en katoey? De vet väl hur en man skall tas.

Eller kanske lika bra att hålla sig till tanten istället.

Hmmm.det skulle va nån som är fullständigt omgjord iså fall :crazy: .

Någon som provat?

PeeBee

Link to comment
Dela på andra sajter

Ang tomboy, det andra hållet f2m så googla på Buck Angel, född som flicka men numera man.

Och när det gäller katoy så är det vetenskapligt bevisat att något har hänt under tidigt fosterstadie

Det är, som alla säkert redan vet, skillnad på mäns och kvinnors hjärnfunktion, det finns också en annan skillnad, en vissuell sådan, det syns alltså en " fläck " på kvinnans och på sk katoyers hjärnbark och som inte finns hos män eller gay men. Vad denna " fläck " har för funktion har inte varit det primära forsknignsobjektet men tros men stor säkerhet ha en avgörande funktion med det kvinnliga beteendet och även med kvinnans biologiska funktion, moderskapet.

Resultaten har framkommit vid obduktioner och personers frivilliga organdonationer för forskning

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Ang tomboy, det andra hållet f2m så googla på Buck Angel, född som flicka men numera man.

Och när det gäller katoy så är det vetenskapligt bevisat att något har hänt under tidigt fosterstadie

Det är, som alla säkert redan vet, skillnad på mäns och kvinnors hjärnfunktion, det finns också en annan skillnad, en vissuell sådan, det syns alltså en " fläck " på kvinnans och på sk katoyers hjärnbark och som inte finns hos män eller gay men. Vad denna " fläck " har för funktion har inte varit det primära forsknignsobjektet men tros men stor säkerhet ha en avgörande funktion med det kvinnliga beteendet och även med kvinnans biologiska funktion, moderskapet.

Resultaten har framkommit vid obduktioner och personers frivilliga organdonationer för forskning

Det där var ord och inga visor Claes. Jag är ingen hjärnforskare men jäkligt intresserad av hur du kommit fram till dom fakta du presenterar. ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Det där var ord och inga visor Claes. Jag är ingen hjärnforskare men jäkligt intresserad av hur du kommit fram till dom fakta du presenterar. :wink:

Fritz..

Skulle tro att han läst de i en ding ding värld

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ang tomboy, det andra hållet f2m så googla på Buck Angel, född som flicka men numera man.

Och när det gäller katoy så är det vetenskapligt bevisat att något har hänt under tidigt fosterstadie

Det är, som alla säkert redan vet, skillnad på mäns och kvinnors hjärnfunktion, det finns också en annan skillnad, en vissuell sådan, det syns alltså en " fläck " på kvinnans och på sk katoyers hjärnbark och som inte finns hos män eller gay men. Vad denna " fläck " har för funktion har inte varit det primära forsknignsobjektet men tros men stor säkerhet ha en avgörande funktion med det kvinnliga beteendet och även med kvinnans biologiska funktion, moderskapet.

Resultaten har framkommit vid obduktioner och personers frivilliga organdonationer för forskning

Detta om hjärnpåverkan under fosterstadiet är ju dock bara en teori, som även påpekats i relation till homosexuelitet, autism, ADHD och lite annat. Det är ju inte bevisat på något sätt för någon av dem, inte vad jag vet iaf.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Bortmodererad.

Avslutade sitt medlemskap på eget initiativ efter en 48-timmars.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var ord och inga visor Claes. Jag är ingen hjärnforskare men jäkligt intresserad av hur du kommit fram till dom fakta du presenterar. :wink:

Fritz..

Det sändes på svt vetenskapensvärld som jag råkade halka in på när jag satt och surfade en kväll. Detta är väl vad som kallas populärvetenskap, inte dessto mindre underbyggt med vettiga och i vetenskapsvärlden kända forskare. Däremot har man inte kommit till några avgörande resultat vad det gäller homopersoner, lesb och gay, annat än att ingen väljer att vara homo det är något som är medfött även det. Det förekommer viss forskning i amerika bland syskon även tvillingar där ett syskon är homo men inte det andra, men inga avgörande resultat finns ännu.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta om hjärnpåverkan under fosterstadiet är ju dock bara en teori, som även påpekats i relation till homosexuelitet, autism, ADHD och lite annat. Det är ju inte bevisat på något sätt för någon av dem, inte vad jag vet iaf.

Hjärnpåverkan under fosterstadiet är en teori,,,så länge inget annat har bevisats, men det var väl inte direkt det mitt inlägg handlade om utan snarare att en sk katoy har en kvinnlg hjärna. Förmodar att du känner till att ett barns könstillhörighet bestäms av den snabbaste simmaren, dvs vid befruktningstillfället det är också så att de kvinnliga generna är starkare, finns en mycket bra skildring av en svensk om detta, tyvärr har jag inte boken " ett barn blir till " här i Thailand,men där kan du läsa om foster utvecklingen vecka för vecka, det dröjer x antal veckor, minns inte exakt hur många, innan det kan ses vilket kön barnet är, men den första tiden är kvinnlig, " sömmen" på pungen och penis undersida är ett förstadie till blygdläppar och mannens bröstvårtor är väl lika rudimentära som påvens pitt. Så medans hjärnan utveklas till flicka / kvinna så utvecklas kroppen till gosse / man. Är det förklaring nog när jag påstår att något har hänt under fosterstadiet. När det gäller homopersoner finns det forskning i ämnet, men tyvärr ännu inga påvisbara resultat, dock dristar jag mej att påstå att ingen väljer ett liv som homo, lesb eller gay utan det är något som de får leva med och hoppas att samhället tillslut accepterar.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

har katoyer en kvinnlig hjärna? Ja att någon form av hormonpåverkan på hjärnan under fosterstadiet kan spela in det tror jag nog, men att det är den enda orsaken eller att det är bevisat tror jag nog inte...

Sen tror jag inte alla katoyer har exakt samma orsaker till att välja sitt liv, jag tror det är mer komplex och mer individuellt än just sexuell läggning. Bland annat handlar det ju om sexuell identitet och även social faktorer kan spela in mycket mer, tror jag, än hos sexuell läggning.

Ämnet är dock extremt intressant, och jag erkänner mer än gärna att jag inte vet mycket alls om det :thumbsup:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

har katoyer en kvinnlig hjärna? Ja att någon form av hormonpåverkan på hjärnan under fosterstadiet kan spela in det tror jag nog, men att det är den enda orsaken eller att det är bevisat tror jag nog inte...

Sen tror jag inte alla katoyer har exakt samma orsaker till att välja sitt liv, jag tror det är mer komplex och mer individuellt än just sexuell läggning. Bland annat handlar det ju om sexuell identitet och även social faktorer kan spela in mycket mer, tror jag, än hos sexuell läggning.

Ämnet är dock extremt intressant, och jag erkänner mer än gärna att jag inte vet mycket alls om det :thumbsup:

Ang sociala faktorer faktorer mellan LadyBoy och Kathoy som många tror att det är samma men

kathoy är omopererad (third gender) och problemet med dem är att kan inte ändra sina leg eller pass i THAI

till Female.

LadyBoy är en vanlinlig transvestit inget mer.

Men nu på senare tid har man slagit ihop båda namnem mer eller mindre till samma betydelse.

Så jag undrar om TS menade Kathoy eller LadyBoy

Mvh pho

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...