Jump to content
IGNORERAD

Lillkillen blev Ladyboy


Guest paw-76

Recommended Posts

På en av mina första resor till Issan åkte jag och min dåvarande tjej runt och hälsade på hos hennes släkt och vänner. Jag skulle väl visas upp eller nåt,tror jag. En dag åkte vi till en kompis till henne som jag träffat förut på Phuket. Hon bodde i grannbyn och min tjej och hon hade känt varandra i stort sätt hela livet.

När vi kom dit bjöds det på mat och dryck såklart. Grabbarna, tjejens son och hennes 2 söner lekte, spelade tvspel och härjade.

När jag frågade om hennes söner berättade hon att hon trodde den ena skulle bli katoey. Jaha, hur kommer det sig, frågade jag. Hon berättade att han ofta brukade sminka sig och var intresserad av sin mors kläder.

Jag sa att det går nog över, han vill väl bara testa lite.Eller det kanske har att göra med att hans pappa dog när pojkarna var jätte små och han har haft dig som förebild. Hm snillen spekulerar :wacko:

Det gick några år och jag hörde att mamman hade träffat en man från Sverige och var på väg att flytta hit. Dom skulle flytta ganska nära oss , så det var ju kul.

När jag senare träffade dom sa hon att sönerna fortfarande var kvar i Los, men att den ena snart skulle komma och bo med dom i Sverige.

Hon sa att hon var orolig för han var ju Ladyboy.( Det hade alltså inte gått över :crazy: ) Hon var orolig hur han skulle bemötas här i Sverige, han var ju bara ca 15 år. Och ungar kan ju vara bra jävliga i den åldern. Men att hitta en så stark pojke i den åldern och med den viljan att bli nåt som han inte var född till har iallafall jag aldrig stött på.

Första gången jag träffade han här i sverige var när vi skulle träffas på stan och fika deras familj och min. Han kom klädd i sexiga kläder och stank parfym, lite för mycket parfym kanske. :giggle: Kom ihåg att han bara var i 15 års åldern !

Senare har han gått i skolan , lärt sig Svenska och sommar jobbat, hela tiden som den HON vill vara. Nu är hon 18 år och har gjort första operationerna och i år blir det troligtvis en till . Operationerna utförs i Thailand , vilket är billigare och går fortare.

Måste säga att jag är mycket imponerad av kampen som han, numera hon har gått igenom. Det finns alltid en historia hos alla människor. Kanske bra att tänka på. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    4

  • clas391

    3

  • korp

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Skönt att höra att han/hon följt sin innersta känsla och lyckats !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Könstigt att ingen blir tvärtom, boylady? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

"Tomboy" kallas det !

Finns massor på Shark Karaoke Pub Tomboy på Soi Honey Inn...

post-4721-0-44204200-1329172625_thumb.jp

post-4721-0-32913900-1329172672_thumb.jp

post-4721-0-46476800-1329172903_thumb.jp

post-4721-0-44204200-1329172625_thumb.jp

post-4721-0-32913900-1329172672_thumb.jp

post-4721-0-46476800-1329172903_thumb.jp

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

På en av mina första resor till Issan åkte jag och min dåvarande tjej runt och hälsade på hos hennes släkt och vänner. Jag skulle väl visas upp eller nåt,tror jag. En dag åkte vi till en kompis till henne som jag träffat förut på Phuket. Hon bodde i grannbyn och min tjej och hon hade känt varandra i stort sätt hela livet.

När vi kom dit bjöds det på mat och dryck såklart. Grabbarna, tjejens son och hennes 2 söner lekte, spelade tvspel och härjade.

När jag frågade om hennes söner berättade hon att hon trodde den ena skulle bli katoey. Jaha, hur kommer det sig, frågade jag. Hon berättade att han ofta brukade sminka sig och var intresserad av sin mors kläder.

Jag sa att det går nog över, han vill väl bara testa lite.Eller det kanske har att göra med att hans pappa dog när pojkarna var jätte små och han har haft dig som förebild. Hm snillen spekulerar :wacko:

Det gick några år och jag hörde att mamman hade träffat en man från Sverige och var på väg att flytta hit. Dom skulle flytta ganska nära oss , så det var ju kul.

När jag senare träffade dom sa hon att sönerna fortfarande var kvar i Los, men att den ena snart skulle komma och bo med dom i Sverige.

Hon sa att hon var orolig för han var ju Ladyboy.( Det hade alltså inte gått över :crazy: ) Hon var orolig hur han skulle bemötas här i Sverige, han var ju bara ca 15 år. Och ungar kan ju vara bra jävliga i den åldern. Men att hitta en så stark pojke i den åldern och med den viljan att bli nåt som han inte var född till har iallafall jag aldrig stött på.

Första gången jag träffade han här i sverige var när vi skulle träffas på stan och fika deras familj och min. Han kom klädd i sexiga kläder och stank parfym, lite för mycket parfym kanske. :giggle: Kom ihåg att han bara var i 15 års åldern !

Senare har han gått i skolan , lärt sig Svenska och sommar jobbat, hela tiden som den HON vill vara. Nu är hon 18 år och har gjort första operationerna och i år blir det troligtvis en till . Operationerna utförs i Thailand , vilket är billigare och går fortare.

Måste säga att jag är mycket imponerad av kampen som han, numera hon har gått igenom. Det finns alltid en historia hos alla människor. Kanske bra att tänka på. :)

Hej

Ja detta fenomen är nog något som många utlänningar har svårt att förstå, det brukar ju faktiskt synas ganska tidigt vem som förmodligen kommer att bli katoey och ingen brukar se negativt på det, här har vi utlänningar mycket att lära av Thailändarna.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha där ser man, man lär sig nått nytt varje dag! :thumbsup:

Konsten är att komma ihåg allt man lärt sig.Om man bara kunde komma i håg hälften anta att man lever 75 år a 365 dagar då skulle man kunna 27375 olika saker bara komma i håg 13687 saker exlusive skott år ja du då skulle man kanske inte få plats med så mycket mer i biblioteket som sitter mellan öronen.Man skulle vara så tung att man behövde banta annars skulle man inte kunna röra sig nä nu tar ja mig en sup till för att banta bort alla ev hjärnceller som finns kvar.Man vill ju inte bli för tung :boulay:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är festligt det där med han som blev en hon, först är de ju liksom homosexuella. Efter ett antal operationer så accepteras han som hon fortfarande gillande män ?!

Och då blir ju både pojkvännen och hon hetero om de håller ihop, eller kanske pojkvännen söker upp någon ny man och hon blir lesbisk. Lite knepigt om båda blir hon, men det funkar väl det också.

Men det problemet kanske inte finns i Thailand utan hamnar väl hemma här hos gay rörelsen. Intressant att man kan bota homosexuella medicinskt, dvs att han blir hon men fortsätter att dras till män.

Undrar vilken status de får i gayrörelsen?

mvh

Svenne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för ingrepp och medinisering när en tjej skall bli en han?

Killar skär ju av apparaten men vad gör flickorna,klistrar dom dit en pillesnopp,dras dom senare till flickor?

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Berätta vad en tomboy e´ :)

En tomboy är en pojke fångad i en flickas kropp. Alltså en flicka som har en pojke inom sig som är hennes "riktiga" jag...

Uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Fick några foton av min svågers son som är "Katöj".

Han ville visa mig och frugan hur snitsig hans kompis av samma rang

hade blivit efter ett lyckat "Boob Job".

Och visst skulle nog en och annan karl (Glennare) kunna bli lurad att tro att detta är en 100% brutta. . . .

post-5068-0-82588700-1329474752.jpg

post-5068-0-00558200-1329474765.jpg

post-5068-0-82588700-1329474752.jpg

post-5068-0-00558200-1329474765.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt. Kanske skulle testa en katoey? De vet väl hur en man skall tas.

Eller kanske lika bra att hålla sig till tanten istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett par år sedan var jag och hälsade på en tjej i en liten by utanför Kantharalak(Si Saket) Medans jag satt där och smuttade på en öl och iakttog dom aktiviteter som pågick i byn kom 3 unga pojkar i kanske 7-9års ålder fram till mig. Först pratade dom lite khmer och försökte förklara nått.Sen pekade den äldsta av dom på den ena pojken och sa Katoy.Sen slog dom honom några gånger och sprang därifrån. Pojken som blev slagen och kallad katoy tittade på mig och såg ledsen ut. Min vän sa senare att han redan i väldigt tidig ålder var intresserad av att sminka sig och klä sig som en flicka. Hans mor accepterade detta och köpte flickkläder och smink åt pojken. Vad som är rätt eller fel kan inte jag avgöra.Antagligen är väl det bästa att alla får gå den väg dom vill?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

För ett par år sedan var jag och hälsade på en tjej i en liten by utanför Kantharalak(Si Saket) Medans jag satt där och smuttade på en öl och iakttog dom aktiviteter som pågick i byn kom 3 unga pojkar i kanske 7-9års ålder fram till mig. Först pratade dom lite khmer och försökte förklara nått.Sen pekade den äldsta av dom på den ena pojken och sa Katoy.Sen slog dom honom några gånger och sprang därifrån. Pojken som blev slagen och kallad katoy tittade på mig och såg ledsen ut. Min vän sa senare att han redan i väldigt tidig ålder var intresserad av att sminka sig och klä sig som en flicka. Hans mor accepterade detta och köpte flickkläder och smink åt pojken. Vad som är rätt eller fel kan inte jag avgöra.Antagligen är väl det bästa att alla får gå den väg dom vill?

Att försöka slå eller tvinga en unge till att bli mer manlig eller kvinnlig är både dumt och lönlöst.

Könstillhörigheten kommer helt naturligt hos ett barn,

även om slutresultatet för utomstående kanske ter sig en smula "o-naturligt".

Det är dock lite knivigt att förutse hur man själv skulle göra med sitt eget barn och dess uppfostran

om barnet i tidig ålder visar tendenser åt det ena eller andra hållet.

Kanske man då omedvetet försöker "styra upp" barnets intressen och agerande för

att det inte ska bli fullständig och kanske även en "pinsam" slagsida på barnets framtida könstillhörighet.

Men att man istället fullständigt garderar sig genom att uppfostra barnet och lura i det

att det inte finns två olika kön är enligt min uppfattning helt id*otiskt.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/vi-sager-inte-barnens-kon

Lika dumt är det att lura i sitt barn att både smurfar och rymdvarelser

härjar omkring i barnets närhet.

http://www.expressen.se/nyheter/mamman-tvingade-sitt-barn-leva-i-fantasivarld/

Link to comment
Dela på andra sajter

Att försöka slå eller tvinga en unge till att bli mer manlig eller kvinnlig är både dumt och lönlöst.

Könstillhörigheten kommer helt naturligt hos ett barn,

även om slutresultatet för utomstående kanske ter sig en smula "o-naturligt".

Det är dock lite knivigt att förutse hur man själv skulle göra med sitt eget barn och dess uppfostran

om barnet i tidig ålder visar tendenser åt det ena eller andra hållet.

Kanske man då omedvetet försöker "styra upp" barnets intressen och agerande för

att det inte ska bli fullständig och kanske även en "pinsam" slagsida på barnets framtida könstillhörighet.

Men att man istället fullständigt garderar sig genom att uppfostra barnet och lura i det

att det inte finns två olika kön är enligt min uppfattning helt id*otiskt.

http://www.dn.se/nyh...nte-barnens-kon

Lika dumt är det att lura i sitt barn att både smurfar och rymdvarelser

härjar omkring i barnets närhet.

http://www.expressen...i-fantasivarld/

Å jääklar hur det kan gå till med gamla Sverige. Nu har F.stimmet fullständigt annekterat befolkningen. När folk som är föräldrar får leka precis som de vill, ja då kan allt hända.

jag läste länken som Siam-Nilson var bussig att delge oss, och min första tanke var direkt, jasså den killen tror hans egna ungar är så vimsiga i huvudet så att om de får reda på att det finns pojkar och flickor, då kanske de har svårt att välja. ja vadå välja? Välja att inte vara pojke eller välja att inte vara flicka. Om de är så satans svaga dessa ungar, då är de nog ganska konstiga redan ifrån start.

Ibland undrar och tycker man nog att vissa helt enkelt inte skulle få bli föräldrar, jag kommer ihåg samma fjantiga beteende redan på 1970:talet när åsiktsmaffian lyckades introducera velourpappor och ett mjukt uppträdande av killarna och där de helst inte skulle agera på sina manliga känslor alls, utan mer bejaka sina kvinnliga enbart.

Dessa nötter fick barn i alla fall, det lyckades dom väl läsa sig till hur man gjorde, och då skulle man fullständigt skita i att uppfostra ungarna helst. Det var en idi*tperiod då när man INTE fick säga till en unge och man fick inte höja rösten för då skulle ungen bli förstörd för all framtid.

Så nu är cirkeln sluten när en sådan här fullständigt idi*tisk familj dyker upp. Tycker bara det är synd att det alltid är ungarna som hamnat i skottlinjen när vuxna idi*ter skall exprementera och hitta på tokerier..Usch nu är de tillbaka igen.. och tydligen finns de inom skolan också.

Fram för ett könsindelat samhälle där folk vet vem och vad de är.

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...