Jump to content
IGNORERAD

3 öl och en Iphone vid infarten till Nana Plaza


soiwalker

Recommended Posts

Var där själv i fredags efter lunch och satt av några timmar. Ganska trevligt tidsfördriv får man säga :thumbsup:

Sedär, jag var där i fredags mellan 17 - 18 och petade i mig 3 Singha under filmupptagningen. Bakom mig stod en svensk turist och snackade med bartjejerna med den där typiska svensk-engelska accenten " Ajj wåss here twänty jeers ago böt still lucks thä säjm" Wenn dås thä görls start to wörk in thä gogo?"

Hoppas det inte var du, Kjell :wink2:

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedär, jag var där i fredags mellan 17 - 18 och petade i mig 3 Singha under filmupptagningen. Bakom mig stod en svensk turist och snackade med bartjejerna med den där typiska svensk-engelska accenten " Ajj wåss here twänty jeers ago böt still lucks thä säjm" Wenn dås thä görls start to wörk in thä gogo?"

Hoppas det inte var du, Kjell :wink2:

Näpp,hade då redan börjat min hemresa innan rusningstrafiken kommer igång på allvar. Brukar försöka vara där vid 11-12 och njuta av livet med några öl och avsluta senast vid 16 för att ta mig hem under värdiga former :blush2:

Brukar sällan sitta på den baren där du satt utan hamnar mest på Morning N eller framför allt på Nana hotells bar.

Imorgon kommer vi väl med 100% sannolikhet hamna där förr eller senare :thumbsup:

Vi syns nog på ett eller annat sätt imorgon söndag!

Kjell

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...