TobiasB Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Tjena. Är det någon som vet om det finns någon bar/restaurang som visar elitserie hockey live kl 22 på lördagar i Pattaya? Tacksam för alla tips och råd jag kan få för jag finner föga svar genom google... Lev å må! =) Tobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Kolla med Lasse på Globetrotter Beach road / Pattaya Klang uppe i barområdet, stora jäkla skyltar du kan inte missa stället. Jag vet inte om han visar, men kolla med honom iaf... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TobiasB Inlagd Februari 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Februari 2, 2012 Kolla med Lasse på Globetrotter Beach road / Pattaya Klang uppe i barområdet, stora jäkla skyltar du kan inte missa stället. Jag vet inte om han visar, men kolla med honom iaf... Det ska jag kolla upp. Jag har sett skyltarna vart det ligger. Tack för tipset. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Jag tror ett bättre alternativ är Two Lion på soi/9-klangen dom visar V-75 sen har dom alla kanaler tror jag iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kabbanoss Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Sen finns ju Scandalic på soi skaw (?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Sen finns ju Scandalic på soi skaw (?) Här är adressen till deras hemsida där man på en karta förhoppningsvis kan hitta var det ligger. http://www.scandalic.nu/ Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Starta på sekondroad vid marknaden Made in Thailand och gå i trafikens riktning en liten bit så ser du skylten in på "deras soi." Det ligget 1 resturanger på var sida om soien där den börjar. born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.