Jump to content
IGNORERAD

Dags för HC att sätta sprätt på Applepengarna...

Enis

Recommended Posts

Dags för HC att sätta sprätt på Applepengarna... :thumbsup:

så får MPR ett utmärkt ställe att hålla de årliga västgötaträffarna... :17:

http://www.hemnet.se/bostad/villa-11rum-molnlycke-harryda-kommun-radanasvagen-21-2037255

http://www2.skeppsholmen.se/?guid=3TJJBJG7533PL9RM&typ=CMVilla&from=hemnetredirect&view=Gallery

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Kanske blev för mycket att städa båda ställena :thumbsup:

Ja det är lite golvyta att städa och man bör nog ha mer än en vanlig handtrimmer att klippa gräset med. Tjusigt är det och läget är fint.

Boarea 1 362 m² - Tomtarea 92 362 m² - Antal rum 11 rum

Dela på andra sajter

Ja det är lite golvyta att städa och man bör nog ha mer än en vanlig handtrimmer att klippa gräset med. Tjusigt är det och läget är fint.

Boarea 1 362 m² - Tomtarea 92 362 m² - Antal rum 11 rum

11 rum är för stort för oss,det hade räckt med 10 :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Ser ut som ett utbildningläger för Jehovas vittnen :ahh:

Garaget är helt OK dock :nyam:post-8226-0-90302900-1328029337_thumb.jpg

Har man råd med ett sånt garage som duger och meka i så behöver man inte meka.

Skulle inte säga nej till sådant hus om plånboken tillät.

Man kan knäcka en flaska whisky på andra sidan byggnaden utan att kärringen någonsin får veta :thumbsup:

Galten af Bubbelspruuth

Dela på andra sajter

Garaget är främst till för att meka med en helikopter. Huset byggdes av en helikopterägare/användare.

Personligen tror jag inte att de får de priset, tycker det är alldeles för högt med tanke på vad man får, såååå stort och fint är det inte och det ligger lite off vid en liten sjö. Hade det legat vid havet kanske, men inte här.

Känner till trakterna en del, är uppväxt nån kilometer därifrån, men på andra sidan sjön.

Det har varit till salu i minst ett halvår men de kanske är uthålliga, vad vet jag?

PG Gyllenhammar (eller hans barn egentligen tror jag) har en kåk till salu på Onsala för 65 miljoner (tror jag) och den har också vart till salu ett tag.

Betydligt bättre (finare) läge dock!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Garaget är främst till för att meka med en helikopter. Huset byggdes av en helikopterägare/användare.

Helt riktigt. Mer bakgrundsuppgifter för Herr Chang;-)

Ägaren som är i 65- årsåldern har en helikopterfirma, förmodligen för avskrivningar på sin egen maskin eftersom den har obetydlig omsättning. Han var IT- entrepenör och uppfinnare bakom IT- bubblans Array Printer. Han och hans thailändska hustru är tydligen på väg till Norge så fort de sålt, såvida de inte redan har flyttat.

Nackdelar? Järnväg på andra sidan sjön mot söder. Fast vad värre är att på norra sidan av sjön skall stenbrottet expandera och kommer att äta upp hela vyn mot norr och på andra sidan det kommande hålet av stenbrottet kommer man se motorvägen.Blir antagligen ett antal år med oväsen, som man förmodligen inte hör när man slappar med sin drajja vid poolen på atriumgården. Stenbrottet går att skymta i bakgrunden på fotot på ett uthus,men kommer expandera i vyn.

Det var anledningen till att jag själv backade ur... :whistle:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...