Jump to content
IGNORERAD

Importera Corvette till Thailand


SwedThai1

Recommended Posts

Det här svaret fick jag från en firma i Thailand som håller på med import

Vad tror ni skulle man våga utföra en sådan manöver? eller riskerar man att förlora kärran

Har en cab som jag lagt ner en hel del jobb på som jag gärna skulle vilja ha med mej

Men det blir ju en rejäl ”slant” innan det är klart….. samtidigt borde man ju få igen en hyfsad slant om man skulle tröttna på den.

Skulle vara rätt kul att ha något att pyssla med där, kanske inte aktuellt just nu men man måste ju kolla runt lite :)

Janne

Dear,

How to dismantle the car :

You need to take engine/transmission, front / rear axle and wheel from the car. Those parts will be shipped saparate from body shell.

(A) 1 container will have only body shell

(B) Engine / Transmission, Front / Rear Axle and wheel : You can ship them by LCL. You don't need to open one more container.

After your car get to Thialand, we will put everything back to be original by American mechanic who has been working on American car over 30 years with gurautree.

For Register, It will cost you 1,279,919 Baht. It will take 5 - 7 months to get the title. Payment will be paid after you receive title. Car will keep with you as body shell. You can not use your car during processing. It's against Thai Law.

Please do not worry about shipping processes. My company is in charge of this almost 7 years. We concern customer's trust and satisfaction of our services. You can see our works and history through website.

Please do not hesitate to ask me if you need to know further information

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat detta med bilimport av privatperson till Thailand.

Har för mig att det som gällde var:

Vara thailändsk medborgare.

Bott i annat land o varit registrerad ägare av fordonet 5 år och ta in det som flyttgods.

Äga bilen i ytterligare 5 år i Thailand innan försäljning kan ske.

Max en bil per person.

Kollade detta då jag ville ta in en bil från England då de är högerstyrda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...