Jump to content
IGNORERAD

Varför jag älskar Thaikvinnor


gubben4906

Recommended Posts

Håller med en del andra om att markservicen är som bäst i början men sen sjunker oftast kvalitén/kvantiteten men det finns ju alla varianter och tidsaspekter på detta.

Min första thaitjej gick till överdrift tycker jag så jag sade att vissa saker klarar jag faktiskt av själv, men visst var det lite kul i början.

Att duscha tillsammans och tvagas finns det andra länders och kulturers flickor som också anser vara sin plikt.

Som sagt, njut så länge du kan och visa din uppskattning (inte bara genom att öppna plånboken) så håller det nog ett tag.

Lycka till!!

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • gubben4906

    6

  • Jive

    3

  • swedenfarang

    3

  • Baa

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Efter 6 års äktenskap får jag absolut inte klippa naglarna själv, känner sig som ett barn ibland men skönt att bli ompysslad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon sådan dusch service har jag då inte varit med om.Antar att hon inte fått rätt utbildning :rolleyes: . Min kamrat som var med på festen den17 dec han åtnjuter fortfarande efter 6 år av full tvättservice :D Visserligen händer det att min fru klipper mina naglar men mest på grund att hon tycker jag slarvar.Det är dock inget som särskiljer Thai kvinnan från svenska kvinnor jag varit tillsammans med.Dock överväger fördelarna(tror jag) med att ha en helt ekonomisk självständig kvinna som inte känner att hon är till för att behaga mig i första hand.Många kvinnor växer upp i den villfarelsen att de är till för att behaga mannen för att det skall gå väl för dem. Men förutom det minns jag från förr när man varit på någon trevlig massage inrättning hur trevligt det var med lite tvagning både här och där. :nyam: Kanske man skulle köra en repris...skall bara fråga frugan först om det går för sig :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Morsan sa till mig när jag 3 år, behöver du ingen tumme munnen.

Då kan du tamfan tvätta dig själv..

Men tyvärr sa hon det frugan också.

Så en annan att fått lära sig att använda tvättsvampen själv..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar thaitjejer för att de är så satans vackra. Markservicen hemma får jag i princip sköta själv (förutom strykning av kläder). Är inte missnöjd med detta då jag faktiskt tycker om hushållsarbete och anser att ingen kan göra det bättre än jag. Detta gäller främst städning. rent och snyggt skall det vara.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst kan det vara romantiskt att någon gång ibland mysa i duschen eller badkaret. Men att konsekvent få hjälp med tvagningen, det skulle jag ta som en pik på att jag inte sköter min hygen.

Jag föredrar en flickvän före en personlig assistent. När jag blivit så gamal och dement att jag inte kan sköta min egen hygien. Först då är det dax för en personlig assistent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben det är nog fler som har bra fruar, du är inte ensam om att få bra service så försök och vara glad för det.

Du är lycklig lottad att ha en bra så ge tillbaka och var bra man för henne. Ta hand om varandra.

Till slut, LE FÖR FAN du ser så ledsen på alla bilder hos Maitan. Du om ingen annan har anledning att vara GLAD, DU HAR EN BRA TJEJ som vill ta hand om dej.

:crazy:

Jag tog dessa kort själv för det skulle kännas pinsamt att fråga någon annan att ta bilder där jag log. Jag försökte i alla fall, en bild på tjejen också

post-3220-0-56009400-1325669940_thumb.jp

post-3220-0-17951900-1325669727_thumb.jp

post-3220-0-70546900-1325669752_thumb.jp

post-3220-0-98476900-1325669778_thumb.jp

post-3220-0-17951900-1325669727_thumb.jp

post-3220-0-70546900-1325669752_thumb.jp

post-3220-0-98476900-1325669778_thumb.jp

post-3220-0-56009400-1325669940_thumb.jp

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tog dessa kort själv för det skulle kännas pinsamt att fråga någon annan att ta bilder där jag log. Jag försökte i alla fall, en bild på tjejen också

post-3220-0-56009400-1325669940_thumb.jp

post-3220-0-17951900-1325669727_thumb.jp

post-3220-0-70546900-1325669752_thumb.jp

post-3220-0-98476900-1325669778_thumb.jp

Härligt, Gubben!

Där förlängde du både ditt liv och ditt förhållande med tjejen. :thumbsup:

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt, Gubben!

Där förlängde du både ditt liv och ditt förhållande med tjejen. :thumbsup:

Det tackar jag för, hade innan bestämt mig för att bli 100 år. :14:

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill tacka alla som get mig karma för mitt inlägg, även de som kommer att ge mig det i framtiden tackar jag redan nu

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Gubben, eftersom att du är MPR-kändis så har jag sett dig i Jomtien och jag är uppriktigt glad för dig fast jag inte känner dig. "Live life to the fullest" men hoppas att de ger också..ser ju ut att vara en söt tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Jag tog dessa kort själv för det skulle kännas pinsamt att fråga någon annan att ta bilder där jag log. Jag försökte i alla fall, en bild på tjejen också

post-3220-0-56009400-1325669940_thumb.jp

post-3220-0-17951900-1325669727_thumb.jp

post-3220-0-70546900-1325669752_thumb.jp

post-3220-0-98476900-1325669778_thumb.jp

Nice, härlig att se en glad gubbe, Grattis. Försätt med att le. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna "service" är ju ett sätt att visa kärlek och omtanke, det får henne att må bra och får dig att må bra, och det är ju enbart bra :14: Att ge kärlek och omtanke är ofta precis lika trevligt som att få det.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du har ju tänder!Så det är bara å smila på!

Själv fattas det en på framsiden,bara hör med Maitan!

Mvh

Highlander

PS. garvar en då å e den donna som säger nåt

svarar ja , ja du är ju inte vacker heller! hehe

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på Rubriken: Dom är sååå vackra,kvinnliga,mysiga,mjuka,sköna,härliga...can´t live without them...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på Rubriken: Dom är sååå vackra,kvinnliga,mysiga,mjuka,sköna,härliga...can´t live without them...

Så sant som det är sagt :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Som svar på Rubriken: Dom är sååå vackra,kvinnliga,mysiga,mjuka,sköna,härliga...can´t live without them...

Kan inte vara Thaikvinnor, dom är falska, lystna och giriga samt bedriver hor och spel, det har MPR:s enda riktiga expert sagt och då är det så, annars är Du en blåst farang som dessutom lider av självförnekelse!

Tror inte skylten behövs!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe. Kanske för 6-7 år sen. Nu kan du plocka ner skylten, fått min beskärda del. Nu är jag nyanserad.

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...