Jump to content
IGNORERAD

Bilstereo


Bibben

Recommended Posts

Attans att man missade detta tillfälle att kolla nån ny bilstereo.

Nåt för dig STJP att kolla in nästa år, du borde väl åka på såna mässor som denna Caraudio Bogota 2011?

Sen att efter en dag full av förhandlingar och intagande av kunskap så är du absolut värd lite avkoppling, eller hur?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

När man ser dessa tjejer dansa så försvinner allt blod iväg till lillen som blir stor uppsvullen och kaxig :14::ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

När man ser dessa tjejer dansa så försvinner allt blod iväg till lillen som blir stor uppsvullen och kaxig :14::ahh:

Då är man lättretlig som en 14-åring om man får bånge av dans, får du det av finsk tango åsså??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ju hålla med om att rullande skinkor "även om dom inte var så fina" vill få mig i säng.

Tyvärr så är min vän 800 mil härifrån så det blir att vänta på något bättre..

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag kan ju hålla med om att rullande skinkor "även om dom inte var så fina" vill få mig i säng.

Tyvärr så är min vän 800 mil härifrån så det blir att vänta på något bättre..

Rättar dig med 100 mil, 900 mil är det så nu blir saknaden 100 mil mer :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är man lättretlig som en 14-åring om man får bånge av dans, får du det av finsk tango åsså??

Den dagen man :crazy: inte kan skoja då kan man sova för gott.Kanske vakna upp som en spyfluga nästa liv

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Den dagen man :crazy: inte kan skoja då kan man sova för gott.Kanske vakna upp som en spyfluga nästa liv

Det var ju det jag gjorde med dig ,,,,,,,,,,,,SKOJADE LITE, Inte ska burrabus brusa upp nu :crazy::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...