Jump to content
IGNORERAD

Snaalla brattom.. En Thai film ?


Bo Fink

Recommended Posts

Hej alla haer, inatt aakte jag nattbuss fran Udon till BKK, dom visade en film om en Falang (amerikan) en riktigt bjaesse ,skallig, han hade rakat ut foer en liga som drogade honom o stal hans pass , sen foejlde diverse actions av alla slag.. verkar att handlingen var i Pattaya.

Naagon som kan hjaelap mig vad det aer foer film

Tack paa foerhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittar den på PB, men utan subs. Inte lönt att se den utan subs om man inte kan Thai flytande!

Nån som vet om den finns att uppbringa med subtitles? (Engelska subs alltså)

På tal om Thai-film så såg jag Bangkok Dangerous med Nocholas Cage, var väl sådär... Så fort dom snackade Thai så kom det subtitles.. På ryska... hehe, handfilmad i Ryssland allstå...

Såg även en annan som heter 13, denna var helt på Thai, men det fanns svenska subs. Var väl inte så bra den heller...

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej till alla som kom med seriösa svar även om jag har överseende till den som blandar in Lasse Åberg !!! :)

Hittade filmen på ett av Robinsons varhus i BKK straxt innan jag skulle hem, så tack för hjälpen! (199 Bath, billigt va)

Det blir min flickvän som får roa sig med sina vänner en filmkväll.. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...