Jump to content
IGNORERAD

Foto-jobb


Drivern

Recommended Posts

Hej någon,

som befinner sig runt Jomtien,jag behöver ett antal foton till en resekatalog över Jomtien Garden Hotel.

Helst bilder med människor,vid poolen,på beachen och någon restaurang och en bild på hotellet.Bilderna

får ej förminskas och bör läggas på en länk som jag kan ladda ner,för att ge bästa resultat vid kopiering.

Betalar givitvis för denna tjänst,snarast tack.

mvh Drivern

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej någon,

som befinner sig runt Jomtien,jag behöver ett antal foton till en resekatalog över Jomtien Garden Hotel.

Helst bilder med människor,vid poolen,på beachen och någon restaurang och en bild på hotellet.Bilderna

får ej förminskas och bör läggas på en länk som jag kan ladda ner,för att ge bästa resultat vid kopiering.

Betalar givitvis för denna tjänst,snarast tack.

mvh Drivern

post-3820-0-86472300-1324612615_thumb.jp

Hej Drivern,

så här ser det ut från min balkong i Jomtien.

Det stora blocket i förgrunden är Jomtien Garden Hotell och ligger således alldeles i närheten av min nya domicil i Thailand.

Ska försöka ta några förhoppningsvis bättre bilder från hotellområdet på eftermiddagen och skicka via email (ej förminskad). Kan du PM'a din emailadress om den inte finns i din profil.

Är dessvärre inget proffs på fotoområdet, så du får ta det som det blir. Man får väl kompensera med kvantitet istället och hoppas att det finns den ena eller andra användbara bilden i mängden. Å andra sidan är tjänsten givetvis gratis.

Mvh

//Singha711

post-3820-0-86472300-1324612615_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Singha711,

tack för det tar gärna emot de bilderna,så får vi se vad som tryckaren har för uppfattning,gratis och gratis,en pilsner kan jag väl få bjuda på vid tilfälle iallafall.

mvh Drivern från ett regnigt Göteborg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...