Jump to content
IGNORERAD

thaimassager igen


soi covboy

Recommended Posts

Intressant att dom flesta tror att in princip alla thaitjejer lever ihop med en svensk man..

Så många svenska män finns det inte. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    8

  • ban99arne

    7

  • Nisse Hult

    7

  • pensionaren

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hallo Knasen..nu är du väl ute o cycklar i mörkret..vill du ha en fru eller sambo som har en Thaimassage som runkar eller knullar av en kund?...isåfall är din tolerans noll om den bor eller är gift med... :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hallo Knasen..nu är du väl ute o cycklar i mörkret..vill du ha en fru eller sambo som har en Thaimassage som runkar eller knullar av en kund?...isåfall är din tolerans noll om den bor eller är gift med... :13:

Vad jag vill eller inte vill ha har jag inte yttrat mig om, inte heller knullande har jag yttrat mig om. Vad jag däremot har yttrat mig om är att jag inte tycker det är hela världen med att snoppen också kan få lite massage.

Att blanda in äktenskapliga förpliktelser och ifrågasätta dom (mig) som inte tycker det är hela världen med denna företeelse med hypotetiska frågor om hur jag skulle ställa mig till om min fru runkade av gubbar som försörjning visar ju bara att ni inte kan hitta något argument mot denna lilla oskyldiga men ack så moraliskt förkastliga handling i sig.

Jag har aldrig påstått att jag tycker att någons fru ska jobba med detta. Jag har inte heller påstått att jag tycker att NÅGON ska jobba med detta. Vad jag däremot har sagt att även snoppen behöver massage och att det är en del av kroppen som vilken annan. Om nu någon väljer att utföra dessa tjänster så är inte jag någon att dömma denne.

Nu har jag aldrig själv åtnjutit denna tjänst under massage någon gång men anser ändå inte att det är hela världen att det förekommer. Sedan finns det dom som stoltserar med att är man i Pattaya kan man ta en massage med happy ending med ett smile på läpparna, men bara blotta vetskapen av att det existerar hemma i sin egna plaskdamm får dom att jaga moraliska hjärnspöken överallt och smäda dessa flickor med mindre smickrande ord.

Så frågan är vem det är som är ute och cyklar i mörkret?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv anser jag prostitutionen gärna får legaliseras och avdramatiseras. Skatta hellre för den och ge tjejerna ordentlig sjukvård och pension.

Men inte en chans i helvete att jag skulle vara med någon som jobbar aktivt med det.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv anser jag prostitutionen gärna får legaliseras och avdramatiseras. Skatta hellre för den och ge tjejerna ordentlig sjukvård och pension.

Men inte en chans i helvete att jag skulle vara med någon som jobbar med det.

/ SatanG

En "proffsig hemrunkare" hade väl inte varit fy skam!! :14:

God Jul på er pojkar!

pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man skulle ju kunna tänka sig tanken att det är legalt att rensa avlopp men förbjudet att beställa rensning av avlopp. :13:

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja man skulle ju kunna tänka sig tanken att det är legalt att rensa avlopp men förbjudet att beställa rensning av avlopp. :13:

Mvh Janne

Är inte detta herr Guleböjs avdelning? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte detta herr Guleböjs avdelning? :crazy:

Dethar nog att göra med var slangen stoppas in :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Så många svenska män finns det inte. :crazy:

Nä, finns ju finländska män osså i Svärje! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi män ska ge f*n i att kasta sten när vi sitter mitt i ett glashus. Det går inte att sälja något om det INTE finns en viss efterfrågan.

Och handen på hjärtat, om tjejen hyr ut sim mus, hand eller tunga några minuter, är det så farligt.

En del män hyr ut sitt huvud (hjärna) hela dagar, medan andra hyr ut kroppen - hårt kroppsarbete. Vad är skillnaden förutom moraliskt och vad är moral. Andra ska ha moral medan jag själv kan vända och vrida lite som jag vill.

Helt ok att gå till sängs med en bartjej när man är i Pattaya och staken är styv, men f*n tar den som gör något liknande i Stockholm - var är skillnaden - ja moralen.

Fullständigt rätt. Dömen icke å det att icke heller i måtte dömda varda! Tolerans mår ingen illa av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en hypotetisk fråga, så länge som det är olagligt så är det ju ett klart nej. Skulle du kunna vara gift med en kvinnlig urolog? Hon tar ju också män på snoppen.

Yes! Där satt den, klockren logik. Och vem kan vara gift med en sexolog, hon är väl en teoriprostituerad konsult inom den branch där hororna är hantverkare ? Och våra fruar, vad är dom annat än ärbarhetsprostituerade ensamhoror i enmansbordellen äktenskapet? Och vad är då vi annat än torskar åt våra äktenskapligt horande hustrur ? Tanken svindlar. God Jul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Yes! Där satt den, klockren logik. Och vem kan vara gift med en sexolog, hon är väl en teoriprostituerad konsult inom den branch där hororna är hantverkare ? Och våra fruar, vad är dom annat än ärbarhetsprostituerade ensamhoror i enmansbordellen äktenskapet? Och vad är då vi annat än torskar åt våra äktenskapligt horande hustrur ? Tanken svindlar. God Jul.

Allt går att överanalysera :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vinna "fördelar" genom sexuella tjänster, torde de väl inte vara något nytt, varken i eller utanför äkenskapet.

Det har väl varje "stackas" man fått erfara. :P

Tycker att vi bör vara lite försiktiga att dömma.

Skulle vara intressant att veta hur många forumister som efter en "lyckad helnatt" i LOS

INTE har gett tösen en slant. för sällskapet.

MVH

pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar få en slant :crazy:

Du förtjänar det säkert!!

Och det är väl ingen som "dömmer" dig för det??? :14:

MVH

Pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

hej å ursäkta men läste ett svar här men kom int ihåg vart.

det var nån som skrev att legalisera å så na mer.

men lagen säger ju redan att det är fult lagigt att sälja men inte att köpa så kvinnan får sälja men mannen får inte köpa hur nu det går ihop.

jag anser inte att prostution är ok men som den personen sa bätre göra det lagligt å se till såå att kvinnorna som säljer inte far illa än att det ska smuslas å så å det i slut änden slutar med att kvinnorna far illa som säljer sex.

typ som dom har i usa där kvinnor som håller på med det yrket har gratis sjukvård å sen att blir dom misshandlade på något sätt så har dom mer tryghet i alla fall.

men som sakt jag personligen anser det är fel att både köpa å sälja men tyvär så förekommer det i alla lägen.

ni får gjärna klanka ner på mig å så men kom då ihåg att det spelgar mer om hur den personen är än om mig. ;)

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag själv tycker att det är för mycket lagar och moraltanter som i sin tur leder till att all verksamhet får ske utanför lagen vilket i sin tur leder till problem.

Försvinner prostutionen om det förbjuds typ?

Extremfallet. i Thailand är det förbjudet. :y5:

Hörde att Tobakskatten skall höjas rejält.

Ryska maffian mm lär uppskatta detta.

Röker folk mindre för det?

Jag själv slutade röka enbart av hälsoskäl.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbjud importen av prostituerade kvinnor och problemet försvinner :-)

God Jul

Det är ju vi själva som tar in dom till stor del!! :crazy:

mvh

pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Den svenska sexköpslagen är ju tämligen ineffektiv. Skulle folk sluta köpa sex bara för att det är olagligt? Knappast.

Varför inte skrota den och anamma hur nederländarna ordnat för sig? Är övertygad att otyg som trafficing och liknande skulle minska.

Ang. det som pågår på vissa massagesalonger, så länge som det finns efterfrågan så kommer det att pågå. Bra eller inte? Det kan man nog älta till död-dagar =)

Link to comment
Dela på andra sajter

HUR MENAR DU DÅ?

Han menar nog dom där kvinnorna som tatuerat ordet prostituerad i pannan för att det inte ska missuppfattas vem dom är. :crazy:

Om inte så står det inskrivet i passet.

Finns mycket tomtar så här i juletider!

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vinna "fördelar" genom sexuella tjänster, torde de väl inte vara något nytt, varken i eller utanför äkenskapet.

Det har väl varje "stackas" man fått erfara. :P

Tycker att vi bör vara lite försiktiga att dömma.

Skulle vara intressant att veta hur många forumister som efter en "lyckad helnatt" i LOS

INTE har gett tösen en slant. för sällskapet.

MVH

pensionaren

Varför ska man betala för något man kan få gratis??

Istället för att gå till farang bar gå till lokal discotek eller kareoke finns hur många tjejer som helst som vill ha lite roligt utan att ta betalt för det. Glöm inte att kvinnor har också behöv som vi män har.

Min åsikt är att det är bara Muppar som betalar för att ha lite skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...