Jump to content
IGNORERAD

thaimassager igen


soi covboy

Recommended Posts

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    8

  • ban99arne

    7

  • Nisse Hult

    7

  • pensionaren

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Men att ha ett "Vänsterprassel" är seriöst? Ja ja.. :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl upp till damerna om de vill sälja sin kropp och upp till oss män om vi vill betala för det.

Sen när det gäller gå bakom ryggen på sina killar kan man med gott hjärta berätta för mannen. Nu finns det många män som tar för sig av damer i Thailand med även om de har en dam som väntar hemma. För mig när jag läser många inlägg här tyder det enbart på pengar i relationen. Är folk lyckliga av att köpa eller få betalt för att umgås så upp till dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket är värst, att nån tjej tjänar några hundra på en handjagare eller att nån kille har ett vänsterprassel?

Det där med glashuset du vet. ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

har ni missat poängen vems tjejer är det som gnoar igår hamtade jag V-P och hennes kompis så fårt dom hoppade in så ringde torsken från brommaplan och bestämdae närmare kontakt med henne och hon hade sambo mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

"vänsterprasslet ringde för en stund sen".

Ja inte är konkurens alltid av godo.

Svartsjuk eller.?

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

"vänsterprasslet ringde för en stund sen".

Ja inte är konkurens alltid av godo.

Svartsjuk eller.?

Leif

Hahha så bra, det finns alitså fler som kallar henne "vänsterprasslet".eller trodde TS att han var speciell ?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

har ni missat poängen vems tjejer är det som gnoar igår hamtade jag V-P och hennes kompis så fårt dom hoppade in så ringde torsken från brommaplan och bestämdae närmare kontakt med henne och hon hade sambo mvh

Då är det väl inte så farligt? OK, var nog inte det du menade...

Tycker ni är lika goda kålsupare båda två faktiskt...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, vän av ordning undrar om Ni även har ett högerprassel.

Celibatisten Arne

Har du bajsat nu igen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du bajsat nu igen.

Mja, vore tacksam om Ni höll Er till ämnet, detta passar bättre i forat Anonyma Analklådister.

Ordningsmannen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, vore tacksam om Ni höll Er till ämnet, detta passar bättre i forat Anonyma Analklådister.

Ordningsmannen Arne

Har du bajsat nu igen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du bajsat nu igen.

Bäste Herr Steffo, då detta verkar vara av stort intresse för Er så kan jag meddela att det är något som jag gör dagligen.

Upplysningsmannen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du bajsat nu igen.

Det kommer ju ut skit från han hela tiden. Värsta rännskitan...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Herr Steffo, då detta verkar vara av stort intresse för Er så kan jag meddela att det är något som jag gör dagligen.

Upplysningsmannen Arne

Men när du ändå sitter på toan bajsa färdigt då.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har medicin mot ränneskita... :thumbsup: Mvh Maitan.

Då hoppas jag den är RIKTIGT stark i detta fallet, kanske t.o.m. behövs operation i form av amputation?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då hoppas jag den är RIKTIGT stark i detta fallet, kanske t.o.m. behövs operation i form av amputation?

Mja, vi har ju diskuterat detta tidigare och kommit fram till att amputation inte är lösningen på Era anala problem.

Dr Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Men när du ändå sitter på toan bajsa färdigt då.

Vore tacksam om Ni höll Er till ämnet , prassel.

Vissa forumister är väldigt känsliga för ämnesavikelser, var god respektera detta.

Föredömmet Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore tacksam om Ni höll Er till ämnet , prassel.

Vissa forumister är väldigt känsliga för ämnesavikelser, var god respektera detta.

Föredömmet Arne

Bajsa färdigt någon gång.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...