Jump to content
IGNORERAD

thaimassager igen


soi covboy

Recommended Posts

Bajsa färdigt någon gång.

Ni verkar ha en så kallad anal personlighet, gå med i Anonyma Analklådister. Där botas di flesta.

Håller Er nu till ämnet, prassel var det visst.

Dr Arme

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    8

  • ban99arne

    7

  • Nisse Hult

    7

  • pensionaren

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr.

och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga

men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Har du möjligen hört talas om följande uttryck?

"If you lie down with dogs, you will get up with fleas"

Med andra ord, välj ditt umgänge med lite större omsorg . . .

Link to comment
Dela på andra sajter

Bajsa färdigt någon gång.

Stefan blocka eller skrolla förbi!

Det funkar bäst!

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Att namnge stället är nog bara "tösen med flinka handleder" tacksam för...

Då blir det nog "rusning till stället... :14:

MVH

pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Stefan blocka eller skrolla förbi!

Det funkar bäst!

Hälsar pigge01

Exactemente, Steffo snacka mä Bobben han vet hur man både spärrar och tjyvkikar.

Spärrvakten Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, Steffo snacka mä Bobben han vet hur man både spärrar och tjyvkikar.

Spärrvakten Arne

Steffo?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt damen massera och gå ifrån henne. Hon vill tjäna pengar.

Vill killen betala för en trevlig stund låt han göra detta.

När damerna flyttar till Svedala handlar det ofta om få bättre liv och pengar ej kärlek.

Vet i en del fall köpt kärlek givit utåt riktig kärlek.

Vad som är svårt är skriva här för det blir lite svart och vitt som ej är hela sanningen eller livet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker vi verkligen har hållt oss till vad du skrivit, otrohet.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

"Dubbelmoral är bra, förlorar man den ena så har man den andra kvar". Henrik Tikkanen.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Vår syn på prostitutionen liknar ganska mycket tyskarnas syn på judar runt 1935 sådär, men nej jag tycker inte man skall ägna sig åt angiveri. Man kan tycka vad man vill, men är man inte tolerantare än vad det feministiska moraletablisemanget är så kanske man skall fundera lite. En del feminister tycker om oss vad andra tycker om prostitution (kvinnoimportörer etc) och vad är skillnaden? Könsköp är visserligen förbjudet, men jag tycker den lagen är ungefär lika legal som de "Nurnbergska raslagarna" en gång var.

Åtminstone jag skulle inte ange någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är TS lite ful när han vänsterprasslar likaså den tjej han håller på med. Inte så mycket att göra åt detta men de tjejer som kommer till Sverige och säljer sex kan vi lika gärna klara oss utan. Släng ut dem omedelbart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi män ska ge f*n i att kasta sten när vi sitter mitt i ett glashus. Det går inte att sälja något om det INTE finns en viss efterfrågan.

Och handen på hjärtat, om tjejen hyr ut sim mus, hand eller tunga några minuter, är det så farligt.

En del män hyr ut sitt huvud (hjärna) hela dagar, medan andra hyr ut kroppen - hårt kroppsarbete. Vad är skillnaden förutom moraliskt och vad är moral. Andra ska ha moral medan jag själv kan vända och vrida lite som jag vill.

Helt ok att gå till sängs med en bartjej när man är i Pattaya och staken är styv, men f*n tar den som gör något liknande i Stockholm - var är skillnaden - ja moralen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi män ska ge f*n i att kasta sten när vi sitter mitt i ett glashus. Det går inte att sälja något om det INTE finns en viss efterfrågan.

Och handen på hjärtat, om tjejen hyr ut sim mus, hand eller tunga några minuter, är det så farligt.

En del män hyr ut sitt huvud (hjärna) hela dagar, medan andra hyr ut kroppen - hårt kroppsarbete. Vad är skillnaden förutom moraliskt och vad är moral. Andra ska ha moral medan jag själv kan vända och vrida lite som jag vill.

Helt ok att gå till sängs med en bartjej när man är i Pattaya och staken är styv, men f*n tar den som gör något liknande i Stockholm - var är skillnaden - ja moralen.

Visst har du rätt men vill vi och de thaiare som bor i Sverige bli accepterade och fullt ut kunna deltaga i samhällslivet på bästa sätt så gäller det att följa de moraliska uppfattningar som finns här och nu. Därför kan dessa tjejer lika gärna lämna sverige.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

nejdå men läs vad jag skrev pappskalle :14:

Har läst typ 15 gånger. Selulosa-skalle antar jag ?

"Vänsterpraslet" tolkade jag som att det var Ditt vänsterprassel? I så fall så är båda gärningarna lika fula.

Och inte bara jag som tolkat din mening som att det är ditt prassel!

BC

Ändrades av Beer Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Har en jobbar kopis thai fru hon jobbar i Cph på Thai massage,bara fredag kväll till söndag natt.

han tror att det är seriös masage,vad tror ni.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst har du rätt men vill vi och de thaiare som bor i Sverige bli accepterade och fullt ut kunna deltaga i samhällslivet på bästa sätt så gäller det att följa de moraliska uppfattningar som finns här och nu. Därför kan dessa tjejer lika gärna lämna sverige.

Neil

Med sådana åsikter har du stora chanser till en karriär i SD. Släng ut patrasket från Sverige!

Sen är det bara en fråga om hur man definierar patrask.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt vad det är som är så farligt med att massera snoppen. Man kan ju få alla andra kroppsdelar masserade utan att nån bryr sig.

Avdramatisera könet och låt vem som helst massera vad kunden vill ha masserat. Det är ju förbudet och tabun som gör att det kostar så mycket och som skapar allt hysh,hysh.

Så länge det är vuxna människor och inga tvång inblandade är det ok för min del. och att dom betalar skatt som alla andra.

Är det sån tabu runt könsmassage över hela världen eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt vad det är som är så farligt med att massera snoppen. Man kan ju få alla andra kroppsdelar masserade utan att nån bryr sig.

Avdramatisera könet och låt vem som helst massera vad kunden vill ha masserat. Det är ju förbudet och tabun som gör att det kostar så mycket och som skapar allt hysh,hysh.

Så länge det är vuxna människor och inga tvång inblandade är det ok för min del. och att dom betalar skatt som alla andra.

Är det sån tabu runt könsmassage över hela världen eller?

KÄRRINGAMAFFIAN STYR SVERIGE

VAD FAN VÄNTAR DU DIG

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag mångmiljonär, hög politiker eller hög byråkrat är det ganska naturligt med sekreterare, ja även med s.k. dygnet runt jour.

Är jag en fattig industriarbetare, ungkarl eller lite speciell, då är jag en djävla torsk om jag anlitar en massagetjänst någon gång i veckan.

Detta är moralsverige i ett nötskal.

Svea RIKAS lag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag mångmiljonär, hög politiker eller hög byråkrat är det ganska naturligt med sekreterare, ja även med s.k. dygnet runt jour.

Är jag en fattig industriarbetare, ungkarl eller lite speciell, då är jag en djävla torsk om jag anlitar en massagetjänst någon gång i veckan.

Detta är moralsverige i ett nötskal.

Svea RIKAS lag.

Du är inte mångmiljonär, hög politiker eller hög byråkrat eller hur.

`jag kunde inte låta bli´ :crazy:

jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

En snoppmassage i all enkelhet är det hemskaste man kan tänka sig.

Men att exportera vapen över halva världen för miljarder. det har man inga problem med.

2010 exporterade Sverige krigsmateriel för 13,7 miljarder kronor, vilket är den högsta siffran för svensk vapenexport någonsin. Antalet mottagarländer var 63 stycken vilket även det är en toppnotering.

Vilket är värst. Hur är det med dubbelmoralen?

http://www.svenskafreds.se

Link to comment
Dela på andra sajter

He he snoppmassage är det hemskaste brott som finns.Som Pattaya Nisse sa kärringmaffian styr tyvärr.Titta på Tyskland där är det lagligt,men detta jä...a förbuds Sverige är fantastiskt. :girl_dev:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...