Jump to content
IGNORERAD

thaimassager igen


soi covboy

Recommended Posts

Varför ska man betala för något man kan få gratis??

Istället för att gå till farang bar gå till lokal discotek eller kareoke finns hur många tjejer som helst som vill ha lite roligt utan att ta betalt för det. Glöm inte att kvinnor har också behöv som vi män har.

Min åsikt är att det är bara Muppar som betalar för att ha lite skoj.

Mupparna var roliga . :jester:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    8

  • ban99arne

    7

  • Nisse Hult

    7

  • pensionaren

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Han menar nog dom där kvinnorna som tatuerat ordet prostituerad i pannan för att det inte ska missuppfattas vem dom är. :crazy:

Om inte så står det inskrivet i passet.

Finns mycket tomtar så här i juletider!

Mvh Janne

Tyvärr menar han nog våra fruar vilket borde rendera en avstängning

Link to comment
Dela på andra sajter

Handen på hjärtat, vad spelar det för roll om min f.d. jobbar på en massageanläggning ELLER min nuvarande har gjort detta INNAN eller gör det när vi träffas - det väsentliga är väl vad hon eller vad vi gör när vi blivit ihop ELLER ???

Ni kanske är sådana att ni ALLTID dömer hunden efter håren.

Dessutom är det ju så att ALLA män som är ihop med en Thaia antingen är en horbock eller alkoholist eller bådadera, dessutom är de också ofta kvinnomisshandlare, tyvärr är det en ganska vanlig uppfattning bland "normala" män och kvinnor - hur sant är nu detta påstående???

I början av förra århundradet myntades ordet svensk kvalitet, idag måste man söka sig utomlands för att hitta något motsvarande - typ Japan .När det gäller kvinnor räcker det med att söka sig till Thailand - det är där kvaliteten verkligen finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förbjud importen av prostituerade kvinnor och problemet försvinner :-)

God Jul

Aha,där har vi lösningen på rökningen och alkolism alltså förbjud det så försvinner det :ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket trams från alla prostitutionskramare. Inte konstigt att alla män med thaitjejer har dåligt rykte. Prostitution för inget gott med sig utan bör bekämpas till nästan varje pris.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket trams från alla prostitutionskramare. Inte konstigt att alla män med thaitjejer har dåligt rykte. Prostitution för inget gott med sig utan bör bekämpas till nästan varje pris.

Neil

Hörre du!

Det där med dåligt rykte får stå för dig!

Och jag tycker att det är förvånande (eller egentligen inte förvånande) att killar som inte har något som helst problem att träffa svenska tjejer eller övriga för den delen är emot prostitution.

Vad många inte tycks förstå olika individer olika skäl till olika beteenden.

Sen kan man undra vem som håller på med trams.

När min första fru kom till Sverige för 20 år sedan gick snacket bakom ryggen. Varför åker han till Thailand. Varför tar han inte en svensk tjej. Vad är det för fel på honom.

Det är ingen av dom som förstått att jag i hela livet sneglat mot asiatiska tjejer.

Men fördomar finns det och kommer det alltid att finnas. Det är bara lära sig att leva med dom så blir livet mycket lättare. Och man slipper att likt dig försöka klura ut konspirationsterier till orsaken av dom.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste en undersökning för länge sedan om att det e mest GIFTA män som går till glädjeflickor, dom fick inte tillräkligt där hemma, hua!

Sedan visade man på att även kvinnor gjorde samma sak, fast mest när dom var utomlands, förklaringen var att det var mera ok där!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man betala för något man kan få gratis??

Istället för att gå till farang bar gå till lokal discotek eller kareoke finns hur många tjejer som helst som vill ha lite roligt utan att ta betalt för det. Glöm inte att kvinnor har också behöv som vi män har.

Min åsikt är att det är bara Muppar som betalar för att ha lite skoj.

En tackar för "raggningstipset"

I fortsättningen blir det bara "gratisnuppa" :14:

MVH

Pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörre du!

Det där med dåligt rykte får stå för dig!

Och jag tycker att det är förvånande (eller egentligen inte förvånande) att killar som inte har något som helst problem att träffa svenska tjejer eller övriga för den delen är emot prostitution.

Vad många inte tycks förstå olika individer olika skäl till olika beteenden.

Sen kan man undra vem som håller på med trams.

När min första fru kom till Sverige för 20 år sedan gick snacket bakom ryggen. Varför åker han till Thailand. Varför tar han inte en svensk tjej. Vad är det för fel på honom.

Det är ingen av dom som förstått att jag i hela livet sneglat mot asiatiska tjejer.

Men fördomar finns det och kommer det alltid att finnas. Det är bara lära sig att leva med dom så blir livet mycket lättare. Och man slipper att likt dig försöka klura ut konspirationsterier till orsaken av dom.

Mvh Janne

Kospirationsteorier behövs knappast när man skall förklara varför thaitjejer i Sverige och deras män har dåligt rykte. Tämligen enkla samband. T.ex. på en stor mängd av de thaimassagesalonger som finns i Sverige säljs det sex. Detta leder till att de flesta svenskar ser thaitjejer, framförallt de som bor i sVerige, som luderaktiga samt ser de män som tagit hit dem som lättlurade horkarlar. Trots att sambanden är enkla att se så innebär det förstås inte att svenskarna alltid drar rätt slutsatser. T.ex. En svensk barnfamilj åker till Phuket på två veckors charter och de förfäras över prostutitonen på framförallt Patong. När de kommer hem till Sverige så berättar de hur trevligt de haft trots den mycket omfattande fruktansvärda prostitutionen. Man kan förstå att de drar denna slutsats när Thailand som land delvis helt öppet säljer ut en del av sin unga befolkning men samtidigt så är det sällan svenskar som ondgör sig över prostitutionen i Thailand reflekterar över landets sammanlagda befolkning i relation till den på turistorten, hur många prostituerade det finns i förhållande till landets befolkning, om Thailand har större eller mindre antal prostituerade i relation till jämförbara länder osv.

Jag tycker att det är förvånande att någon normal svensk man tycker det är ok med prostitution. Att prostitution skapar sociala problem för framförallt de som säljer sex bör vara helt solklart för alla män.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket trams från alla prostitutionskramare. Inte konstigt att alla män med thaitjejer har dåligt rykte. Prostitution för inget gott med sig utan bör bekämpas till nästan varje pris.

Neil

Jag håller med Neil fullt ut.

Bra formulerat inlägg.

God Fortsättning på Julen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kospirationsteorier behövs knappast när man skall förklara varför thaitjejer i Sverige och deras män har dåligt rykte. Tämligen enkla samband. T.ex. på en stor mängd av de thaimassagesalonger som finns i Sverige säljs det sex. Detta leder till att de flesta svenskar ser thaitjejer, framförallt de som bor i sVerige, som luderaktiga samt ser de män som tagit hit dem som lättlurade horkarlar. Trots att sambanden är enkla att se så innebär det förstås inte att svenskarna alltid drar rätt slutsatser. T.ex. En svensk barnfamilj åker till Phuket på två veckors charter och de förfäras över prostutitonen på framförallt Patong. När de kommer hem till Sverige så berättar de hur trevligt de haft trots den mycket omfattande fruktansvärda prostitutionen. Man kan förstå att de drar denna slutsats när Thailand som land delvis helt öppet säljer ut en del av sin unga befolkning men samtidigt så är det sällan svenskar som ondgör sig över prostitutionen i Thailand reflekterar över landets sammanlagda befolkning i relation till den på turistorten, hur många prostituerade det finns i förhållande till landets befolkning, om Thailand har större eller mindre antal prostituerade i relation till jämförbara länder osv.

Jag tycker att det är förvånande att någon normal svensk man tycker det är ok med prostitution. Att prostitution skapar sociala problem för framförallt de som säljer sex bör vara helt solklart för alla män.

Neil

Eftersom du synes dra detta som ett faktum för att du och din fru drabbas av dåligt rykte så tolkar jag det som konspirationsteorier.

För övrigt anser jag att detta är upp till var och en. Sen kan du fundera på varför svenska tjejer dras med ryktet som lätfofotade ute i världen? Det säger mer om ryktesspridarna än svenska tjejer!

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha,där har vi lösningen på rökningen och alkolism alltså förbjud det så försvinner det :ahh:

Bra där :police:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Gud bevare mig. SD tycker jag inte om. Jag har en mycket positiv syn på invandring och för mig får gärna lagarna ändras så fler kan komma hit och bygga vårt samhälle. De som beter sig illa behöver dock inte komma hit.

Neil

Jag tror du har missförstått SD lite grann. Jag har aldrig hört att SD klagat på invandring från t.ex. Skandinavien. Däremot vill de begränsa invandringen från lite mer sydliga breddgrader, från kulturer som så att säga inte riktigt passar in. Där passar säkert vissa horkulturer in också, men det kan behövas en stark kraft som du själv, som driver frågan i denna riktning. Just nu ligger fokus mest på muslimer vilket känns lite enögt.

/Siamkap :ironi:

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kospirationsteorier behövs knappast när man skall förklara varför thaitjejer i Sverige och deras män har dåligt rykte. Tämligen enkla samband. T.ex. på en stor mängd av de thaimassagesalonger som finns i Sverige säljs det sex. Detta leder till att de flesta svenskar ser thaitjejer, framförallt de som bor i sVerige, som luderaktiga samt ser de män som tagit hit dem som lättlurade horkarlar. Trots att sambanden är enkla att se så innebär det förstås inte att svenskarna alltid drar rätt slutsatser. T.ex. En svensk barnfamilj åker till Phuket på två veckors charter och de förfäras över prostutitonen på framförallt Patong. När de kommer hem till Sverige så berättar de hur trevligt de haft trots den mycket omfattande fruktansvärda prostitutionen. Man kan förstå att de drar denna slutsats när Thailand som land delvis helt öppet säljer ut en del av sin unga befolkning men samtidigt så är det sällan svenskar som ondgör sig över prostitutionen i Thailand reflekterar över landets sammanlagda befolkning i relation till den på turistorten, hur många prostituerade det finns i förhållande till landets befolkning, om Thailand har större eller mindre antal prostituerade i relation till jämförbara länder osv.

Jag tycker att det är förvånande att någon normal svensk man tycker det är ok med prostitution. Att prostitution skapar sociala problem för framförallt de som säljer sex bör vara helt solklart för alla män.

Neil

Så mycket svammel på så få rader!!!

De flesta svenskar sätter inte våra thaifruar i ett luderkollektiv som du hävdar...

Tror inte heller att det är en allmän uppfattning att vi som har thailänska fruar betraktas som horbockar...

Den svenska barnfamiljen besöker nog inte i första hand barstreetan i Patong, lika lite som en barnfamilj

på besök i sverige väljer malmskillnadsgatan ..

Sexuella tjänster mot betalning finns i alla länder , så Thailand är inget undantag... Det är ok att ha en personlig

uppfattning i frågan,,men förstärk inte med lösa antaganden.

Personligen har jag en mer "liberal uppfattning i frågan...De flesta ensamstående tjejer i Thailand är "tillgängliga"

oavsett om dom jobbar i bar eller på banken...I Thailand kommer ekonomi i först hand och kärleken i andra hand...

Man får titta på de sociala och kulturella skillnaderna ..innan man hävdar konsekvenserna med sociala problem o s v

God jul på dig!

pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Jag håller med Neil fullt ut.

Bra formulerat inlägg.

God Fortsättning på Julen!

Själv förstod jag bara att han var emot det men inte varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja låter hon ha sitt race litar på henne :giggle:

post-3713-0-84965500-1324840486_thumb.jp

post-3713-0-84965500-1324840486_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ok,,så clittan kommer inte hjälpa henne på traven då? :giggle:

Jo för fan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo för fan

Nån hemsida kanske?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nån hemsida kanske?

Håller på med den Men ser på kontot att vissa besökare redan vart där och vad ser jag Raidiray raidiray raidiray tänker hur hur har dessa herrar sökt där :ahh: Ds har ju mina tankar .men om den medlemmen har skvallrat så är det skit

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Alla är välkomna clirre sitter i foajén och lyssnar :read:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

På vad,,,,techno?

Fruntimmers snacket :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man betala för något man kan få gratis??

Istället för att gå till farang bar gå till lokal discotek eller kareoke finns hur många tjejer som helst som vill ha lite roligt utan att ta betalt för det. Glöm inte att kvinnor har också behöv som vi män har.

Min åsikt är att det är bara Muppar som betalar för att ha lite skoj.

Vad fick Mupparna ?? JO Miss Piggy

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...