Jump to content
IGNORERAD

thaimassager igen


soi covboy

Recommended Posts

Vi får starta ett ett nytt intressefora. "Vi som vill ha snoppmassage"

Vad tror ni om det bröder?

post-6160-0-86466100-1324657027.jpg

post-6160-0-86466100-1324657027.jpg

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 124
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    8

  • ban99arne

    7

  • Nisse Hult

    7

  • pensionaren

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Och självklart gäller samma för ev snippmassage också. :aikido:

Snipp och snopp = samma regler

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

jag börjar bli djävlig trött på oseriösa thaimassager som finns nu. vänsterprasslet ringde för en stund sen och berättade att hon drog en handjagare på en kund 500 kr. och det var en bekant till mig det var ju surt men som man bäddar får man ligga men jag undrar om man ska börja namnge butiksnamnen eller bara stadsdel som är oseriösa för min del gäller det stadsdelar . det här ligger nära haninge centrum mvh

Men varför namnger du inte dig själv som vänsterprasslare? Ja visst ja, sådant har vi ju stalkers till här på forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen nu kycklingen. Var har du din humor? :censored:

Kolla i annan tråd :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen nu kycklingen. Var har du din humor? :censored:

Jag blandade ihop ditt nick med nån annan, därför kände jag mig tvungen att ta bort det jag skrev.

Sorry. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blandade ihop ditt nick med nån annan, därför kände jag mig tvungen att ta bort det jag skrev.

Sorry. :)

Inga problem Kycklingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med sådana åsikter har du stora chanser till en karriär i SD. Släng ut patrasket från Sverige!

Sen är det bara en fråga om hur man definierar patrask.

/Siamkap

Nej Gud bevare mig. SD tycker jag inte om. Jag har en mycket positiv syn på invandring och för mig får gärna lagarna ändras så fler kan komma hit och bygga vårt samhälle. De som beter sig illa behöver dock inte komma hit.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om dubbelmoral tycker jag USA tar priset.

Säljer och har mest vapen och med en sträng syn på sex men var tillverkas det mest porrfilmer.

Tillbaka till frågan

Lite handmassage skadar väl inte någon?

Finns många ensamma här i världen och vi skall väl inte missunna dem lite lycka och närhet.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tycker inte heller det är så hemskt med lite chackwowande. Snoppen är ju en kroppsdel som också behöver masseras för att kroppen ska må bra :)

Link to comment
Dela på andra sajter

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte heller det är så hemskt med lite chackwowande. Snoppen är ju en kroppsdel som också behöver masseras för att kroppen ska må bra :)

Så om din eventuella framtida tjej,fru kom hit och runkade av gamla snoppar mot betalning , så skulle du tycka det var ok ? :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Så om din eventuella framtida tjej,fru kom hit och runkade av gamla snoppar mot betalning , så skulle du tycka det var ok ? :nyam:

Så alla som jobbar med sånt måste vara gifta då? Jag tycker det finns värre saker att lägga sin moral på än om massage innebär att hela kroppen stimuleras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så alla som jobbar med sånt måste vara gifta då? Jag tycker det finns värre saker att lägga sin moral på än om massage innebär att hela kroppen stimuleras.

Du svarade inte på min fråga. Sen så är väl dom flesta som kommer hit antingen gifta eller här på besöksvisum för att deras kille tagit hit dom. Men även jag har inget emot en HEL kroppsmassage. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du svarade inte på min fråga. Sen så är väl dom flesta som kommer hit antingen gifta eller här på besöksvisum för att deras kille tagit hit dom. Men även jag har inget emot en HEL kroppsmassage. :rolleyes:

Det är ju en hypotetisk fråga, så länge som det är olagligt så är det ju ett klart nej. Skulle du kunna vara gift med en kvinnlig urolog? Hon tar ju också män på snoppen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju en hypotetisk fråga, så länge som det är olagligt så är det ju ett klart nej. Skulle du kunna vara gift med en kvinnlig urolog? Hon tar ju också män på snoppen.

ok, så om det var lagligt skulle det vara ok då ? Nej, jag tror inte det skulle vara det. Kvinnlig urolog, hmm har aldrig tänkt på det, men jag tycker inte att det känns som samma sak. Men kanske skulle jag det. Hon lär ju inte få samma rykte som en avrunkare om man säger så.

Hur kul skulle det vara att gå ner för gatan med en tjej som det snackas om på ett negativt sätt ? Eller på omvägar höra att din fru eller tjej runkade av den gubben häromdagen och en annan igår.

God Jul Knasen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

ok, så om det var lagligt skulle det vara ok då ? Nej, jag tror inte det skulle vara det. Kvinnlig urolog, hmm har aldrig tänkt på det, men jag tycker inte att det känns som samma sak. Men kanske skulle jag det. Hon lär ju inte få samma rykte som en avrunkare om man säger så.

Hur kul skulle det vara att gå ner för gatan med en tjej som det snackas om på ett negativt sätt ? Eller på omvägar höra att din fru eller tjej runkade av den gubben häromdagen och en annan igår.

God Jul Knasen. :)

:rotfl: Det är ju för att vi är lever i moralens högborg som säger att det är äckligare att massera en snopp än ett par skitiga fötter ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,fy f-n för att massera fötter när man kan massera annat som förhoppningsvis inte luktar lika illa som mina :ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl: Det är ju för att vi är lever i moralens högborg som säger att det är äckligare att massera en snopp än ett par skitiga fötter :wink:

Det finns ju dom som tänder på skitiga fötter också. :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det finns ju dom som tänder på skitiga fötter också. :P

Exakt, förbjud fotmassage också, i moralens namn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man bör nog inte kräva mer av tjejen än man gör av sig själv. Visst har jag tidigare levt monogamt kanske jag också kan ha rätt att kräva något liknande av min blivande fru.

Har man varit i Bangkok eller Pattaya och verkligen levt runt, doppat snorren både här och där, inte fan kan man väl då kräva att tjejen ska vara oskuld, jag skulle i alla fall inte göra det.

Många gånger är det väl så, att det man inte vet om far man heller inte illa av, å andra sidan är väl proffshjälp att föredra när man ändå ska satsa massa pengar på en okänd varelse (ospelat kort) ELLER ???

Min fru och jag var eller är i alla fall lika goda kålsupare, hitintills har det fungerat i närmare 30 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...