Jump to content
IGNORERAD

farang+thaitjej=mes ?


chockdii

Recommended Posts

Ja, är det bara jag som känner så att många gubbar/snubbar/grabbar blir förvandlade till riktiga tofflar när dom träffar en thaitjej(eller en svenska också för den delen), man kan inte längre gå ut med grabbarna en helkväll utan att hon ska komma din och "kolla läget" etc.

Många törs heller inte sätta ner foten och säga att "nu gör vi såhär" etc, vad kommer rädslan ifrån ?

Ska man dra ut med en thaitjejj drar jag hellre till thaiställen där dom kör lite livemusik, har god mat etc dessutom är det billigare där än i beerbarsen etc.

Men huvudfrågan är, varför tofflar ni ? för att ni vill eller är det av rädsla eller vad ?

(hoppas ni har arbetsskorna på er för jag har en känsla av jag kommer trampa på många ömma tår..)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 106
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • chockdii

    11

  • Pattayanisse

    10

  • stefan5300

    5

  • SatanG

    5

Mest aktiva i denna tråd

Jag brukar fråga min hund va han tycker och då får jag några Voff Voff till svar, ungefär som din fråga!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man kära i varandra så litar man väl på varanda och behöver inte umgås 24/7 ?

Du frågade ju inte om att lita på varandra, utan varför vi blev tofflar och inte ville/kunde gå ut med grabbarna :) Vi kanske hellre vill umgås med våra respktive än att gå ut och supa med grabbarna.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man kära i varandra så litar man väl på varanda och behöver inte umgås 24/7 ?

Ställ den frågan till TGF :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är man kära i varandra så litar man väl på varanda och behöver inte umgås 24/7 ?

Fast är man nykära så vill man ju kanske umgås 24/7 till en början :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag frågat hunden igen, han säger fortfarande VOFF VOFF och undrar vem som avses, trådskapartoffeln eller de som han käkade upp när han var valp!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att inte relationsexperten BTT är kvar här, annars hade du garanterat fått ett svar på din fråga :)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, är det bara jag som känner så att många gubbar/snubbar/grabbar blir förvandlade till riktiga tofflar när dom träffar en thaitjej(eller en svenska också för den delen), man kan inte längre gå ut med grabbarna en helkväll utan att hon ska komma din och "kolla läget" etc.

Många törs heller inte sätta ner foten och säga att "nu gör vi såhär" etc, vad kommer rädslan ifrån ?

Ska man dra ut med en thaitjejj drar jag hellre till thaiställen där dom kör lite livemusik, har god mat etc dessutom är det billigare där än i beerbarsen etc.

Men huvudfrågan är, varför tofflar ni ? för att ni vill eller är det av rädsla eller vad ?

(hoppas ni har arbetsskorna på er för jag har en känsla av jag kommer trampa på många ömma tår..)

Rädda för att förlora musen

Vad fan trodde du

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag frågat hunden igen, han säger fortfarande VOFF VOFF och undrar vem som avses, trådskapartoffeln eller de som han käkade upp när han var valp!

Förstår inte vad du menar.försöker du likna en thai med en hund(vilket inte är att rekommendera.) eller försöker du säga att :

Ja, jag är en toffel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att inte relationsexperten BTT är kvar här, annars hade du garanterat fått ett svar på din fråga :)

Ja, visst är det :) men nu vill jag ha tofflarna och icketofflarnas synpunkter.långlt ifrån alla är ju en toffel men många är det.och många av dom sitter med huvudet i sanden..

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte vad du menar.försöker du likna en thai med en hund(vilket inte är att rekommendera.) eller försöker du säga att :

Ja, jag är en toffel.

Tja, Du måste väl ha egen erfarenhet av detta annars är det väl ingen idé att dryfta frågan?

Sen har du ju redan lagt ribban med ditt löfte om att axla BTT:s fallna mantel!

Och han var ungefär på samma våglängd som min hund, intelligensmässigt vete fan om han inte va tvåa!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu är det ju så att när jag åker till Sverige i 3-4 månader på sommaren och jobbar, så inte fan ringer jag till frugan i Thailand och frågar om jag får gå ut med kompisarna och dricka pilsner. :nono::not_i:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Synd att inte relationsexperten BTT är kvar här, annars hade du garanterat fått ett svar på din fråga :)

Ja man saknar den token :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, Du måste väl ha egen erfarenhet av detta annars är det väl ingen idé att dryfta frågan?

Sen har du ju redan lagt ribban med ditt löfte om att axla BTT:s fallna mantel!

Och han var ungefär på samma våglängd som min hund, intelligensmässigt vete fan om han inte va tvåa!

Skillnaden mellan mig och btt är dock att jag tillbringar mina nätter i barerna och inte utanför 7/11an ;)

Varför inte svara på min ursprungliga fråga istället för att svamla ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du går ut ensam i Thailand(utan din TGF) så är det säkrast att sitta på "landmineavstånd" från närmaste leende thaidam,och har du inte upplevt det så tycker jag du ska pröva :crazy: Garanterat en obekväm upplevelse :13:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du går ut ensam i Thailand(utan din TGF) så är det säkrast att sitta på "landmineavstånd" från närmaste leende thaidam,och har du inte upplevt det så tycker jag du ska pröva :crazy: Garanterat en obekväm upplevelse :13:

Det är ju just här man måste sätta ner foten och sluta toffla.

Ofta när man är ute bland barerna är allt hon gör att vänta på att få gå därifrån..varför gjorde hon inte något helt annat från början istället ?

Observera att detta inte specifikt gäller för barbesök, utan många blir ju tofflar på alla möjliga sätt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden mellan mig och btt är dock att jag tillbringar mina nätter i barerna och inte utanför 7/11an :wink:

Varför inte svara på min ursprungliga fråga istället för att svamla ?

Det kan jag inte för jag har aldrig upplevt det!

En upplevelse jag missat, shit happens!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju just här man måste sätta ner foten och sluta toffla.

Ofta när man är ute bland barerna är allt hon gör att vänta på att få gå därifrån..varför gjorde hon inte något helt annat från början istället ?

Observera att detta inte specifikt gäller för barbesök, utan många blir ju tofflar på alla möjliga sätt..

De måste ju se till att inte någon annan snor deras investering :14:Hur många gånger sitter du och skrattar på jobbet??

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ja, är det bara jag som känner så att många gubbar/snubbar/grabbar

blir förvandlade till riktiga tofflar när dom träffar en thaitjej (eller en svenska också för den delen),

Att trygga och självständiga män skulle bli förvandlade till tofflar när de äntligen blir ihop med en kvinna är nog en villfarelse. Epitetet ”Toffelhjälte” är oftast inget beteende som bara plötsligt uppstår ur tomma intet. Denna lilla självförnekande egenhet drogs nog karlarna med redan innan de träffade sin lilla darling, men då var det istället deras mamma som kastade en moderlig skugga över det sviktande självförtroendet.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

De måste ju se till att inte någon annan snor deras investering :14:Hur många gånger sitter du och skrattar på jobbet??

Sen är ju frågan om det är han eller hon som "investerat" ? borde väl i dom flesta fall vara han som investerat i henne ?

Du menar att det egentligen är han som håller koll på henne ? interessant isåfall..

Verkar inte krypit upp några storkar ur sandhögarna ännu, kom fram och förklara detta toffelbeteende!!!! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Sen är ju frågan om det är han eller hon som "investerat" ? borde väl i dom flesta fall vara han som investerat i henne ?

Du menar att det egentligen är han som håller koll på henne ? interessant isåfall..

Verkar inte krypit upp några storkar ur sandhögarna ännu, kom fram och förklara detta toffelbeteende!!!! :wink:

Man får väl anta att även thaitjejer har fördomar och är misstänksamma av sig gentemot faranger. Här på MPR tex är ju många snabba med att döma ut thaitjejer som golddiggers och att allt handlar bara om pengar etc :blah: Som grundar sig i att en del berättar om tråkiga upplevelser.

Men hur tror du inte skvallret går bland thaitjejerna om otrogna faranger då? Har själv sett faranger som jag vet har fru och barn inte tveka en sekund att bedra sin fru så fort tillfälle ges och mannen hamnar i en bar.

Så om hon kommer och kollar läget är väl inte konstigare att farangen är misstänksam när det gäller pengar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...