Jump to content
IGNORERAD

Speed-photo


Farang

Recommended Posts

Om ni missar något så går det ju att titta igen  :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kim, kan detta vara en bra idé?  :crazy:

He he. det var en praktiskt skjutjärnseldskamerarem. Men jag tror nog jag klarar mig utan.

Killens kamera skulle jag däremot inte ha något att emot att lägga vantarna på.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

...och här bloggar vår nye hjälte  :50:

http://fotomicke.blogg.se/

/ENis

Åh det var tusan, ser att killen faktiskt passerar bara 2-3 hundra meter från vårt hem på denna tub.  :shocked2:

Får i fortsättningen hålla ögonen öppna efter denna, som det verkar, otroliga fototekniknörd.  :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

ha ha.. det här var ju praktiskt. Bära omkring på 4 kamerahus á 15 000 styck bara för att slippa byta objektiv och därmed riskera att få in damm på sensorn.  :)

Vilken kille..  :thumbsup:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

ha ha.. det här var ju praktiskt. Bära omkring på 4 kamerahus á 15 000 styck bara för att slippa byta objektiv och därmed riskera att få in damm på sensorn.  :)

Vilken kille..  :thumbsup:

Tyckte innehållet i väskan var.  :ahh:

Blir en kompaktkamera för mig nästa gång med, bär omkring på den i fickan med ett extra-batteri.

Tar ingen plats, väger ingenting och medför att jag faktiskt tar lite bilder ibland...  :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast å andra sidan så tar killen otroligt bra bilder. Å är yrkesfotograf så grejor och pinaler i mängd behövs nog.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
bob_builder

hahahaha han är för rolig

Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...