Jump to content
IGNORERAD

Kursen


pensionaren

Recommended Posts

Vad tror ni händer med bahten när nu notan efter översvämmningarna ska betalas???

6-7 battingar för en krona hade smakat "fågel"

MVH

Pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tror ni händer med bahten när nu notan efter översvämmningarna ska betalas???

6-7 battingar för en krona hade smakat "fågel"

MVH

Pensionaren

55555

Det hade sutit fint förstås men jag är nöjd om jag får 4.5 för en krona.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tror ni händer med bahten när nu notan efter översvämmningarna ska betalas???

6-7 battingar för en krona hade smakat "fågel"

MVH

Pensionaren

Jomenvisst vore det skoj, men jag är mera orolig för att Euron kollapsar och att då SEK som är en liten skvalpvaluta rasar med i bara farten.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Statisktit sett det senaste halvåret har SEK klarat sig riktigt bra jämfört med euro

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jomenvisst vore det skoj, men jag är mera orolig för att Euron kollapsar och att då SEK som är en liten skvalpvaluta rasar med i bara farten.

Fritz..

Hemsk tanke. Jag kan se sommarens två månaders resa försvinna all världens väg om detta sker. Tyvärr inte något osannolikt scenario.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemsk tanke. Jag kan se sommarens två månaders resa försvinna all världens väg om detta sker. Tyvärr inte något osannolikt scenario.

Neil

Har också tänkt åka i sommar. Tänk inte sådana hemska tankar.

Vi får hjälpas åt att hålla tummarna istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken ?

Fritz..

Jag tänkte på dom 2 som ska till Thailand i sommar och var rädda kronan skulle rasa då kan dom ju köpa lite bath nu

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

För vissa på detta forum är SLU guldvärd.

Att kunna förutspå kursen 2021 skulle vara fint

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni osäkra köp lite valuta nu

Måste spara ihop pengar först. När tjejen inte har en inkomst så blir det lite knapert. Alternativt kan vi åka ändå och hänga på byn den mesta av tiden samt dryga ut kassan genom att ställa upp som jordbruksarbetare var dag. Men det låter i och för sig inte så kul.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...