Jump to content
IGNORERAD

flyga med turkish air


soi covboy

Recommended Posts

jag undrar om om hur det att åka med turken ? hur är flygplatsen i isanbul maten ombord vilken typ av kärra ? tackar så länge mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • L64

    5

  • stefan5300

    3

  • Kenneth4618

    3

  • husse

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vet inte, men dom har fått pris för bästa europeiska flygbolag 2011 och vad jag vet så har dom moderna plan, googla på deras hemsida så ser du vilka plan och vilka utmärkelser dom fått..

Vi ska också åka med dom i vinter, håller just nu på och försöker seata oss så vi inte hammnar i monkeyklass

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.maipenrai.se/forum/t/12322-turkish-airline/page__st__30

Skriv Turkish Airlines i sökrutan uppe till höger så får du flera länkar till existerande trådar. Den ovan är bara en av flera.

Själv flyger jag gärna med turken.

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, men dom har fått pris för bästa europeiska flygbolag 2011 och vad jag vet så har dom moderna plan, googla på deras hemsida så ser du vilka plan och vilka utmärkelser dom fått..

Vi ska också åka med dom i vinter, håller just nu på och försöker seata oss så vi inte hammnar i monkeyklass

Kan man seata sig bort från monkeyklass , borde väl nästan till en uppgradering tycker jag

Link to comment
Dela på andra sajter

jag undrar om om hur det att åka med turken ? hur är flygplatsen i isanbul maten ombord vilken typ av kärra ? tackar så länge mvh

Frugan flög med dom den 22/11. Hon tyckte det var bra. Bra flygplats och bra plan och personal. Då måste det vara okey för tidigare har allt som inte hetat Thai varit totalt värdelöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med dem i morgon, återkommer med rapport

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Åker med dem i morgon, återkommer med rapport

Va fan! Pizza, öl och irish coffee i kväll och Thailandsresa i morrn, försöker du djävlas med oss andra stackare? :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Va fan! Pizza, öl och irish coffee i kväll och Thailandsresa i morrn, försöker du djävlas med oss andra stackare? :rotfl:

Fick ju vara hemma å jobbe när du var ner och gottade dig sist B)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fick ju vara hemma å jobbe när du var ner och gottade dig sist B)

Jo det har du ju rätt i, trevlig resa och glöm inte kameran! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Inget som helst fel på turkarna nya plan bra mat , men helvetes dyr pilsner i Istanbul

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var mycket nöjd med turkarna när jag flög med dem i oktober, bra mat och bra service.

Jag hann med en bira i Istanbul med innan det var dags att byta plan.

TV i stolsryggarna och ett litet välkomstpaket med uppblåsbar nackkudde (tror jag), "ögonbindel" tandborste och tandkräm i ekonomiklass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ett av de bästa alternativen, har nog provat en 8-9 st. förutom Thai!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips är att åka med Lufthansa

Bokade från GBG via Frankfurt till Bangkok

Det bästa av allt är att sträckan Frankfurt Bangkok körs med Thai Airways oftast syns när man söker resa . Betalade 9400 ska va borta 2 månader men har sett att de finns resor på 2-3 veckor för 7500 då får man ju riktig mat och slipper sitta som en sardin som när jag flög med Tui fly de va de sämsta bolag jag åkt med ,dessutom är taxshopen laddat med billig sprit i Frankfurt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips är att åka med Lufthansa

Bokade från GBG via Frankfurt till Bangkok

Det bästa av allt är att sträckan Frankfurt Bangkok körs med Thai Airways oftast syns när man söker resa . Betalade 9400 ska va borta 2 månader men har sett att de finns resor på 2-3 veckor för 7500 då får man ju riktig mat och slipper sitta som en sardin som när jag flög med Tui fly de va de sämsta bolag jag åkt med ,dessutom är taxshopen laddat med billig sprit i Frankfurt

Nu var det väl turkarna den här tråden handlade om??

Sent with Tapatalk 4 ifån

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var det väl turkarna den här tråden handlade om??

Sent with Tapatalk 4 ifån

Det finns många turkar i Tyskland... ;-)

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Trivdes jättebra med Turkarna i April.

Och nu när jag ändå var på Landvetter så tänkte jag fixa seatingen här på deras kontor eftersom dom inte svarar på mail.

Gick inte så bra, 1 vecka innan avgång dvs 19 Januari kan vi försöka fixa platser var svaret.

Precis som Thai, bra ibland på en del saker och suger ba*le på andra saker.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringde till Turkarnas kontor och fixade seatingen 3 månader innan avresa, inga problem.

Sent with Tapatalk 4 ifån

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trivdes jättebra med Turkarna i April.

Och nu när jag ändå var på Landvetter så tänkte jag fixa seatingen här på deras kontor eftersom dom inte svarar på mail.

Gick inte så bra, 1 vecka innan avgång dvs 19 Januari kan vi försöka fixa platser var svaret.

Precis som Thai, bra ibland på en del saker och suger ba*le på andra saker.

Men varför inte fixa vad du vill sitta när du bokar biljetten, det har alltid fungerat för mig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men varför inte fixa vad du vill sitta när du bokar biljetten, det har alltid fungerat för mig.

För att då skall dom käcka små internetbyråerna ha ett par hundra för extra service...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ringde till Turkarnas kontor och fixade seatingen 3 månader innan avresa, inga problem.

Sent with Tapatalk 4 ifån

Får testa o ringa, sist gick det bra via mail 1 månad innan.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Telefon nummer till turkarna i fjöllträsk 08 797 7258 om du inte har det. :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Trivdes jättebra med Turkarna i April.

Och nu när jag ändå var på Landvetter så tänkte jag fixa seatingen här på deras kontor eftersom dom inte svarar på mail.

Gick inte så bra, 1 vecka innan avgång dvs 19 Januari kan vi försöka fixa platser var svaret.

Precis som Thai, bra ibland på en del saker och suger ba*le på andra saker.

När åker du? vi åker med dom den 24/1 visserligen från arlanda

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

För att då skall dom käcka små internetbyråerna ha ett par hundra för extra service...

så du menar att det skulle kosta mycket mer för dig att boka plats för dig och din lilla teddybjörn när du bokar din biljett.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi åkte så gick det att checka in via internet 24 timmar innan

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...