Jump to content
IGNORERAD

Biljetterna släppta till Black Sabbath!


Jokern

Recommended Posts

Nu är biljetterna släppta.

Köpte 4 st i morse till spelningen i stockholm 25/5 2012.

Ska bli superkul. :)

Spelar dom i FLEN ?

:crazy::thumbsup::crazy:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

!9 Augusti 1983 var min första konsert,bandet var Black Sabbath som då bestod av Tony Iommi (gitarr), Geezer Butler (bas), Bill Ward (trummor) och Ian Gillan sång, Snackade precis med min systerson,han hade beställt biljetter till spelningen i Maj,han sa att dom tog slut i både Norge,Finland och Sverige ganska snabbt. Han ville helst ha biljett till Oslo men dom var redan slut när han kom fram på telen ca 15min efter att dom släppte biljetterna,så nu blev det Stockholm-Skulle varit kul och se detta .

Link to comment
Dela på andra sajter

På ticnet.se finns fortfarande biljetter kvar. :)

Ofan,ja han sa iof att senare när han kolla gick det inte längre beställa biljetter så man satt brevid varandra.Men Oslo och Helsingfors tog tydligen slut snabbt? Skulle ju helt klart vara nostalgi och gå på spelningen,men nu har man så mycket annat som antagligen sätter stopp för det,jobb o sånna tråkiga grejer,men jag ska kolla upp detta.Tänk och höra och se

http://youtu.be/-JoSIGGOGZQ

Link to comment
Dela på andra sajter

!9 Augusti 1983 var min första konsert,bandet var Black Sabbath som då bestod av Tony Iommi (gitarr), Geezer Butler (bas), Bill Ward (trummor) och Ian Gillan sång, Snackade precis med min systerson,han hade beställt biljetter till spelningen i Maj,han sa att dom tog slut i både Norge,Finland och Sverige ganska snabbt. Han ville helst ha biljett till Oslo men dom var redan slut när han kom fram på telen ca 15min efter att dom släppte biljetterna,så nu blev det Stockholm-Skulle varit kul och se detta .

Var det Gillan som sjöng då?

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland släpper de på lite biljetter efter värsta rusningen. Alltid en bra idé att titta in på Ticnet på eftermiddagen om man blev utan på morgonen vid släppet. Det kommer bli en toppenspelning!!!

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det Gillan som sjöng då?

Jodå det var Gillan som sjöng,det lät lite mycket Deep Purple ibland men som jag minns det så var det jäkligt bra ändå :thumbsup:

Såg Gillan igen 85 med Deep Purple och där passade ju hans röst bättre.Men Dio i Black Sabbath va ju helt ok tex denna låt

http://youtu.be/4EL67mjv1nM

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå det var Gillan som sjöng,det lät lite mycket Deep Purple ibland men som jag minns det så var det jäkligt bra ändå :thumbsup:

Såg Gillan igen 85 med Deep Purple och där passade ju hans röst bättre.Men Dio i Black Sabbath va ju helt ok tex denna låt

http://youtu.be/4EL67mjv1nM

Jag såg också Deep Purple 85. Mellankonserten av de tre dom körde på isstadion i Sthlm. Dio är en riktig gammal favorit. :thumbsup:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillan sjöng väl på Born again skivan,den va inte värst bra tyckte iaf jag,Sabbath körde ju även denna när Gillan var med .Nej jag tycker nog att Sabbath var bäst med Ozzy och dom 2skivorna med Dio på sång enligt min smak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...