Jump to content
IGNORERAD

5.480:- Bkk sugen?


RogeriGBG

Recommended Posts

:whistle::drunk:

Höstlovsspecial till Bangkok  fr: 5480:-

Passa på! Just nu kan vi erbjuda ett specialpris till Bangkok under höstlovet:

Res ut (via Köpenhamn) 19/10, 22/10, 27-28/10 eller 30/10.

Res hem (direkt till Stockholm) 28/10, 31/10,2/11,4/11, 7/11 eller 11/11.

Boka mellan 13-21 september. Om du inte bor i Stockholm tar du dig enkelt med SAS inrikesflyg till Stockholm. Boka på www.sas.se

Kampanjpris från Stockholm från 5.480:-

http://www.sas.se/te...=X6589&vst=true

Link to comment
Dela på andra sajter

Och är priserna inkl. skatten eller ej?..priser som inte är inklusive skatt är helt ointressant och falsk marknadsföring tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Och är priserna inkl. skatten eller ej?..priser som inte är inklusive skatt är helt ointressant och falsk marknadsföring tycker jag.

Det är omöjligt att ange priserna inklusive skatt då skatten ändrar sig dag för dag.

Således måste man ange priserna utan skatt. Däremot skall man naturligtvis tydligt upplysa om att skatten tillkommer.

Själv brukar jag, vid en förfrågan, alltid ange priset utan skatt, samtidigt som jag upplyser om vad skatten för dagen är.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är omöjligt att ange priserna inklusive skatt då skatten ändrar sig dag för dag.

Således måste man ange priserna utan skatt. Däremot skall man naturligtvis tydligt upplysa om att skatten tillkommer.

Själv brukar jag, vid en förfrågan, alltid ange priset utan skatt, samtidigt som jag upplyser om vad skatten för dagen är.

MVH Nonki

Det är så jag menar att det ska fungera.

När jag handlar mina resor på Siam Travel så upplyser han alltid om detta så man behöver aldrig känna sig lurad när man väl ska betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

Antar  att skatten är inräknad  :glasses: ( tror det är lag på det EJ säker)

Men sen får man ju vänta till Lördag&se om det stämmer åxå  :whistle:

:rules:Boka mellan 13-21 september :rules: .  står det ju

Men om allt stämmer så är det ju ett bra pris :morgon::drunk::lol::party:

Tänkte vilket som skicka in  så ser dom som har möjlighet

själv får man vänta 1 1/2 mån  till  men  sen :party::drunk::morgon::party::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte att det är ett speciellt bra pris faktist, framför allt inte eftersom man måste ta sig till Köpenhamn och från Stockholm på tillbakavägen, kostar ju en slant och så kan man ju maximalt vara borta 3 veckor om man lyckas få plats på första utresedagen 19 Okt och hem sista hemresedagen 11 Nov.

Lägg till ett par tusingar så kan man vara borta åtminstone 1 månad och avresa från GBG.

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tycker inte att det är ett speciellt bra pris faktist, framför allt inte eftersom man måste ta sig till Köpenhamn och från Stockholm på tillbakavägen, kostar ju en slant och så kan man ju maximalt vara borta 3 veckor om man lyckas få plats på första utresedagen 19 Okt och hem sista hemresedagen 11 Nov.

Lägg till ett par tusingar så kan man vara borta åtminstone 1 månad och avresa från GBG.

Mvh Swippe

Swippe du missuppfattar nog det där, det är via Köpenhamn från Arlanda. :yes:

Alltså inte direktflyg på dit resan.

mvh lh

 

Mvh l.h

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Swippe du missuppfattar nog det där, det är via Köpenhamn från Arlanda. :yes:

Alltså inte direktflyg på dit resan.

mvh lh

 

Aha, det borde jag kanske fattat :crazy::kort:

Men jag antar att biljetten till/från Arlanda (om man bor närmare GBG) inte ingår i priset 5480,-? Då blir det ju fortfarande rätt dyrt för att kunna vara borta max 3 veckor. Eller är det nåt mer jag missat? :oh:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är inkl skatt så jag slog till

[attachment=1]

Trodde du bara åkte med Thai! :kort::y15:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Trodde du bara åkte med Thai! :kort::y15:

Mvh Swippe

japp ville bara ha lite reaktioner och det kom he he , men man kanske skulle boka en biljett med sas fast är ju en jävla omväg via köpenhamn

och sedan deras hårda plaststolar fast man kan ju ta med en sittdyna he he men dagflyg hem nä blir nog inget

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

japp ville bara ha lite reaktioner och det kom he he , men man kanske skulle boka en biljett med sas fast är ju en jävla omväg via köpenhamn

och sedan deras hårda plaststolar fast man kan ju ta med en sittdyna he he men dagflyg hem nä blir nog inget

Flög med SAS Airbus på senaste resan, satt bekvämare än i Thais utslitna Recarostolar :yes:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Flög med SAS Airbus på senaste resan, satt bekvämare än i Thais utslitna Recarostolar :yes:

Thais stolar är inte utslitna.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Quote

japp ville bara ha lite reaktioner och det kom he he , men man kanske skulle boka en biljett med sas fast är ju en jävla omväg via köpenhamn

och sedan deras hårda plaststolar fast man kan ju ta med en sittdyna he he men dagflyg hem nä blir nog inget

Sån jävla omväg är det inte att flyga via Cph. Tar en timme extra.

That´s it!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Thais stolar är inte utslitna.

MVH Nonki

Tjabba Nonki.

Får jag välja mellan SAS och Thai, tar jag hellre Thai. Detta valet gör jag på grund av avgångs samt ankomsttiderna. Jag landar hellre tidigt på morgonen med Thai än vid 2-3 på eftermiddagen med SAS. Men när det gäller stolarna så ligger Thai i lä, bifogar här en bild från boskapsklassen på Airbus.

IMG_0618.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sån jävla omväg är det inte att flyga via Cph. Tar en timme extra.

That´s it!

ja då gör du det bra eftersom bara sthlm-köpenhamn tar 1 tim och 10 min + planbyte + köpenhamn -bkk tar lite längre tid också

  så omvägen blir ca 2 ,5 timmar sedan vill jag inte flyga dagtid

ps mkt ironi vad jag skriver så häng inte upp er för mkt på det en del tycker så en del tycker si ds

sasbyte.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjabba Nonki.

Får jag välja mellan SAS och Thai, tar jag hellre Thai. Detta valet gör jag på grund av avgångs samt ankomsttiderna. Jag landar hellre tidigt på morgonen med Thai än vid 2-3 på eftermiddagen med SAS. Men när det gäller stolarna så ligger Thai i lä, bifogar här en bild från boskapsklassen på Airbus.

IMG_0618.jpg

Om flygtiderna håller jag med dig Farang tycker det är piss att landa mitt på dagen i bkk , men vad är det som är så bra med sas plaststolar ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om flygtiderna håller jag med dig Farang tycker det är piss att landa mitt på dagen i bkk , men vad är det som är så bra med sas plaststolar ??

Jag satt bra i dom, bättre än i Thai's, och så har dom film och TV-spel för att döda flygtiden

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag satt bra i dom, bättre än i Thai's, och så har dom film och TV-spel för att döda flygtiden

ok jag hoppas inte thai sätter in skärmar i sina plan vill sova när jag flyger så skönt att slippa ha folk omkring sig som

spelar spel he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...