Jump to content
IGNORERAD

Virus i datorn till minne


L200

Recommended Posts

Nja, givetvis har jag läst det, och jag läser det som ett "ledande påstående" utan tvekan!.

Skyll inte mig för vad du tolkar in i vad andra säger då. Dom tolkningarna ligger på ditt eget ansvar.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    55

  • Tallviking

    45

  • Soengsang

    17

  • Singha711

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Som vanligt läser du inte det man skrivet

Jag skrev att du VET inte med säkerhet att du INTE har virus eller trojan, inte att du hade det !

Det jag vet med säkerhet är att du är en besserwisser av rang.

Alla dagar i veckan väljer jag en Mac för risken att ett virus/trojan infekterar datorn är minimal jämfört mot en dator med M$.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Och skillnaden i betydelse är ... ?

Sluta diskutera om Tomurdoc och hans eventuella problem.

Bara för att du har problem med din herpes så behöver inte folk ha problem med deras datorer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som PC användare kan jag bara säga att det hade varit skönt om Windows var lika säkert mot virusangrepp som Apple är.

Orsakerna att jag inte kör Mac är priset som jag tycker är för högt och det begränsade utbudet av datorer som får köras med MacOs.

En massa fler människor skulle köra MacOs, bara det var tillåtet att köra på annat än Apple datorer, jag har sneglat mot att fixa en Hackintosh dator, men PC duger fint för mej.

Sen har jag en massa emot "Sektbeteendet" bland Applefolket, men det kan jag ha missuppfattat :13:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta diskutera om Tomurdoc och hans eventuella problem.

Bara för att du har problem med din herpes så behöver inte folk ha problem med deras datorer.

Slut på vanliga logiska argument ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Slut på vanliga logiska argument ?

Vad menar du? Är det för att jag säger att du har problem med herpes? Det är nog mest troligt ett faktum.

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

[size=5]Det jag vet med säkerhet är att du är en besserwisser av rang.[/size]

Alla dagar i veckan väljer jag en Mac för risken att ett virus/trojan infekterar datorn är minimal jämfört mot en dator med M$.

Haha.. Kan inte hålla med mer ...men...It takes two to tango. :wink: . Sammanfattat : lika barn leka bäst :P

Fight :11:

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Slut på vanliga logiska argument ?

Det går kanske inte att diskutera logiskt med besserwissers som aldrig kan erkänna sina fel.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jag vet med säkerhet är att du är en besserwisser av rang.

Alla dagar i veckan väljer jag en Mac för risken att ett virus/trojan infekterar datorn är minimal jämfört mot en dator med M$.

Jag skulle också välja Mac om risken för virus och trojaner var det enda som styrde valet

Tyvärr finns massor av andra faktorer som styr valet.

Eller kan det vara så att de flesta företag i världen är korkade och inte begriper bättre .

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du? Är det för att jag säger att du har problem med herpes? Det är nog mest troligt ett faktum.

Kan ett "faktum" vara "troligt" ?

Då är det väl inte ett "faktum" ... :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag skulle också välja Mac om risken för virus och trojaner var det enda som styrde valet

Tyvärr finns massor av andra faktorer som styr valet.

Eller kan det vara så att de flesta företag i världen är korkade och inte begriper bättre .

Så då är det inte bara dina herpes problem som gör att du inte har Mac?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går kanske inte att diskutera logiskt med besserwissers som aldrig kan erkänna sina fel.

Att du tolkar det man säger får du som sagt stå för själv.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Kan ett "faktum" vara "troligt" ?

Då är det väl inte ett "faktum" ... :whistle:

Det kan även betyda att det är närmare 100% sannolikhet att du har problem med din herpes.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det går kanske inte att diskutera logiskt med besserwissers som aldrig kan erkänna sina fel.

Eller att erkänna att dom har problem med sin herpes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att du tolkar det man säger får du som sagt stå för själv.

Erkänn åtminstone att Svenska och litteratur inte var några av dina mer framgångsrika ämnen i skolan!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Erkänn åtminstone att Svenska och litteratur inte var några av dina mer framgångsrika ämnen i skolan!

Jag hade toppbetyg där så varför skulle jag det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag hade toppbetyg där så varför skulle jag det ?

Ett oväntat och chockerande svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som alltid är så korrekt och duktig borde förstå vad skillnaden är. Du påpekar ofta för andra att dom har använt fel ord till höger och vänster.

Det känns som att du är en liten paragrafryttare så därför ska jag klargöra för dig vad skillnaden är.

Om du inte förstår det efter detta så hoppas jag att någon vänlig själ orkar göra en pedagogisk film om skillnaden så att även du skulle kunna förstå.

Here we go!

Ca 80% av Sveriges befolkning bär tydligen på herpesvirus. Jag antar att du är en av dessa.

Alltså har du problem med ditt herpesvirus.eller vänta nu du kanske bara har ditt virus.ja, det har ingen inverkan på ditt liv och du anar inte ens att det finns i din mindre välformade kropp.

Ja, herr Tallviking det är det som är skillnaden på att ha virus och PROBLEM med virus.

Men det visste du helt säkert. Du är en besserwisser och vet vem som ska sopa golv under fimafesten.

Då var vi tillbaka till trådstarten. Se till att använda virusskydd...

Hindrar mycket skit att sprida sig

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Då var vi tillbaka till trådstarten. Se till att använda virusskydd...

Hindrar mycket skit att sprida sig

Nu var vi inte alls tillbaka till trådstarten. Vi var tillbaka till det inlägget där du påstår att Tomurdoc visst har problem med virus i sin dator.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle också välja Mac om risken för virus och trojaner var det enda som styrde valet

Tyvärr finns massor av andra faktorer som styr valet.

Eller kan det vara så att de flesta företag i världen är korkade och inte begriper bättre .

Nej jag vet varför Mac inte är så etablerad i företagen men jag har inget behov att skryta om det som vissa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag erkänner finn fem virus på min skärm. :wink:

post-3210-0-96435000-1320521445_thumb.pn

post-3210-0-96435000-1320521445_thumb.pn

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var vi inte alls tillbaka till trådstarten. Vi var tillbaka till det inlägget där du påstår att Tomurdoc visst har problem med virus i sin dator.

Det var ju det han tolkade in i vad jag sa ..

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket kvalificerat skitsnack!! Har du tittat för djupt i flaskan ikväll?

Du slösar bandbredd. Gå och pilla på någon Apple-pryl istället.

Seså, sansa ner dig du.

Ps.tvättstugepolis?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag medger att jag kanske har fel.

Besserwissers kanske kan erkänna att dom har problem med sin herpes.

Jag gillar att slösa bandbredd och pillar redan på mina Apple-prylar. Har du förslag på något annat jag ska göra?

Om din fakta stämmer att 80% har Herpes så är det högst sannolikt, rent matematiskt, att jag har problem med det också utan att veta om det. Ganska logiskt eller ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...