Jump to content
IGNORERAD

En god gärning av en falang.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

En gång i slutet av 90:talet när vi (några kompisar och jag själv) var på Bali träffade vi två killar från våra hemtrakter helt oplanerat. Vi tillbringade några veckor tillsammans där, och bokade om våra biljetter så att vi reste till Bangkok samtidigt alla fem.

När vi kom till Bangkok ville våra nya vänner att vi skulle tillbringa första kvällen på Soi Cowwboy, för dom hade stämt träff med två tjejer där som dom hade träffat förra vintern.

Dom hade med sig julklappar till dom, men bara en av tjejerna dök upp, och dom ville veta varför.

Då berättade tjejen att den andra hade varit med om en olycka på mc och fått ansiktet förstört, och hon ville inte visa sig.

Men hon övertalades att hämta henne ändå, och mycket riktigt var ena sidan av ansiktet full av ärr och hon berättade gråtande att livet var förstört, då sa den killen som hade varit med henne förra året att han skulle betala en operation för att återställa ansiktet. Hon öppnade glatt sina julklapp och blev på bättre humör.

Jag frågade killen om det var hans flickvän men han svarade nej hon är bara min kompis.

Men jag vill hjälpa henne ändå, för hon var så glad och trevlig förra året och vi hade så roligt tillsammans, och för mig är det inga stora pengar.

Så han fixade det, all heder åt denne gentleman, en riktig solskenshistoria tycker jag.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...