Jump to content
IGNORERAD

gravid ex nere i thai


niclas

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • niclas

    12

  • Neil

    9

  • Scandinaviancorner

    9

  • måne

    5

Mest aktiva i denna tråd

de e väll ja som e boven i dramat i det stora hela visst jag förtjänar detta behöver inte gå in på detaljer på vad jag har gjort o inte men man begår misstag här i livet och jag här lärt mig en läxa för livet av detta man får se positivt på det helt enkelt . det inledande mailet där jag får reda på det så nämner hon att hon har kopia på mitt pass och ska gå till svenska ambasaden i bkk o snacka om lagar. hon vill väll inte mörda mig på riktigt hon sa det till mig när vi hade bråkat o hon var jättearg men ja tror inte hon menade det . fast nu verkar ju hon vara riktigt förbannad vilket jag kan förstå om hon nu är på smällen.och när ja sa till henne i ett mail att vi måste göra ett dna test så svarade hon med att hon ska blacklista mitt namn och förhopningsvis försöka få in mig i fängelse nere i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja herregud så mycket pengar har hon inte. Inget att vara rädd för, jag har blivit mordhotad

tusen gånger men är fortfarande vid liv

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan inte komma någonting gott ut av detta. Om du ger efter för något så kommer du få leva under många års hot och du kan räkna med att hon använder barnet som ett medel. Spelar ingen roll om du känner dig skyldig. Sätt dig nu inte i en knipa som varar mycket länge för att du har lite dåligt samvete. Det är INGEN som kommer att tacka dig.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan inte komma någonting gott ut av detta. Om du ger efter för något så kommer du få leva under många års hot och du kan räkna med att hon använder barnet som ett medel. Spelar ingen roll om du känner dig skyldig. Sätt dig nu inte i en knipa som varar mycket länge för att du har lite dåligt samvete. Det är INGEN som kommer att tacka dig.

Neil

jag tänkte att jag fortsätter att maila med henne ett tag till så får man se vart det leder . sen om det inte leder någonstans så får man väll bara bryta kontakten om vi inte lyckas komma överens om någonting tillsammans hur vi ska gå tillväga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lycka till Niclas!

Verkar som om du vill ta ansvar för det som skett, starkt att inte bara vilja smita undan ansvaret, som flera tipsar dej om...

Samma beteende som många menar vara det största felet på Thailändska män, menar andra att de själva skulle gjort om de bara kan slippa undan att betala underhåll, visset grabbar :nono: .

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade faktiskt kontaktat den Thailändska ambassaden i Stockholm med mitt problem,jag vet inte om det går att fastställa faderskapet med hjälp av DNA innan barnet är fött-tror inte det-förklara för ambassaden om ditt dilemma och fråga om de kan hjälpa dig?

Känner du dig hotad så kan de se till att du eskorteras till och från sjukhuset i Thailand för DNA testet-förklarar att du är villig att ta ditt ansvar OM det visar sig att du är far till barnet.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade faktiskt kontaktat den Thailändska ambassaden i Stockholm med mitt problem,jag vet inte om det går att fastställa faderskapet med hjälp av DNA innan barnet är fött-tror inte det-förklara för ambassaden om ditt dilemma och fråga om de kan hjälpa dig?

Känner du dig hotad så kan de se till att du eskorteras till och från sjukhuset i Thailand för DNA testet-förklarar att du är villig att ta ditt ansvar OM det visar sig att du är far till barnet.

tack för tipset . men tro mig jag kommer aldrig att sätta min fot i det där genomkoumperade landet igen,man vet aldrig vad hon kan hitta på ,pengar kan lösas med allt i det där landet ...

Link to comment
Dela på andra sajter

tack för tipset . men tro mig jag kommer aldrig att sätta min fot i det där genomkoumperade landet igen,man vet aldrig vad hon kan hitta på ,pengar kan lösas med allt i det där landet ...

kör på philippinerna istället, bättre på korruptionsfronten där har jag hört :crazy:

Och du, sluta va så mesig och blåögd - klipp kontakten nu!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Niclas det landet e så stort så du behöver inte vara orolig att stöta på henne bara dra till en annan del av landet än va hon befinner sig

Link to comment
Dela på andra sajter

Niclas det landet e så stort så du behöver inte vara orolig att stöta på henne bara dra till en annan del av landet än va hon befinner sig

Beror väl på vad han har gjort henne och om det kanske till och med är straffbart enligt thailänsk lag. Om det TS skriver är sant så tycker jag han ska hålla sig borta från Thailand. Inte kul att komma till immigration på flygplatsen och vara efterlyst. Istället för att åka till hotellet så blir han eskorterad till finkan. Fy sjutton.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan grabbar Niclas säger ju att han formodligen är den som har orsakat denna ilska hos damen och han vill ju inte berätta vad det är som har gjort damen så arg. så att dra slutsatser i detta fall är ju väldigt svårt Men faktum är att man får aldrig morhota någon och det är kriminellt så anmäl henne om du har möjlighet. Åtminstone tycker jag att det inte går att veta ett skit om vad som ska göras i detta fall.

Visst det är kanon som vissa säger att ta ansvar men det kan ju vara lika fel som att bara försöka glömma problemet. Niclas säger ju natt han aldrig kommer våga åka till Thailand igen. Detta betyder för mig som att han antingen är en fegis eller har han fog för detta pga antingen har han gjort nått mycket allvarligt mot damen eller är hon en komplett galning som ska spärras in!

Jag säger som scandinaviancorner visst har man vart med om galna damer med diverse hot tom mordhot med det har väl mest i mitt fall handlat om mina galna upptåg i ungdomen dvs när man knullade runt i LOS med allt som rörde sig och ibland gick det väl till också till handling via visa lejda thaikillar till och med. Men som tur va har man klarat sig ganska ok.

Vill avsluta med att säga att jag känner ingen av och har bara hört en viss del av din historia men jag hoppas verkligen det slutar lyckligt både för dig och henne och det förmodade barnet vems det nu än är .

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja herregud så mycket pengar har hon inte. Inget att vara rädd för, jag har blivit mordhotad

tusen gånger men är fortfarande vid liv

Där gäller inte 3:e gången gillt iaf. :ironi:

Mr Phimai

Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tänkte att jag fortsätter att maila med henne ett tag till så får man se vart det leder . sen om det inte leder någonstans så får man väll bara bryta kontakten om vi inte lyckas komma överens om någonting tillsammans hur vi ska gå tillväga.

Begär att få se bilder på växande magen.

Mr Phimai

Att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Där gäller inte 3:e gången gillt iaf. :ironi:

Mr Phimai

Nej här gäller hård hud som inte knivarna går igenom, fast många har försökt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej här gäller hård hud som inte knivarna går igenom, fast många har försökt

kan väll berätta lite hur det hela ligger till. Vi träffades via nätet. vi hade kontakt ett bra tag på nätet jag skulle dra ner till thai i 2 mån så ja tänkte ahh soft o hänga runt med lite thai brudar när man e där hade ingen lust o vara på den ön där polarna va så ja köpte en biljett till henne o mig till phuket fast först mötte ja upp en annan o hängde med henne i 2 veckor sen drog ja till bkk o mötte denna o vi drog till phuket i 2 veckor sen åkte vi tillbaka till bkk o ja drog nån annanstans för hon va tvungen o börja jobba sen drog ja tillbaka till bkk o mötte upp henne o vi drog till en strand i nåra dar. under denna tiden så har hon blivit kär i mig.sen åker ja hem till swe fortsätter att ha kontakt med henne bestämmer mig för att åka ner i en månad får o känna efter o se om jag känner något för henne vilket jag inser i slutet av månaden att ja inte gör när jag hängt med henne i en månad och under tiden där så får hon reda på att ja har hängt med en annan innan ja träffat henne o hon blir så klart hemskt sårad utav detta,men vi snackar igenom det kommer överens o blir tillsammans igen,vi åker iväg till lite stränder o har det bra . ja har inte slagit hotat henne lr så. vi mår båda bra när vi skiljs åt trots att ja insett att ja inte vill inleda något förhållande med henne iom att ja inte älskar henne men hon mig men ja vill inte säga det där för att pajja nått.sen när ja kommit hem så talar ja om för henne att de e slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud,vad är du rädd för,detta händer ju 8 dagar i veckan.Blir/är hon gravid och du vill göra "rätt" för dig så erbjud henne en slant ,vill hon inte ha det då är det väl upp till henne eller för hon ville väl inte att du skulle ha nån kontakt.Och känner du inte för henne så kan du väl inte gärna vara tillsammans med henne på hyggel.Nä,res ner till Thailand och ha kul du,jag lovar att du kommer att överleva.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

de e väll ja som e boven i dramat i det stora hela visst jag förtjänar detta behöver inte gå in på detaljer på vad jag har gjort o inte men man begår misstag här i livet och jag här lärt mig en läxa för livet av detta man får se positivt på det helt enkelt . det inledande mailet där jag får reda på det så nämner hon att hon har kopia på mitt pass och ska gå till svenska ambasaden i bkk o snacka om lagar. hon vill väll inte mörda mig på riktigt hon sa det till mig när vi hade bråkat o hon var jättearg men ja tror inte hon menade det . fast nu verkar ju hon vara riktigt förbannad vilket jag kan förstå om hon nu är på smällen.och när ja sa till henne i ett mail så svarade hon med att hon ska blacklista mitt namn och förhopningsvis försöka få in mig i fängelse nere i Thailand.

Hur skulle hon kunna blacklista dig?

Byt pass bara och håll dig undan dårskallen

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur skulle hon kunna blacklista dig?

Byt pass bara och håll dig undan dårskallen

/ SatanG

Precis! Och även om TS inte byter pass, vad ska han bli svartlistad för? Inte olagligt att bryter upp med någon, är ju en del av livet. Kan ju inte hänga ihop med tjejen om det saknas känslor.

Trodde det här handlade om helt andra grejor!

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där ser du de va väl ingen ting vem fasen har inte dragit runt bland lite brudar både där o här hemma så oroa dig inte för detta

som Måne sa händer 8 dagar i veckan ju..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...