Jump to content
IGNORERAD

gravid ex nere i thai


niclas

Recommended Posts

hej fick nyligen reda på att mitt ex nere i thai har blivit gravid och hävdar att jag e farsan vilket troligen är fallet,

så jag undrar hur ska vi gå tillväga för att göra ett DNA test vilka alternativ finns ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • niclas

    12

  • Neil

    9

  • Scandinaviancorner

    9

  • måne

    5

Mest aktiva i denna tråd

Scandinaviancorner

I Thailand måste ni vara med alla tre när ni skall ta ett DNA test på ett hospital

Link to comment
Dela på andra sajter

I Thailand måste ni vara med alla tre när ni skall ta ett DNA test på ett hospital

de e såhär att jag kommer inte kunna sätta min fot i thailänd för resten av mitt liv iom att hon har hotat mig med att mörda mig och att se till att jag hamnar i thailändskt fängelse så jag är rädd att jag kan hamna i trubbel om jag åker till Thailand igen. Går det inte att lösa dna testet på något annat viss ?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

de e såhär att jag kommer inte kunna sätta min fot i thailänd för resten av mitt liv iom att hon har hotat mig med att mörda mig och att se till att jag hamnar i thailändskt fängelse så jag är rädd att jag kan hamna i trubbel om jag åker till Thailand igen. Går det inte att lösa dna testet på något annat viss ?

Då verkar du ha större problem än ett DNA test.

Är du säker på att hon är gravid?

Om det är ditt barn, vad gör du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej. Ja det var ingen rolig historia du har hamnat i. En länk http://www.dnamedical.se.

Vet ej hur du ska lösa det praktiskt men lycka till.

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Då verkar du ha större problem än ett DNA test.

Är du säker på att hon är gravid?

Om det är ditt barn, vad gör du då?

nej jag är inte säker på att hon är det har inte sätt nåra som helst bevis på det ännu bara haft mail kontakt med henne. om det nu skulle visa sig att det är mitt barn och om vi kan fastställa att jag är fadern på något vis så får man väll börja skicka ner pengar.Hon har sagt i mailen att hon inte vill se mig som barnets far.kan ju inte bestämma helt hur man ska göra nu får ta det med tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att hon inte vill se dig som barnets far, skulle hon ju inte säga till dig om hon menade det.

Hon vill att du skall vara far till barnet på papperet, och därmed få försörjning till barnet.

Sen kanske hon inte vill ha med dig att göra i verkligheten.

När väntas nedkomsten ske?

Passar det in i att du är trolig far?

Analysera noga och ställ motfrågor..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hon inte vill se dig som barnets far så är det väl bara att gilla läget,eller vill du träffa barnet?Det är ganska vanligt att de blir "gravida" vid en separation(har kompisar som blivit utsatta)it´s all about money.Kanske hon vill att du sponsrar en "abort" inte heller ovanligt.De är otroligt innovativa när det gäller att mjölka en flyende ko.Detta gäller naturligtvis inte generellt men det förekommer.Mvh Måne som är steril

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter kanske hårt men jag tycker nog att du skall skita i det. Känner du dig så otrygg så skall du inte ha någon kontakt med exet då du förmodligen har fog för att vara orolig. Stor risk att det inte är ditt barn och om det är ditt barn vad skall du göra då? Eftersom exet verkar vara instabil så kommer hon kanske att pressa dig på pengar och skulle du få för dig att försöka ta barn till Sverige så har du inte en chans.

Att erbjuda pengar till abort kan vara bra.

Lycka till

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

nej jag är inte säker på att hon är det har inte sätt nåra som helst bevis på det ännu bara haft mail kontakt med henne. om det nu skulle visa sig att det är mitt barn och om vi kan fastställa att jag är fadern på något vis så får man väll börja skicka ner pengar.Hon har sagt i mailen att hon inte vill se mig som barnets far.kan ju inte bestämma helt hur man ska göra nu får ta det med tiden.

Men om hon inte vill veta av dig som far och du aldrig kommer få träffa barnet, då tycker jag inte att hon ska ha några pengar heller.

Byt bara mail adress och telefon nummer och glöm henne. Mordhot mm då drar man. :ok:

Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hot om våld i Thailand skall du ta på största allvar.

Antingen kan hon hitta på något själv,, eller leja någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

nej jag är inte säker på att hon är det har inte sätt nåra som helst bevis på det ännu bara haft mail kontakt med henne. om det nu skulle visa sig att det är mitt barn och om vi kan fastställa att jag är fadern på något vis så får man väll börja skicka ner pengar.Hon har sagt i mailen att hon inte vill se mig som barnets far.kan ju inte bestämma helt hur man ska göra nu får ta det med tiden.

Vill hon inte se dig som fader så är det inget på problem. Skall du vara en penningmaskin i 20 år utan att ens få träffa barnet?

Ge henne 5000 baht till abort så har du gjort ditt.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkla soppa att hamna i och trots att det svider i hjärtat att behöva säga det så håller jag med om att du ska ta och fixa dig själv en säker adress i Svedala och sedan försöka glömma eländet, det enda jag bävar över är om det är ditt barn, vad gör hon och hur sköter hon det?

Framför allt, skicka inga pengar och har du gjort det tidigare så byt bank, eller i alla fall konto så hon inte kan få hjälp att sno åt sig något!

Hämndlystnad är ett otyg och det gäller alla men få är så hämndlystna som de som tappar ansiktet likt Thai!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hon inte vill se dig som barnets far så är det väl bara att gilla läget,eller vill du träffa barnet?Det är ganska vanligt att de blir "gravida" vid en separation(har kompisar som blivit utsatta)it´s all about money.Kanske hon vill att du sponsrar en "abort" inte heller ovanligt.De är otroligt innovativa när det gäller att mjölka en flyende ko.Detta gäller naturligtvis inte generellt men det förekommer.Mvh Måne som är steril

joo jag skulle kunna va skyldig till far den chansen finns.jag erbjöd henne att skicka 10k baht efter att jag gjort slut med henne men hon ville inte ha dom. det handlar väll mer om att ställa upp för ungen o stå mitt kasst

Link to comment
Dela på andra sajter

joo jag skulle kunna va skyldig till far den chansen finns.jag erbjöd henne att skicka 10k baht efter att jag gjort slut med henne men hon ville inte ha dom. det handlar väll mer om att ställa upp för ungen o stå mitt kasst

Om ditt ex erkänner dig som far, inte hotar dig och låter dig träffa ditt barn så visst då skall man ta ansvar. Annars inte.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Om ditt ex erkänner dig som far, inte hotar dig och låter dig träffa ditt barn så visst då skall man ta ansvar. Annars inte.

Neil

Håller med!

Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne?

Link to comment
Dela på andra sajter

Som andra redan sagt, klipp kontakten helt!! som en thaisnubbe skulle gjort med en psycho brud.

bättre fly än illa fäkta så att säga!!!

Sen är det bara att undvika henne så gott det går...

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller me Scandinaviancorner & Ballaq

Bara att skita i de om hon e så där instabil o Thailand e stort de e bara att dra någon annan stanns i paradiset

de hade jag gjort kan ja säga som nån skrev erbjud 5000B till abort o sen glöm bara

glimten66

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Niclas.

Jag funderar på vad har du gjort som som gör hennes så förbannad så hon tänker mörda dig eller få dig i fängelse inte kan det väl bara vara att du gjort henne på smällen? är du verkligen guds bästa barn eller är det bara hon som är galen? I vilket fall låter som det är bäst att bara glömma historien. och vem som är värst av er kan ju man bara spekulera i!

Menar inte att verka dum mot dig men har man fått någon så arg att denna vill mörda en borde man ju vara långt ifrån oskyldig. Det är bara min tanke. Men som sagt möjligt kärringen är helt galen och borde spärras in!Jag har gjort mycket tokigt i mitt liv och känner många andra som gjort detsamma men inte fan har nån av dom blivit mordhotade (på allvar alltså) Utom dom då som jag känner som håller på med brottslighet och kriminella prylar!

Men jag hoppas det slutar lyckligt för er!

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Niclas.

Jag funderar på vad har du gjort som som gör hennes så förbannad så hon tänker mörda dig eller få dig i fängelse inte kan det väl bara vara att du gjort henne på smällen? är du verkligen guds bästa barn eller är det bara hon som är galen? I vilket fall låter som det är bäst att bara glömma historien. och vem som är värst av er kan ju man bara spekulera i!

Menar inte att verka dum mot dig men har man fått någon så arg att denna vill mörda en borde man ju vara långt ifrån oskyldig. Det är bara min tanke. Men som sagt möjligt kärringen är helt galen och borde spärras in!Jag har gjort mycket tokigt i mitt liv och känner många andra som gjort detsamma men inte fan har nån av dom blivit mordhotade (på allvar alltså) Utom dom då som jag känner som håller på med brottslighet och kriminella prylar!

Men jag hoppas det slutar lyckligt för er!

Snucke

de e väll ja som e boven i dramat i det stora hela visst jag förtjänar detta behöver inte gå in på detaljer på vad jag har gjort o inte men man begår misstag här i livet och jag här lärt mig en läxa för livet av detta man får se positivt på det helt enkelt . det inledande mailet där jag får reda på det så nämner hon att hon har kopia på mitt pass och ska gå till svenska ambasaden i bkk o snacka om lagar. hon vill väll inte mörda mig på riktigt hon sa det till mig när vi hade bråkat o hon var jättearg men ja tror inte hon menade det . fast nu verkar ju hon vara riktigt förbannad vilket jag kan förstå om hon nu är på smällen.och när ja sa till henne i ett mail så svarade hon med att hon ska blacklista mitt namn och förhopningsvis försöka få in mig i fängelse nere i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...