viking39 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Har kikat på en del hotell med specialpriser om man bor minst en månad och som går att boka på plats så man slipper köpa grisen i säcken http://www.viewtalayplace.com/ och http://pattayabayresort.com/default.aspx Någon som har erfarenhet av dessa eller några andra tips ? Bra om det är sköna sängar och de finns bredband och pool Sen om någon vet vilket Ipsystem som funkar bäst och är bäst o ringa med Luddiga sidor dom har svårt o se va de egentligen kostar Skype eller Rebtel kanske ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Bor på bay breeze och är nöjd. Har inte sidan men googla så hittar du. De har lite lägre priser vid längre boende. Jag gillar läget. Wifi funkar bra överallt. Trevlig personal och rummen är ok. Inte jättestora men duger. Har balkong med utsikt över havet och solnedgång. AC, pool, massa tv-kanaler. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Pattaya Bay Resort är ett bra hotel. Bra personal. Har bott där många gånger. Pigge kan annars svara hur det är. Har inte bott där på 4 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Bor på bay breeze och är nöjd. Har inte sidan men googla så hittar du. De har lite lägre priser vid längre boende. Jag gillar läget. Wifi funkar bra överallt. Trevlig personal och rummen är ok. Inte jättestora men duger. Har balkong med utsikt över havet och solnedgång. AC, pool, massa tv-kanaler. Bibben, ligger detta hotell på second road efter Lekhotel mot Pattaya tai, tycker namnet känns bekant, men om man googlar har dom fler hotel i Pattaya eller oxå är det jag som är knasig , låter intressant i alla fall mvh Beckis Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Bibben, ligger detta hotell på second road efter Lekhotel mot Pattaya tai, tycker namnet känns bekant, men om man googlar har dom fler hotel i Pattaya eller oxå är det jag som är knasig , låter intressant i alla fall mvh Beckis Ligger i början på soi honey mot secondroad Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Ok, misstänkte det först när jag såg bilderna från soi honey, massagegatan men när jag googlade vart det fel, kartan stämde inte, he he, tack Sam sip sam mvh Beckis Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Pattaya Bay Resort är ett bra hotel. Bra personal. Har bott där många gånger. Pigge kan annars svara hur det är. Har inte bott där på 4 år. Håller med, nära till allt men ändå lugnt område. Har gratis shuffle bus till second road och soi diana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Pattaya Bay Resort är ett bra hotel. Bra personal. Har bott där många gånger. Pigge kan annars svara hur det är. Har inte bott där på 4 år. Ja det har blivit mitt standar ställe. Bra personal och fina rom, internet funkar ganska bra. Ligger bra på soi 15. (Ligger bakom Areca Lodge på soi Diana) Lungt och fint. nära till allt, Bara att gå igenom Aveny på andra gatan. så är man där. Vinter pris är 1498bath-natt. Lite i högsta laget. Sommar 1067b / natten (erbjudande 6n en fri.). Areca Lodge är de gamla delarna riktigt gamla. Annars är de läget mycket bra. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Ligger i början på soi honey mot secondroad Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Helt rätt 33an. Mera se http://www.baybreezepattaya.com/ Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Beckis Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Helt rätt 33an. Mera se http://www.baybreezepattaya.com/ Hälsar pigge01 Detta ställe verkar vara jätteintressant, nära till soi buakow och soi diana, helt ok pris oxå :thumbsup:mvh Beckis Beckis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Ja det ligger bra! Jag tror att lamai64 kan berätta mera om detta hotell. Han har tidigare visat bilder från detta. Går du över gatan så ligger Hanny Point bar. Det är samma ägare som Code nine på Soi 8!! Låg tidigare på soi 9 "soi polis" Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Bor på bay breeze och är nöjd. Har inte sidan men googla så hittar du. De har lite lägre priser vid längre boende. Jag gillar läget. Wifi funkar bra överallt. Trevlig personal och rummen är ok. Inte jättestora men duger. Har balkong med utsikt över havet och solnedgång. AC, pool, massa tv-kanaler. Några bilder Ber om ursäkt för att jag inte bäddade och städade först... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Ett mera budgetboende kan man få på Diana Dragon. Ligger nära korsningen soi Diana / Buakao. Lite condokänsla, man kan gå in på sidan om receptionen liksom. Rummen är enkla med mellanstandard, det finns diskbänk, AC, TV, kyl. Det är inte supernytt och ingen utsikt direkt. Men restaurangen har bra käk och läget är kalas. Man har tillgång till poolen på Diana Inn som är i mitt tycke en kanonplats för att ladda batterierna. Man möter folk från halva världen där och trevlig personal har dom också. Jag betalade 7700 + el/vatten för 4 veckor förra November. Helt Ok pris tycker jag. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hej Bibben Noterade att du glömt fälla ner locket på toalettstolen Ha en gör bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Pattaya Bay Resort är ett bra hotel. Bra personal. Har bott där många gånger. Pigge kan annars svara hur det är. Har inte bott där på 4 år. Pattaya Bay Resort har bytt ägare. Tror det var nån indisk snubbe som köpte det. Hoppas att han behåller personalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hej Bibben Noterade att du glömt fälla ner locket på toalettstolen Ha en gör bra dag! Har ingen sån "skyldighet" längre Lycka till med dina räddningsaktioner!! Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.