Jump to content
IGNORERAD

Hur gor man


stefan5300

Recommended Posts

Hur fanken får man fram @B? :crazy:

På mitt tangentbord trycker man först på den ena svarta tangenten och håller denna nedtryckt och därefter trycker man på den andra. Bifogar bild på mitt tangetbord så att det blir lite enklare...

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    8

  • acarls

    3

  • Surin P3

    2

  • Tallviking

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hjälp mig med.

Hittar inte den däringa tangenten "Any key"

oftast får med.. press any key to continue

var sitter den??

Link to comment
Dela på andra sajter

På mitt tangentbord trycker man först på den ena svarta tangenten och håller denna nedtryckt och därefter trycker man på den andra. Bifogar bild på mitt tangetbord så att det blir lite enklare...

Hehe, är det hemligt "skrivbord"? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, är det hemligt "skrivbord"? :crazy:

Nja, det blir vad man gör det till. Hade varit än mer intressant om jag valt Dvorak-layout istället för Qwerty men frugan hade inte blivit så glad då... Fast å andra sidan så spelar det nog inte så stor roll eftersom hon alltid byter till Thai när hon kommer åt någon av datorerna.

Här kommer förresten en bild på tangentbordet på datorn som hon använder främst...

Här kommer också en länk till lite mer information om mitt tangentbord (Ultimate är min modell):

http://www.daskeyboard.com/

He that will not reason is a bigot; he that cannot reason is a fool; he that dares not reason is a slave

William Drummond (1585–1649)

Link to comment
Dela på andra sajter

Exakt.

--- cut ---

De enda knapparna jag ännu inte fått till är < och >

Verkar som de knapparna saknas på ett thai-tangentbord och det kvittar hur mycket man ställer om, de knapparna finns helt enkelt inte.

Om du kör 'charmap.exe' som finns i Windows katalogen får du fram alla specialtecken. Då framgår också vilka Alt+nnnn kombinationer man använder för att producera tecknet. (Obs. siffrorna <nnnn> slås på Num-pad eller med NumLock på)

Visserligen, ingen bra metod för tecken som man använder ofta men ok för övriga tecken som man bara använder då och då.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...