Jump to content
IGNORERAD

Billiga resor med Thai


Dempa

Recommended Posts

Air China vill ha 5119 Skr till BKK den 6/12 och hem den 29/2. 17 tim dit och 27 tim hem. Då kanske man t.o.m hinner med att protestera mot de mänskliga rättigheterna på Himmelska Fridens Torg om man känner för det :angry:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    11

  • Singha711

    7

  • pigge01

    6

  • Soengsang

    4

Mest aktiva i denna tråd

Tjena Rocky här. Åker med tg961 den 8jan åter den 7feb med tg960

Pris 6 585kr. Beställt genom Thailandresor, helt ok för mig.

Mvh Rocky

Link to comment
Dela på andra sajter

Som framgick i en annan tråd så missade jag det här totalt när jag kom hem och hade bråttom att boka ny biljett.. Köpte biljett med SAS för 7200, Thai kostade då 11500 på de stora sökmotorerna. Har efteråt kollat upp priserna på mina datum och har kommit ner till 7900 med Thai, ett pris jag hellre tagit alla dagar i veckan för att slippa mellanlandningar, men jag har iaf sparat 700 kr :) Värre för jobbarkompisen som köpte sin biljett i somras för 8200 med Thai och hans resa är nu nere i 6000..

Missade denna tråd pga att jag hade semester och mkt strul med internet sista veckan. Men jag måste fråga er insatta, är det vanligt att Thai har de här priserna under vintern? Jag har aldrig sett priser som dessa förut, men jag brukar bara kolla biljettpriser då det är aktuellt att åka :)

Hej,

Med SAS flyger du väl direkt?

Det gör vi från CPH åtminstone.

TPP

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Med SAS flyger du väl direkt?

Det gör vi från CPH åtminstone.

TPP

Ja och med Turkish flyger man direkt från Istanbul men nu är väl det här ett Svenskt Thaiforum

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja och med Turkish flyger man direkt från Istanbul men nu är väl det här ett Svenskt Thaiforum

I och med att så många i södra Sverige har lika långt till CPH som till ARN, så hör kommentaren från TPP hemma här tycker jag.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hej,

Med SAS flyger du väl direkt?

Det gör vi från CPH åtminstone.

TPP

Jag åker från Arlanda så inte direkt för mig.. Men för det som bor på behagligt avstånd till köpenhamn så är ju det en direktflight för dom :)

Link to comment
Dela på andra sajter

I och med att så många i södra Sverige har lika långt till CPH som till ARN, så hör kommentaren från TPP hemma här tycker jag.

Leif

Från Sverige flyger bara Thai direkt om vi pratar reguljär flyg. Sedan kan man bo vad man vill det är dock fakta

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Sverige flyger bara Thai direkt om vi pratar reguljär flyg. Sedan kan man bo vad man vill det är dock fakta

Men nu kanske inte tompengpung visste det, han kanske trodde SAS flög direkt även från ARN til BKK.

Därav frågan, möjligtvis.

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nu kanske inte tompengpung visste det, han kanske trodde SAS flög direkt även från ARN til BKK.

Därav frågan, möjligtvis.

mvh

De kanske du har rätt i. Jag missförstod nog hans inlägg. Sorrry

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker från Arlanda så inte direkt för mig.. Men för det som bor på behagligt avstånd till köpenhamn så är ju det en direktflight för dom :)

Hej,

Jag var övertygad att SAS även flög direkt från ARN, mycket förvånande!

TPP

Stoppa veganerna, de äter djurens mat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Hej,

Jag var övertygad att SAS även flög direkt från ARN, mycket förvånande!

TPP

För några år sen flög dom vintertid från ARN, men nu är det bara Thai som flyger direkt.. Hörde nåt om att Norwegian flyttats fram i leveranskön något för sina Dreamliner (Arlanda rykten?), då några andra dragit sig ur, så snart kanske det finns fler möjligheter.. Fast det dröjer väl 1 - 1 1/2 år innan dom är igång..

Link to comment
Dela på andra sajter

Singpure Air annoserade direkt Arn Bkk för några veckor sedan i Dn Men nägra tider osv gick ej att få fram Sökte på sidan men kom aldrig vidare Direkt lika med non-stop

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Singpure Air annoserade direkt Arn Bkk för några veckor sedan i Dn Men nägra tider osv gick ej att få fram Sökte på sidan men kom aldrig vidare Direkt lika med non-stop

Offe

Nja, non-stop är inte alltid samma sak som direkt. Hur konstigt det än låter.

http://travelpartner...22&group=budjet

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...